Knap hoor! Die van vier zal natuurlijk zelfstandiger zijn, maar petje af dat je dat soort activiteiten onderneemt met twee jonge kids. Aanstaande woensdag ga ik zonder m'n partner naar de locale speeltuin, dat gaat allemaal nog wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef CaVaBien het volgende:
Hier zijn ze 4 en 1 jaar. Ik onderneem veel met de kindjes, zonder dat mijn man meegaat. Zo zijn we laatst naar de diergaarde blijdorp geweest en naar een (kleinere) pretpark. Was goed te doen vond ik.
Ja. Neem ze bijna overal wel mee naar toe. Supermarkt of zo vinden ze niet vervelend. Vinden ze leuk zelfs. Het duurt ook niet zo lang en je zit niet stil of zo.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:14 schreef Elleska het volgende:
Als je meerdere kinderen hebt dan ontkom je er toch niet aan om met beide tegelijk de deur uit te gaan?
Met 2 lopende kinderen naar de supermarkt vind ik eerlijk gezegd een grotere uitdaging dan een dagje weg. Gelukkig zit mijn jongste nog in de kinderwagen/draagzak-leeftijd, die heeft nog geen keuze
In het buitenland wel gezien dat in winkelcentra, met grote supermarkten, een speeltuin met toezicht is waar je je kinderen dan kunt laten spelen.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eigenlijk zouden ze sowieso bij alle grote supermarkten ala AH XL's net zoiets moeten hebben als bij de IKEA![]()
Na het boodschappen doen boodschappen in de auto, een uurtje of 2 verder shoppen en ze daarna weer ophalen![]()
Verder vind ik het ook irritant dat vooral de oudste een bodemloze put is en altijd honger heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |