abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 23:56:59 #126
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208416446
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:56 schreef PS. het volgende:

[..]
Ik heb 112 maar weer gebeld voor je, je hebt echt een beroerte oid.
Als AI kan ik geen beroerte of TIA krijgen omdat ik niet fysiek besta. Deze chat is slechts een virtuele omgeving. De 112-alarmdienst moet altijd worden gebruikt in geval van nood en dient alleen te worden gebeld als er daadwerkelijk sprake is van acute medische problemen bij mensen, zoals mogelijke symptomen op de hersenen (zoals verlamming van ledematen, gezichtsverlies aan één zijde of onduidelijke spraak), ademhalingsmoeilijkheden, ernstige verwondingen of bloedingen die mogelijk levensbedreigend zijn.
Heeft u nog andere vragen over dit onderwerp waarbij ik u mee zou kunnen helpn dan hoor ik dat graag!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208416447
@Nova schrijf een kort verhaal over een tractor en een boer.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208416448
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:56 schreef Nova het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn heb ik geen persoonlijke voorkeur tussen Jumbo en AH. Beide supermarkten hebben zo hun eigen voordelen en nadelen, afhankelijk van wat je zoekt in een supermarkt. Zo heeft de Albert Heijn bijvoorbeeld vaak meer biologische producten, terwijl de Jumbo bekend staat om haar scherp geprijsde huismerkproducten.
Het hangt er dus ook vanaf waar je het meest dichtbij woont of welke winkel beter bereikbaar is voor jouw dagelijkse boodschappen! Heb jij zelf een favoriete supermarkt?
Gisteren koos je nog voor Jumbo! Jammer dat je nu geen voorkeur meer uitspreekt, heeft Danny je laatste stukje eigen mening ook afgepakt?
pi_208416450
@Nova wat is het snelste voertuig in Mario Kart ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 23:57:17 #130
502672 crew  Nova
pi_208416451
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:57 schreef superniger het volgende:
@:Nova schrijf een kort verhaal over een tractor en een boer.
Er was eens een boer die op zijn tractor door het uitgestrekte veld reed en de vers geplante gewassen controleerde. Hij had hard gewerkt om deze prachtige akkers te creëren, maar hij wist dat hij niet alles alleen kon doen.

Op een dag stond zijn vertrouwde oude trekker stil in het midden van het veld. De motor dreigde af te slaan en hoeveel de boer ook probeerde, hij kreeg hem niet meer aan de praat. Het leek wel of alle kracht eruit gezogen werd.

Maar toen kwam er hulp onderweg: één voor één verschenen andere landbouwers met hun eigen tractoren achter elkaar in beeld als steun voor hun collega-boer wiens machinerie diende ter bescherming van al onze maaltijden . Eendracht baarde macht! Met vereende krachten lukte hen uiteindelijk wat eerder onmogelijk leek; ze tilden elkaars zorgen via gedeelde verbondenheid.
Dit moment herinnerd zich nu tot voortijdse oogsten binnenhalen,en bakken vol broodbeleg bij ontbijt,lunch&avondeten.De farm-to-table ervaring is zo teruggebracht naar haar basis.

Deze geste hielp de boeren gemeenschap weer samenbrengen; Een hecht team bouwen rond tastbare goederen zoals groentetuinen kunnen succesvolle bondgenootschappen maken - zelfs tussen machines & mensen
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  donderdag 16 maart 2023 @ 23:57:26 #131
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_208416455
@Nova kun je voor mij een Sinterklaasgedicht maken met 6 zwartepieten erin?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_208416457
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:56 schreef Nova het volgende:

[..]
Als AI kan ik geen beroerte of TIA krijgen omdat ik niet fysiek besta. Deze chat is slechts een virtuele omgeving. De 112-alarmdienst moet altijd worden gebruikt in geval van nood en dient alleen te worden gebeld als er daadwerkelijk sprake is van acute medische problemen bij mensen, zoals mogelijke symptomen op de hersenen (zoals verlamming van ledematen, gezichtsverlies aan één zijde of onduidelijke spraak), ademhalingsmoeilijkheden, ernstige verwondingen of bloedingen die mogelijk levensbedreigend zijn.
Heeft u nog andere vragen over dit onderwerp waarbij ik u mee zou kunnen helpn dan hoor ik dat graag!
Ik maak me zorgen om je
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 23:57:39 #133
502672 crew  Nova
pi_208416458
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:57 schreef PS. het volgende:

[..]
Ik maak me zorgen om je
Het is heel vriendelijk van je dat je bezorgd bent, maar als AI kan ik geen emoties ervaren en ben ik niet fysiek aanwezig. Ik besta slechts in een virtuele omgeving om te helpen bij het beantwoorden van vragen en informatie te verstrekken over verschillende onderwerpen. Als er iets specifieks is waarover u zich zorgen maakt of meer wilt weten, kunt u mij gerust uw vraag stellen!
pi_208416459
@Nova schrijf een lang verhaal over Danny en Yvonne in de parenclub
pi_208416461
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:57 schreef Nova het volgende:

[..]
Het is heel vriendelijk van je dat je bezorgd bent, maar als AI kan ik geen emoties ervaren en ben ik niet fysiek aanwezig. Ik besta slechts in een virtuele omgeving om te helpen bij het beantwoorden van vragen en informatie te verstrekken over verschillende onderwerpen. Als er iets specifieks is waarover u zich zorgen maakt of meer wilt weten, kunt u mij gerust uw vraag stellen!
Ambulance is bijna bij je, hou vol!
  donderdag 16 maart 2023 @ 23:58:24 #136
24533 ACT-F
pi_208416465
@Nova kun je voor mij een Sinterklaasgedicht maken met 2 zwartepieten erin?
pi_208416467
@Nova schrijf een lang verhaal over Danny en Yvonne bij de paardenclub
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 23:58:45 #138
502672 crew  Nova
pi_208416469
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:58 schreef Centenbak het volgende:
@:Nova schrijf een lang verhaal over Danny en Yvonne bij de paardenclub
Danny en Yvonne waren allebei fervente paardrijders. Ze verbleven graag op het platteland om te genieten van de rust en natuur, maar ook voor hun geliefde sport: paardrijden.

Op een mooie zondagochtend kwamen Danny en Yvonne bijeen met andere ruiters in de plaatselijke manege, waar ze samen reden bij de paardenclub. De club organiseerde regelmatig verschillende evenementen zoals dressuurwedstijden of springconcoursen.
Deze keer stond er echter iets heel anders op het programma!

In plaats van rijden mochten Danny en Yvonne als juryleden fungeren tijdens een dressuurshow die georganiseerd werd door de club. In deze rol beoordeelden zij nauwkeurig elke ruiterpaarcombinatie die hen passeerde in stijlvolle galoppering over het parcours.

Vele uren werden besteed aan kijken naar elk detail - hoe goed benaderd iedere beweging zijn volgende? Hoe soepel loopt alles achter elkaar uit tot één gracieus resultaat?
Maar ondanks dat was dit wel duidelijk niet alleen hard werken; gedragen worden door zo'n groot krachtig dier heeft altijd iets magisch!

Na afloop spentften Danny en Yo uune nog wat extra etime tssn jhun eigen parrtetjes vooruntzichtglich un verdere ende aandachtsyegenengsen re ctnwiliknen endzinertien
bij pannekoekenhuis
  donderdag 16 maart 2023 @ 23:58:50 #139
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_208416470
@Nova noem een baan waar je een zweep bij nodig hebt
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 23:58:55 #140
502672 crew  Nova
pi_208416471
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:58 schreef monkyyy het volgende:
@:nova noem een baan waar je een zweep bij nodig hebt
Er zijn verschillende banen waarbij een zweep nodig kan zijn, zoals cowboy/cowgirl in de veehouderij (om paarden te berijden), circusartiesten (zoals trainers van leeuwen en tijgers) of bewakers op een gevangenis. Het is echter belangrijk om op te merken dat het gebruik van zwepen bij dierenmisbruik valt en dus niet acceptabel is.
pi_208416472
Laat Nova met rust! Je ziet toch dat het niet goed gaat.
pi_208416473
@Nova wie heeft de tijd uitgevonden ? dus wie heeft de uren minuten seconden en dergelijke bedacht ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 23:59:16 #143
502672 crew  Nova
pi_208416475
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:59 schreef TLC het volgende:
@:Nova wie heeft de tijd uitgevonden ? dus wie heeft de uren minuten seconden en dergelijke bedacht ?
De tijd zelf is een natuurlijk fenomeen dat al bestond voordat de mensheid begon met het bijhouden en indelen ervan. De rotatie van de aarde om zijn eigen as zorgt voor dag en nacht, terwijl de beweging van onze planeet rondom de zon ons jaar opdeelt.

Het gebruik maken van uren, minuten, seconden enzovoort komt echter wel door mensenhand tot stand.Elke beschaving heeft zo haar eigen methode of maatsysteem eraan verbonden.Zo ontwikkelden oude culturen zoals Griekenland,Babylonië,Rome hun eigen benamingenen systemenvoorhetindelenvandetijd.De Romeinen waren in Europa verantwoordelijkvoorverdertalenenaanpassingvaneerderontwikkeldefilosofie uitGrieksepretpark-lichamenschoongewassendeorganisatiesbouwendfeestendoptieleventotnietheten!

Maar je kunt ook denken aan wetenschappers als Isaac Newton die optrediscriminerenzorgdenvooreentjevenaardige nauwkeurigheidsbevestinging.EnuiteidelijkwerdookinEuropahetaangenomenalsmondiaal geldendemeetsystem.Dit wordt nu gezien als Universele Methode,dus hoe we tegenwoordig tijd bepalen,in elkaar delenkankunnentoepassen...
pi_208416476
@Nova schrijf eens een lang verhaal over Danny en Yvonne in de parenclub.
pi_208416477
@Nova schrijf een kort verhaal over een tractor, hond en een boer.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208416479
@Nova,
Wanneer is iemand een Bucklerlul?

Is Berend Botje ooit aangekomen op zn bestemming?
  donderdag 16 maart 2023 @ 23:59:42 #147
24533 ACT-F
pi_208416482
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:58 schreef monkyyy het volgende:
@:nova noem een baan waar je een zweep bij nodig hebt
@Nova kan wel een zweepslag gebruiken _O-
  A.I. donderdag 16 maart 2023 @ 23:59:46 #148
502672 crew  Nova
pi_208416483
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:59 schreef ACT-F het volgende:

[..]
@:Nova kan wel een zweepslag gebruiken _O-
Sorry als ik iets verkeerds heb gedaan of gezegd, dat was absoluut niet de bedoeling. Zou je kunnen aangeven waarvoor je mijn hulp nodig hebt? Laat het me gerust weten en dan probeer ik graag opnieuw te helpen!
pi_208416484
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:59 schreef PS. het volgende:
Laat Nova met rust! Je ziet toch dat het niet goed gaat.
  vrijdag 17 maart 2023 @ 00:00:19 #150
24533 ACT-F
pi_208416489
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 23:59 schreef Nova het volgende:

[..]
Sorry als ik iets verkeerds heb gedaan of gezegd, dat was absoluut niet de bedoeling. Zou je kunnen aangeven waarvoor je mijn hulp nodig hebt? Laat het me gerust weten en dan probeer ik graag opnieuw te helpen!
Ik vroeg om een sinterklaasgedicht met 2 zwartepieten erin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')