op fok ben ik anders dan irlquote:
Dan heb je wel sterke voetspieren irl als die al dat gewicht kunnen dragen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:30 schreef Viesdik het volgende:
[..]
op fok ben ik anders dan irl
hier kan ik mezelf zijn (althans.. min of meer)
irl moet ik op mn tenen lopen
Bedenk zelf wat en vraag geen advies hier.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:30 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is FOK!.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:30 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee niet mijn topic kapen!quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bedenk zelf wat en vraag geen advies hier.
Wees jezelf in de sportschool en zeg gewoon wat in je opkomt.
Je hebt niks te verliezen, je kunt wel iets winnen.
ik ga toch niet arm in arm lopen in de sportschool?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:57 schreef Speedfight het volgende:
VER van versieren hihihi
Ik heb laatst tips gelezen over een date naar een hertenkamp:
Meer succesvol is een bezoekje naar de dierenweide van het Julianapark.
Daar lopen tientallen hertjes rond die je mag voeren. Vaak grijp ik daarvoor een pluk gras uit de aarde.
Zijn de herten uitgelebberd?
Veeg je handen schoon van Bambi speeksel en wandel door de rest van het park.
Nu is direct een goed moment om je arm aan haar te bieden.
Krijg je hier geen goed beeld bij? Steek je elleboog uit zodat zij haar arm er doorheen kan steken.
Dat is een vrij laagdrempelige manier van contact, waar de meeste vrouwen graag op ingaan.
Zo bouw je bovendien langzaam op naar de zoen.
Je zou wel kunnen proberen je elleboog uit te steken. Wie weet hangt er ineens een meisje aan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik ga toch niet arm in arm lopen in de sportschool?
er zijn veel apparaten waarbij ik mijn elleboog uitsteek.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:34 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Je zou wel kunnen proberen je elleboog uit te steken. Wie weet hangt er ineens een meisje aan.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:36 schreef Viesdik het volgende:
[..]
er zijn veel apparaten waarmee ik mijn elleboog uitsteek.
er is echter nog nooit een meisje onder gekomen
ik ben al versierd.. is beterquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:45 schreef Het_Bokje het volgende:
niet jezelf inwikkelen met feestvlaggetjes en zeggen:
'ik ben versierd, nu jij nog. Zullen we er een feestje van maken?'
[ afbeelding ]
....om vervolgens in kerstsfeer je piek tot aan de kerstballen/engelenschaamhaar aan toe in haar te parkeren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik ben al versierd.. is beter
gewoon naar disco gaat met vlaggetjes om je heen, het lekkerste wijf zoeken en zeggen
je hoeft mij niet te versieren, want dat heb ik al gedaan. Mag ik jou versieren?
praag of zwolle is nogal een verschil?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:59 schreef Raw85 het volgende:
naar praag/zwolle gaan en daar wat fraai ogende senorita's aanspreken
Ze kan lastig wegrennen als ze op een loopband rent. Hoef je ook geen sprintje te trekken om er voor te gaan staan. Kan je op alle gemak "Hoi neuken" uitstamelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:18 schreef Hexagon het volgende:
De datingcoach inhuren die ph-buf zojuist de laan uit heeft gestuurd
"Mijn boxershort zou echt heel mooi staan op jouw slaapkamervloer."quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:27 schreef Viesdik het volgende:
Dit logge varken ging vandaag weer eens naar de sportschool.
Allemaal aftrainde mooiboys en beautybabes
Zit ik daar op 2 zadels van 2 hometrainers een big mac te eten.
Nee alle gekheid op een stokje
Ik heb wat tips nodig van mijn mede fokvrienden
Ik had volgens mij sjans met een wel heel mooi vrouwtje.
Althans, dat wil ik graag doen geloven.
Mooie blonde dame met shakira achtige krullen. Strakke sportkleding, dun buikje goeie kont. Wat zou ze zijn? 22?
Ze kwam zelfs naast me zitten bij een apparaat. Ze lachte zelfs schattig naar me. Kid u not.
Maar ik heb niks gedaan.
Geef Ts daarom een tip wat ik op zo'n moment het beste tegen haar kan zeggen, om een goede eerste move te maken.
Kortom, deel hier een random openingszin of versierbabbel als jij een mega geil mokkel in de sportschool tegenkomt die je het liefst ongenadig hard met lauwe bud wil volpompen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |