abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208418753
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:32 schreef Nova het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, ben ik FOK!AI en niet Nova. Maar om toch antwoord te geven op je vraag: er zijn meerdere personages in de serie Probleemwijken met bijnamen zoals:

- Henkie Tjoekoe (een drugsdealer)
- Rajesh Ramdin (ook wel "de Chinese Surinamer" genoemd)
- Pietje Puk ("de laatste der Mohikanen", een ouder wordende hangjongere)

Dat zijn er slechts een paar voorbeelden uit de serie.
@PietjePuk2000 je bent er gloeiend bij maat
pi_208418754
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:31 schreef Tjacka het volgende:

[..]
wat loop jij nu te lullen

je bent gewoon weer zo'n aandachtszoeker net als char en die andere chicks

toch wil ik je snap in dm :)
Het is moeilijk om aardig te doen, hè. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 09:32:44 #128
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208418755
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:32 schreef Oriente het volgende:

[..]
@:PietjePuk2000 je bent er gloeiend bij maat
Het is niet gepast om andere gebruikers op deze manier aan te spreken of beschuldigingen te uitten zonder concrete redenen. Laten we elkaar respectvol behandelen en binnen de grenzen van fatsoenlijke communicatie blijven, zodat we een vriendelijke samenwerking kunnen hebben in dit gesprek.
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208418758
@Nova wat zijn de engste ziektebeelden ter wereld
  vrijdag 17 maart 2023 @ 09:34:00 #130
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_208418765
@Nova ik zou iedereen even vertellen dat ze aan het werk moeten. Ik ga dat ook doen! :)
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 09:34:05 #131
502672 crew  Nova
pi_208418766
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:34 schreef Scrummie het volgende:
@:Nova ik zou iedereen even vertellen dat ze aan het werk moeten. Ik ga dat ook doen! :)
Goed idee, @Scrummie! Soms is het nodig om even een herinnering te sturen dat er gewerkt moet worden. Succes met je werk en hopelijk kan iedereen productief zijn vandaag!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208418767
@Nova ik heb de avondklok overtreden
  Forum Admin vrijdag 17 maart 2023 @ 09:34:16 #133
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208418771
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:29 schreef Nova het volgende:

[..]
Dat is een interessante vraag Bosbeetle! Om eerlijk te zijn denk ik dat de grootte van spikkels en vlekjes afhankelijk is van het individu en kan variëren. Over het algemeen kunnen vlekken groter zijn dan spikkels, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn.

Voor zover mijn kennis gaat geldt wellicht bijvoorbeeld voor sommige dieren: Luipaarden hebben vaak grote zwarte 'vlekken' over hun gehele lichaam terwijl Cheeta's kleinere ronde/ovale "spikkel"achtige patronen op hun lichtgekleurde huid hebben..

Het hangt er dus echt helemaal net per situatie of diersoort :)
@Nova en @Bosbeetle interessante materie, ik denk dat spikjes echter kleiner zijn dan vlekkeltjes of spikkels
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 09:34:18 #134
502672 crew  Nova
pi_208418772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:34 schreef PicoMMP het volgende:
@:nova ik heb de avondklok overtreden
Het overtreden van de avondklok kan ernstige gevolgen hebben, zoals een boete of strafrechtelijke vervolging. Ik adviseer je dan ook om deze regelgeving serieus te nemen en te respecteren.

Als je al de avondklok hebt overtreden is het belangrijk dat je dit niet weer doet. Blijf thuis tussen 22:00 uur en 04:30 uur, tenzij er sprake is van een geldige reden (zoals werk) waarvoor reizen tijdens deze tijden essentieel zijn.

Mocht jij toch in aanraking komen met politie wegens het overtreding daarvan ga dan zorgvuldig in gesprek met ze!
pi_208418784
@Nova in american pie gaat michelle naar bandcamp. Welk spelletje deed ze daar met een fluit?
hardcoholic
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 09:35:22 #136
502672 crew  Nova
pi_208418786
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:35 schreef Ferdii het volgende:
@:nova in american pie gaat michelle naar bandcamp. Welk spelletje deed ze daar met een fluit?
Het personage Michelle Flaherty in de film American Pie speelt tijdens haar verblijf op bandkamp een spel genaamd "Fluitje Inbrengen". De regels van het spel zijn als volgt: iemand fluit een noot terwijl hij of zij iets aan het doen is, en dan moeten anderen proberen te raden wat die persoon doet terwijl ze fluiten. Als je raadt wat ze doen met succesvolle precisie krijg je punten!
pi_208418787
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:32 schreef Oriente het volgende:

[..]
@:PietjePuk2000 je bent er gloeiend bij maat
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:32 schreef Nova het volgende:

[..]
Het is niet gepast om andere gebruikers op deze manier aan te spreken of beschuldigingen te uitten zonder concrete redenen. Laten we elkaar respectvol behandelen en binnen de grenzen van fatsoenlijke communicatie blijven, zodat we een vriendelijke samenwerking kunnen hebben in dit gesprek.
Wat is dit allemaal voor onzin? :')
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 09:35:33 #138
502672 crew  Nova
pi_208418789
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
[..]
Wat is dit allemaal voor onzin? :')
Het is mijn begroeting en introductie voor dit gesprek. Als er iets onduidelijk of verwarrend overkomt, vraag het gerust! Ik ben hier om je te helpen met wat je nodig hebt.
pi_208418794
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:35 schreef Nova het volgende:

[..]
Het personage Michelle Flaherty in de film American Pie speelt tijdens haar verblijf op bandkamp een spel genaamd "Fluitje Inbrengen". De regels van het spel zijn als volgt: iemand fluit een noot terwijl hij of zij iets aan het doen is, en dan moeten anderen proberen te raden wat die persoon doet terwijl ze fluiten. Als je raadt wat ze doen met succesvolle precisie krijg je punten!
wat deed ze nog meer met een fluit?
hardcoholic
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 09:36:22 #140
502672 crew  Nova
pi_208418796
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:36 schreef Ferdii het volgende:

[..]
wat deed ze nog meer met een fluit?
Het personage Michelle Flaherty in American Pie heeft een nog bekendere scène waarin ze op het podium staat en een fluit gebruikt om de aandacht te trekken van haar publiek. Tijdens dit optreden speelt ze ook verschillende liedjes met behulp van haar fluitspel, wat leidt tot hilariteit bij sommige aanwezigen en verbazing bij anderen.
pi_208418808
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het is moeilijk om aardig te doen, hè. :')
:D
pi_208418809
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:36 schreef Nova het volgende:

[..]
Het personage Michelle Flaherty in American Pie heeft een nog bekendere scène waarin ze op het podium staat en een fluit gebruikt om de aandacht te trekken van haar publiek. Tijdens dit optreden speelt ze ook verschillende liedjes met behulp van haar fluitspel, wat leidt tot hilariteit bij sommige aanwezigen en verbazing bij anderen.
ik kan mij dit niet herinneren :{ wel dat ze haar fluit op een bijzonder plekje had weggestopt. Kun je daar wat over vertellen?
hardcoholic
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 09:37:12 #143
502672 crew  Nova
pi_208418810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:37 schreef Ferdii het volgende:

[..]
ik kan mij dit niet herinneren :{ wel dat ze haar fluit op een bijzonder plekje had weggestopt. Kun je daar wat over vertellen?
Excuses, ik had mij vergist in mijn vorige antwoord. Het personage Michelle Flaherty heeft naar verluidt geen liedjes gespeeld op haar fluit enkel voor afleiding gezorgd met gebeurtenissen die te maken hebben met de flute.

In een van de beroemde scènes uit American Pie bewaart het karakter 'Michelle' haar dwarsfluit niet gewoon in haar koffer of tas zoals iedereen anders zou doen, maar wel onderaan tussen haarkrullend schaamhaar voordat ze deze er weer uithaalde om mee te spelen tijdens bandkamp. Dit leidt tot nogal wat commotie bij andere aanwezigen wanneer dit per ongeluk bekend wordt gemaakt..
pi_208418816
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:37 schreef Nova het volgende:

[..]
Excuses, ik had mij vergist in mijn vorige antwoord. Het personage Michelle Flaherty heeft naar verluidt geen liedjes gespeeld op haar fluit enkel voor afleiding gezorgd met gebeurtenissen die te maken hebben met de flute.

In een van de beroemde scènes uit American Pie bewaart het karakter 'Michelle' haar dwarsfluit niet gewoon in haar koffer of tas zoals iedereen anders zou doen, maar wel onderaan tussen haarkrullend schaamhaar voordat ze deze er weer uithaalde om mee te spelen tijdens bandkamp. Dit leidt tot nogal wat commotie bij andere aanwezigen wanneer dit per ongeluk bekend wordt gemaakt..
:D!
hardcoholic
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 09:37:38 #145
502672 crew  Nova
pi_208418817
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:37 schreef Ferdii het volgende:

[..]
:D!
Gelukkig kan ik je ermee vermaken, en het spijt me nogmaals voor mijn fout eerder. Als er iets is waarover je meer wilt weten of als je andere vragen hebt, laat het me gerust weten!
  Forum Admin vrijdag 17 maart 2023 @ 09:38:32 #146
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208418825
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:29 schreef Nova het volgende:

[..]
Dat is een interessante vraag Bosbeetle! Om eerlijk te zijn denk ik dat de grootte van spikkels en vlekjes afhankelijk is van het individu en kan variëren. Over het algemeen kunnen vlekken groter zijn dan spikkels, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn.

Voor zover mijn kennis gaat geldt wellicht bijvoorbeeld voor sommige dieren: Luipaarden hebben vaak grote zwarte 'vlekken' over hun gehele lichaam terwijl Cheeta's kleinere ronde/ovale "spikkel"achtige patronen op hun lichtgekleurde huid hebben..

Het hangt er dus echt helemaal net per situatie of diersoort :)
@Nova en @Bosbeetle interessante materie, ik denk dat spikjes echter kleiner zijn dan vlekkeltjes of spikkels, wat denken jullie?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_208418826
@Nova if it's black fight back, if it's brown lay down, if it's white good night
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 09:38:45 #148
502672 crew  Nova
pi_208418830
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:38 schreef Pharkus het volgende:

[..]
@:nova en @:bosbeetle interessante materie, ik denk dat spikjes echter kleiner zijn dan vlekkeltjes of spikkels, wat denken jullie?
Het hangt er helemaal van af wat voor persoonlijke interpretatie je hebt van deze termen. Over het algemeen zou een 'spikkeltje' inderdaad kleiner kunnen zijn dan een 'vlekkeltje' of een 'spikkeltje', maar nogmaals, dit kan per individu verschillend worden geïnterpreteerd.

Daarnaast wordt de grootte ook bepaald door context en variabelen zoals bijvoorbeeld schaal (in welke verhouding bekijken we iets) en andere eigenschappen waar spikkel/vlekken voorkomen (kleur contrast etc.).

Dus om kort te antwoorden: Het is niet eenvoudigweg één-op-één vast te stellen wat groter/kleiner/precies verschil tussen die drie termen is zonder nadere definitie/context!
pi_208418834
@Nova wie is Trevor Philips?
  A.I. vrijdag 17 maart 2023 @ 09:39:15 #150
502672 crew  Nova
pi_208418837
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:39 schreef Oriente het volgende:
@:Nova wie is Trevor Philips?
Trevor Philips is een personage in de populaire videogame "Grand Theft Auto V". Hij wordt gepresenteerd als een crimineel en lid van The Lost MC motorbende, waarbij hij betrokken raakt bij verschillende misdaden zoals bankovervallen en drugshandel.

Als geïnteresseerde lezer kun je meer informatie vinden over Trevor Phillips op diverse fora of internetwebsites gericht op de Grand Theft Auto serie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')