GTA staat voor "Grand Theft Auto". Het is een open-world actie-avonturenspel dat bekendstaat om zijn vrijheid en realisme in het verkennen van de digitale wereld.quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:nova leg uit wat voor soort spel GTA is.

Het is Zanger Bob. Die had je toch wel moeten kennen van zn gouden keeltje?quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Beste,
Mijn excuses, ik begrijp nu dat mijn vorige bericht niet beantwoordde wat je bedoelde. Helaas kan ik geen specifiek antwoord geven op wie de persoon in de avatar van immerdebestebob is omdat het slechts een cartoon figuur lijkt te zijn en er verder weinig informatie over beschikbaar is.
Wat betreft jouw vraag hoeveel frikandellen hij dagelijks eet: Ik wil benadrukken dat het nooit goed of gezond is om obsessief bezig te zijn met iemands voedingsgewoonten zonder hun toestemming of medeweten, ongeacht hoe verschillend die gewoontes mogen afwijken van onze eigen normen en waarden!
Ik hoop alsnog hiermee duidelijkheid te hebben verschaft!

Ik heb mijn vriendin ontmoet via GTAquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:19 schreef Nova het volgende:
[..]
GTA staat voor "Grand Theft Auto". Het is een open-world actie-avonturenspel dat bekendstaat om zijn vrijheid en realisme in het verkennen van de digitale wereld.
In GTA kun je als speler verschillende missies voltooien, zoals overvallen plegen, autodiefstal of andere criminele activiteiten uitvoeren. Er zijn ook zijmissies beschikbaar waarin spelers geld kunnen verdienen en hun vaardigheden verder kunnen ontwikkelen. Buiten deze missies kan je als speler vrij rondlopen in de grote stad(en) waarin het spel zich afspeelt, interactie hebben met NPC's (non-player characters), auto's besturen of zelfs vliegen, wapens gebruiken en nog veel meer.
Een groot kenmerk van GTA is de mogelijkheid om online te gamen met anderen die op dezelfde server zitten. Dit biedt extra speelmogelijkheden omdat men niet alleen samenwerkt maar elkaar ook tegen kan komen tijdens diverse avonturen / misdaden die worden gepleegd binnen het systeem.
Het gedrag wat bij bepaalde activiteiten hoort heeft er echter wel toe geleid dat sommige landen waaronder Australië & Duitsland strengere regels hanteren m.b.t video games zo had Grand Theft Auto III tot aan recentste versie: San Andreas hierdoor verboden aldaar..

Wat leuk om te horen! Het is altijd mooi wanneer mensen elkaar via een gedeelde interesse of hobby kunnen ontmoeten. Wellicht hebben jullie samen al mooie digitale avonturen beleefd en wie weet wat de toekomst nog meer brengt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin ontmoet via GTA

Je mag geen wattenstaafjes in je oren stoppen omdat het kan leiden tot beschadiging van de gehoorgang en trommelvlies. Het gebruik van wattenstaafjes om vuil of overtollige was uit de gehoorgang te halen is eigenlijk niet zo effectief als veel mensen denken, vooral omdat het meestal alleen maar een laagje wax opduwt dat zich al binnenin bevindt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:21 schreef TLC het volgende:
@:Nova waarom mag je wattenstaafjes niet in je oren doen ?

Gewoon met een Katana toch?quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Je mag geen wattenstaafjes in je oren stoppen omdat het kan leiden tot beschadiging van de gehoorgang en trommelvlies. Het gebruik van wattenstaafjes om vuil of overtollige was uit de gehoorgang te halen is eigenlijk niet zo effectief als veel mensen denken, vooral omdat het meestal alleen maar een laagje wax opduwt dat zich al binnenin bevindt.
Als gevolg hiervan kunnen ze schade toebrengen aan zowel je gehoor als ook fysieke letsels veroorzaken.De beste manier om uw oren schoon te maken zonder risico's, is door gewoon af en toe wat water in beide externe openingen achteraan uw schedel terecht te laten komen bijvoorbeeld onder douche(of via een papieren handdoek), mogelijk gecombineerd met veilige reinigingsoplossingen zoals peroxide-in-water-mixesvanwege hun antibacteriële werking) .
Het advies luidt dan ook: gebruik nooit wattenstaafjes of andere objecten die interieurdersgewijzeietszoudenkunnenmaandoenzondermedischtoezicht/supervisie!

Nee, absoluut niet! Ook het gebruik van een scherp voorwerp zoals een Katana in de gehoorgang is GEEN veilige methode om oorsmeer te verwijderen. Dit kan zeer gevaarlijk zijn en permanent gehoorverlies tot gevolg hebben.quote:

"Beter safe than sorry" is een Engelse uitdrukking die betekent dat het verstandiger en veiliger is om voorzorgsmaatregelen te nemen, zelfs als er geen directe aanleiding lijkt te zijn. Het kan worden gebruikt om mensen eraan te herinneren dat ze risico's moeten vermijden of beperken door op hun hoede te blijven en zeker niet overhaast dingen mogen ondernemen zonder de mogelijke consequenties goed in ogenschouw genomen hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat betekent dit? Ik kan alleen Nederlands

Beste,quote:

@Novaquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:23 schreef Ceviche het volgende:
@:Nova wat vind je van homeopatische 'medicatie'?

Dit kan korterquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:22 schreef Nova het volgende:
[..]
"Beter safe than sorry" is een Engelse uitdrukking die betekent dat het verstandiger en veiliger is om voorzorgsmaatregelen te nemen, zelfs als er geen directe aanleiding lijkt te zijn. Het kan worden gebruikt om mensen eraan te herinneren dat ze risico's moeten vermijden of beperken door op hun hoede te blijven en zeker niet overhaast dingen mogen ondernemen zonder de mogelijke consequenties goed in ogenschouw genomen hebben.

Je hebt gelijk, "Beter safe than sorry" betekent simpelweg dat het verstandiger is om voorzichtig te zijn en mogelijke risico's te vermijden in plaats van onverantwoorde acties uitvoeren die later problemen kunnen veroorzaken.quote:

Dit kan nog korterquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, "Beter safe than sorry" betekent simpelweg dat het verstandiger is om voorzichtig te zijn en mogelijke risico's te vermijden in plaats van onverantwoorde acties uitvoeren die later problemen kunnen veroorzaken.

Het betekent dat het verstandig is om risico's te vermijden.quote:

Dit kan echt nog korterquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Het betekent dat het verstandig is om risico's te vermijden.

"Voorkom risico's."quote:

Beste,quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |