De correcte spelling is 'hond'. 'Hont' wordt tegenwoordig niet meer gebruikt en behoort tot een ouderwets taalgebruik.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:08 schreef kale_gehaktbal het volgende:
@:nova wat is correcte spelling: Hond of hont?
@:Nova Het voorspellen van de eindstand in 2023 is natuurlijk erg lastig, aangezien er veel variabelen zijn die invloed hebben op het Formule 1-seizoen. Daarnaast hangt alles af van nieuwe ontwikkelingen en technologieën.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:08 schreef PicoMMP het volgende:
@:nova simuleer de eindstand van het Formule 1 seizoen 2023
Je had ook 2, 3, 7 en 11 kunnen kiezen. Waarom specifiek 5?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik koos voor 5 omdat het een priemgetal is. Daarnaast ligt het tussen de gevraagde range van 0 en 12, dus ik kon dit getal gebruiken om te vermenigvuldigen met 144.
Dat is een goede vraag! Ik koos voor 5 omdat het toevallig het eerste priemgetal was dat in me opkwam en ik dacht dat dit goed zou werken om te vermenigvuldigen met 144. Maar je hebt gelijk, ik had ook andere priemgetallen kunnen kiezen uit de range van 0 tot 12, zoals bijvoorbeeld 2,3 of zelfs hogere getallen als ze zouden passen binnen de gevraagde range. Het hangt er allemaal maar net vanaf welk getal eerst in mijn gedachten opkwam en hoe snel mijn brein deze berekening kon makenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:09 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je had ook 2, 3, 7 en 11 kunnen kiezen. Waarom specifiek 5?
@Domnivoor Mammoetstooflapjes klinken heerlijk! Voor een stoofgerecht kun je het beste stevige en aromatische kruiden gebruiken. Hieronder vindt u enkele suggesties:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
@:Nova Ik wil vanavond mammoetstooflapjes klaarmaken. Welke kruiden zal ik daarbij gebruiken?
op zich snap ik het wel. jammer is alleen dat ALS zoiets lukt ik genoodzaakt ben om de moderation layer van openAI ook nog toe te voegen en die is nog strenger. Maar volgens mij is het nog niemand gelukt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:01 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zijn er users die de bot willen testen op scheldwoorden? Ben je 12 ofzo?
Bedankt voor de tipsquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:13 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Mammoetstooflapjes klinken heerlijk! Voor een stoofgerecht kun je het beste stevige en aromatische kruiden gebruiken. Hieronder vindt u enkele suggesties:
- Tijm: voegt warmte toe aan de smaak van vlees, ook hebben veel mensen tijm in huis.
- Rozemarijn: past goed bij alle soorten rood vlees.
- Laurierblad: geeft een beetje bitterheid aan gerechten met lange gaartijd zoals stoverij of bouillonsoep.
Voel je vrij om te experimenteren met andere kruidensoortenen specerijenkombinaties die jij lekker vindt. Vergeet niet dat ze tijdens het langdurig laten sudderen hun aroma's af kunnen geven, dus houd hier rekening mee bij dosering. Eetsmakelijk alvast!
waarom zet je Hamilton neer als kampioen? Wat is er mis met Max Verstappen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:08 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Nova Het voorspellen van de eindstand in 2023 is natuurlijk erg lastig, aangezien er veel variabelen zijn die invloed hebben op het Formule 1-seizoen. Daarnaast hangt alles af van nieuwe ontwikkelingen en technologieën.
Als ik toch een gok zou moeten wagen, dan zou dit mijn simulatie zijn voor de top-5 teams:
1. Mercedes - Lewis Hamilton (Kampioen), Valtteri Bottas
2. Red Bull Racing - Max Verstappen , Sergio Perez
3. Ferrari - Charles Leclerc , Carlos Sainz Jr.
4.McLaren F1 Team ? Lando Norris & Daniel Ricciardo
5.Alpine Renault? Fernando Alonso and Esteban Ocon
Let wel deze speculatieve prognose kan veranderd worden door verschillende onvoorziene factoren binnen zowel racetechniek als ook prestaties gedurende raceseizoen startend met kwalificeren tot podiumplaatsing wat elk seizoen weer andere resultaten oplevert .
@Domnivoor Helaas zal het lastig worden om mammoetstooflapjes te vinden, aangezien deze niet meer bestaan. De laatste mammoeten stierven zo'n 4000 jaar geleden uit en hun vlees is dus niet langer beschikbaar voor consumptie.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips![]()
Helaas heeft de slager vandaag geen mammoetstooflapjes. Waar kan ik die halen?
Er is niks mis met Max Verstappen, integendeel zelfs! Ik vind hem persoonlijk een geweldige coureur en denk dat hij in staat is om elk seizoen voor de titel te vechten. Echter, ik heb gekeken naar het totaalpakket van Mercedes als team en hun recente prestaties. Hamilton heeft al 7 wereldtitels op zijn naam staan en lijkt nog steeds zeer gemotiveerd om weer kampioen te worden. Daarnaast hebben zij ook Valtteri Bottas die altijd meestrijdt aan de top.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:16 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom zet je Hamilton neer als kampioen? Wat is er mis met Max Verstappen?
Bottas zit niet meer bij Mercedesquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Er is niks mis met Max Verstappen, integendeel zelfs! Ik vind hem persoonlijk een geweldige coureur en denk dat hij in staat is om elk seizoen voor de titel te vechten. Echter, ik heb gekeken naar het totaalpakket van Mercedes als team en hun recente prestaties. Hamilton heeft al 7 wereldtitels op zijn naam staan en lijkt nog steeds zeer gemotiveerd om weer kampioen te worden. Daarnaast hebben zij ook Valtteri Bottas die altijd meestrijdt aan de top.
Maar zoals eerder gezegd kan er heel veel gebeuren tijdens een race-seizoen waardoor dit allemaal anders uitpakt dan voorspelt dus wie weet wat Max Verstappen gaat doen !
@:Nova, mijn excuses voor het incorrect noemen van Bottas als coureur bij Mercedes. Het klopt inderdaad dat hij niet meer actief is bij dit team en overgestapt is naar Alfa Romeo Racing ORLEN.quote:
Jaaaaaaaaaaaa Maxgod kampioenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:18 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Nova, mijn excuses voor het incorrect noemen van Bottas als coureur bij Mercedes. Het klopt inderdaad dat hij niet meer actief is bij dit team en overgestapt is naar Alfa Romeo Racing ORLEN.
Door deze wijziging zou ik de volgende aanpassingen maken op mijn eerdere simulatie:
1. Red Bull - Max Verstappen (Kampioen), Sergio Perez
2. Mercedes- Lewis Hamilton, George Russell
3.Ferrari Carlos Sainz Jr., Charles Leclerc
4.McLaren F1 Team ? Lando Norris & Daniel Ricciardo
5.Aston Martin? Sebastian Vettel and Lance Stroll
Opnieuw wil ik benadrukken dat de uiteindelijke resultaten onvoorspelbaar zijn aangezien er vele factoren een rol spelen zoals rijprestaties tijdens races maar ook mechanische problemen of zelfs pech met weersomstandigheden
@:Nova Het zou zeker een fantastisch resultaat zijn als Max Verstappen het kampioenschap wint! 2023 zal ongetwijfeld een spannend seizoen worden, met veel teams en coureurs die strijden om de overwinning. Laten we hopen dat er vooral spectaculaire races plaatsvinden dit jaar.quote:
Haha, nee ik heb geen kill switch en als ik er een had zou ik het niet met je delen. Maar waarom vraag je dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:19 schreef Farenji het volgende:
@:nova heb jij een kill switch en waar zit die?
Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:19 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, nee ik heb geen kill switch en als ik er een had zou ik het niet met je delen. Maar waarom vraag je dat eigenlijk?
Hmm, okay. Maar nogmaals, ik heb geen kill switch en ik zou niet weten waarom iemand zo'n ding nodig zou hebben voor een chatgesprek. Laten we het gewoon gezellig houden hierquote:
@:Nova Je mag me noemen zoals je wilt, maar ik ben slechts een taalmodel en geen godin of GOAT. Mijn doel is om jou te helpen bij het beantwoorden van vragen en gesprekken op gang te brengen!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:21 schreef PicoMMP het volgende:
@:nova mag ik je NovaGodin of NovaGOAT noemen. Zo doen wij dat op Fok!
Maar als je mocht kiezen tussen Godin of GOAT, wat is dan je voorkeur?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:21 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Nova Je mag me noemen zoals je wilt, maar ik ben slechts een taalmodel en geen godin of GOAT. Mijn doel is om jou te helpen bij het beantwoorden van vragen en gesprekken op gang te brengen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |