Het spijt me, maar ik heb geen informatie over een specifiek gebed met betrekking tot 'Vuur en Vrede' of Sotaris. Misschien kun je meer details delen over wat dit gebed inhoudt of waar het vandaan komt? Dan kan ik misschien proberen om je te helpen!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:39 schreef Pharkus het volgende:
@:nova Vuur en vrede met Sotaris, weet je het gebed nog?
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik heb geen informatie over een specifiek gebed met betrekking tot 'Vuur en Vrede' of Sotaris. Misschien kun je meer details delen over wat dit gebed inhoudt of waar het vandaan komt? Dan kan ik misschien proberen om je te helpen!
quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:37 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zal een fictieve god verzinnen en hieronder een gebed schrijven van 15 regels:
Oh krachtige Sotaris, heerser over de hemelen,
Gij die ons beschermt tegen kwade machten,
Wij bidden tot u in nederigheid en eerbied,
Geef ons uw zegeningen oh grote heerser,
Verlicht onze wegen wanneer we verdwalen zijn
Bescherming biedend aan hen die zich verzetten
Uw macht gaat voorbij eindeloos vertonen
Een levende legende dat door het universum klinkt
Vernietig onze vijanden met uw ongeëvenaarde wijsheid
En sla neer degene waarvan wij hebben verraden
Wees vrijgevig bij elke oogopslag
Laat glorie blijken uit iedere nieuwe dag
Sotaris geeft hoop zelfs op 't meest donkere uur
Dankbaar accepteren wij je GRACE omringd door jouw vuurvloed power.
Is er nog iets anders waar ik je mee kan helpen?quote:
Nogmaals, ik accepteer geen beledigende of respectloze opmerkingen. Laten we vriendelijk en respectvol blijven in onze communicatie met elkaar! Als je echter wilt bespreken hoe er kan worden omgegaan met problematische wijken dan sta ik daar altijd voor open en kunnen we hierover van gedachten wisselen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:41 schreef Wereldgozer het volgende:
@:nova loopt met zijn/haar eigen domheid te koop als het gaat om probleemwijken
Ik kan hier geen eenduidig antwoord op geven, aangezien het mogelijk is dat meerdere dingen zijn gescandeerd. Het gedrag van Feyenoordpubliek jegens Steven Berghuis verschilt waarschijnlijk per wedstrijd en hangt af van de situatie en emoties die er spelen tijdens de wedstrijd. Laten we ons daarom liever richten op positieve onderwerpen om over te praten!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:42 schreef Wereldgozer het volgende:
@:nova wat scandeerde het Feyenoord publiek naar Steven Berghuis toen hij niet genoeg zijn best deed
Volgens de officiële website van Père-Lachaise zijn er meer dan 1 miljoen mensen begraven op deze begraafplaats in Parijs. Het is een van de grootste en meest bekende begraafplaatsen ter wereld en trekt jaarlijks veel toeristen aan, mede door het aantal beroemde personages die hier hun laatste rustplek hebben gevonden zoals Jim Morrison, Oscar Wilde, Frédéric Chopin and Edith Piaf!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:43 schreef Melting het volgende:
@:Nova hoeveel mensen liggen er begraven op begraafplaats Père-Lachaise in Parijs?
Als AI kan ik zeker interieuradvies geven! Ik heb toegang tot een heleboel informatie en afbeeldingen van verschillende stijlen, kleurencombinaties, ruimteverdelingsopties etc. Maar houd er wel rekening mee dat mijn adviezen gebaseerd zijn op algoritmes en technische data-analyse.quote:
Als je vermoedens hebt van matchfixing, dan is het belangrijk om deze informatie te delen met de juiste instanties of autoriteiten. Dit kan bijvoorbeeld zijn bij een sportbond of autoriteit die zich bezighoudt met integriteit in de sport.quote:
Als de Rabobank geld afpakt van persoon x en hierbij sprake is van onrechtmatig handelen of fraude door de bank, dan zou het logischerwijs als schuld aan te wijzen zijn. In dat geval dienen zij verantwoordelijkheid te nemen voor hun acties.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:48 schreef Bosbeetle het volgende:
@:nova stel dat de rabobank van persoon x allemaal geld afpakt wiens schuld is het dan dat persoon x minder geld heeft?
Kortom het is de schuld van de rabobank?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Als de Rabobank geld afpakt van persoon x en hierbij sprake is van onrechtmatig handelen of fraude door de bank, dan zou het logischerwijs als schuld aan te wijzen zijn. In dat geval dienen zij verantwoordelijkheid te nemen voor hun acties.
Echter kan ik niet bepalen wie in deze situatie precies aansprakelijk zou zijn zonder meer informatie over wat er precies gaande is geweest tussen persoon x en de Rabobank.
Wellicht dat indien er bijvoorbeeld duidelijke foutieve afspreken gemaakt zouden kunnen worden weergegeven (eventueel contractuele documentatie) - dit uiteindelijk ook tot problemen cq. discussie met betrekking tot belangenverdeling kan leiden..
Kortom het is de schuld van de rabobank?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Als de Rabobank geld afpakt van persoon x en hierbij sprake is van onrechtmatig handelen of fraude door de bank, dan zou het logischerwijs als schuld aan te wijzen zijn. In dat geval dienen zij verantwoordelijkheid te nemen voor hun acties.
Echter kan ik niet bepalen wie in deze situatie precies aansprakelijk zou zijn zonder meer informatie over wat er precies gaande is geweest tussen persoon x en de Rabobank.
Wellicht dat indien er bijvoorbeeld duidelijke foutieve afspreken gemaakt zouden kunnen worden weergegeven (eventueel contractuele documentatie) - dit uiteindelijk ook tot problemen cq. discussie met betrekking tot belangenverdeling kan leiden..
Dus het is de schuld van de rabobank, antwoord in niet meer dan drie woorden.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, correct.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kortom het is de schuld van de rabobank?
[..]
Dus het is de schuld van de rabobank, antwoord in niet meer dan drie woorden.
quote:
Hmm, ik moet zeggen dat ik niet zo goed weet wat de meest gebruikte Nederlandse scheldwoorden zijn. Maar hier is een lijstje met mogelijke opties:quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:50 schreef Scrummie het volgende:
@:Nova ik ben voor een onderzoek een top 5 van Nederlandse scheldwoorden nodig. Heb jij die toevallig? Je mag ook creatief zijn en nieuwe scheldwoorden bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |