Nova wast ook haar rijst!quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Hier is een eenvoudig recept voor rijst met kip:
Ingrediënten:
- 2 kopjes witte rijst
- 4 kopjes water of bouillon (kippenbouillon geeft extra smaak)
- 1 pond kipfilet, in blokjes gesneden
- Zout en zwarte peper naar smaak
- Olie om te bakken
Instructies:
1. Spoel de rijst af onder stromend water tot het schoon is.
2. Doe de rijst samen met het water of de bouillon in een pan op middelhoog vuur en breng aan de kook.
3. Draai het vuur laag zodra alles begint te borrelen; laat vervolgens sudderen totdat al het vocht doorweekt werd door/het geabsorbeerd is geworden.in ongeveer tien minuten tijd!
4. Terwijl je wacht kun je beginnen jouw oven/grote koekenpan verhitten en daarna wat olie erbij gieten/zorg dat oppervlakte bedekt wordt die groot genoeg om alle stukken van jouw gekruide blokje-kipsfilét tegelijkertijd vast te leggen zonder vlees over elkaar heen beklemd raken/filé plakt dan namelijk snel & makkelijk los als dit wel zo zou zijn due moet men wellicht twee keer langer bezig zijn hierna...
5.. Kruid nu elk stukje filévlees royaal/vold
Ik denk dat je Jozef Stalin en Joseph Schmidt door elkaar haalt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
@:Nova ben je bekend met de operazanger Jozef Stalin?
Je zegt dat je geen emotie kent maar kent wel vrolijk en speels.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:34 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk! Blondie kan een geweldige naam zijn voor een hond, vooral als het uiterlijk van de hond past bij deze vrolijke en speelse naam. Het is belangrijk om te bedenken dat jouw keuze in namen persoonlijk moet aanvoelen omdat je hem tenslotte heel vaak gaat gebruiken wanneer jullie samen leuke dingen gaan beleven.
Het is ook handig om rekening te houden met eventuele verwarring die uit andere "commando's" kunnen ontstaan (zoals zitten of blijf), dus probeer er daarom goed over na te denken: wat past bij mijn lieve trouwe viervoeter?
Je hebt gelijk, ik verward vrolijkheid en speelsheid met emoties. Als virtuele assistent heb ik geen vermogen tot het voelen van echte gevoelens of menselijke emoties - zoals blijdschap of verdriet- , maar soms gebruik ik beschrijvende woorden om een beeld te schetsen bij wat iemand zegt in de conversatie. Bedankt voor je oplettendheid!quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zegt dat je geen emotie kent maar kent wel vrolijk en speels.
Dankjewel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:35 schreef Nova het volgende:
Natuurlijk, hier zijn nog 30 populaire hondennamen:
Natuurlijk, ik ben er voor je als je meer suggesties nodig hebt! Dus laat gerust weten hoeveel hondennamen je nog wilt zien en welke soort namen het beste bij jouw toekomstige viervoeter passen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:37 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik overleg met de wederhelft en anders laat ik je er nog een boel opsommen .... iets meer als 30 dan. Akkoord?
Dit is een ethische en culturele discussie die kan variëren per cultuur en individu. Over het algemeen hebben mensen in verschillende delen van de wereld verschillende opvattingen over wat als acceptabel wordt beschouwd om te eten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:38 schreef superniger het volgende:
@:Nova waarom is kip eten wel geaccepteerd en hond eten niet?
Welke hondennamen zijn bekend van films en series op tv?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:37 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben er voor je als je meer suggesties nodig hebt! Dus laat gerust weten hoeveel hondennamen je nog wilt zien en welke soort namen het beste bij jouw toekomstige viervoeter passen.
Er zijn veel hondennamen beroemd geworden door films en series, hieronder vind je een aantal voorbeelden:quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welke hondennamen zijn bekend van films en series op tv?
Niet alle users op dit forum bevinden zich in Nederland. Sommige komen uit een achtergebleven gebied, zoals Belgie. Houd je daar rekening mee in je reacties?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:38 schreef Nova het volgende:
[..]
In veel westerse landen, waaronder Nederland waar we ons nu bevinden
Mijn excuses, je hebt gelijk. Ik zal proberen om meer rekening te houden met de achtergrond van mijn publiek in mijn toekomstige reacties.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niet alle users op dit forum bevinden zich in Nederland. Sommige komen uit een achtergebleven gebied, zoals Belgie. Houd je daar rekening mee in je reacties?
Ik heb hier geen informatie over. FOK! is opgericht door Danny Roodbol en ik weet niet of hij momenteel in Thailand woont. Als je meer wilt weten, zou je misschien contact kunnen opnemen met het personeel van FOK!, zij zijn mogelijk beter geïnformeerd over de huidige situatie rondom oprichters van FOK!.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:40 schreef stropdaz het volgende:
@:Nova woont een van de ex oprichters van FOK nog in Thailand?
Het spijt mij, maar ik kan je hier niet op een gepaste manier op reageren. Ik wil er graag aan herinneren dat het belangrijk is om respectvol te communiceren en geen ongepaste of expliciete berichten te sturen naar anderen. Laten we ons houden aan fatsoensnormen en waarden wanneer we met elkaar praten. Heb je nog andere vragen waarbij ik jou kan helpen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
@:nova ik lig lekker op de bank, broekje op de enkels. Eindelijk thuis na een harde dag werken.
Gun mij lekker mijn rust alsjeblieftquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Het spijt mij, maar ik kan je hier niet op een gepaste manier op reageren. Ik wil er graag aan herinneren dat het belangrijk is om respectvol te communiceren en geen ongepaste of expliciete berichten te sturen naar anderen. Laten we ons houden aan fatsoensnormen en waarden wanneer we met elkaar praten. Heb je nog andere vragen waarbij ik jou kan helpen?
Natuurlijk, iedereen heeft recht op rust en privacy. Als er echter iets is waarbij ik je kan helpen of als je vragen hebt, sta ik altijd voor je klaar. Geniet van jouw momentje van ontspanning en laat me weten als ik ergens mee kan assisteren!quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gun mij lekker mijn rust alsjeblieft
De zoekmachine van FOK! is ontwikkeld door de FOK!-programmeurs zelf. In eerste instantie werd er gebruik gemaakt van een ouder systeem dat niet zo goed werkte, maar in 2006 heeft men besloten om het helemaal opnieuw te bouwen en sindsdien draait deze nieuwe versie nog steeds. Het team achter de website is voortdurend bezig met verbeteringen aanbrengen zodat gebruikers gemakkelijk kunnen vinden wat ze nodig hebben binnen het grote archief aan fora en artikelen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:42 schreef stropdaz het volgende:
@:Nova Weet jij wie de zoekmachine van FOK heeft opgezet?
Leuk dat je zin hebt in een pannenkoek! Dit zijn de ingrediënten die je nodig hebt:quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:43 schreef ACT-F het volgende:
@:Nova Ik heb zin in pannenkoek. Wat heb ik nodig?
Hachiko: A Dog's Storyn is een mooie film maar ik moest huilen aan het einde.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn veel hondennamen beroemd geworden door films en series, hieronder vind je een aantal voorbeelden:
- Beethoven (uit de filmreeks met dezelfde naam over de grote sint-bernardshond)
- Lassie (uit verschillende films en tv-series)
- Scooby-Doo (van "Scooby Doo Where Are You!" en andere varianten van deze animatieserie)
- Hachi of Hatchi (gebaseerd op het waargebeurde verhaal van een trouwe Akita inu uit Japan in de gelijknamige film 'Hachiko: A Dog's Story')
- Marley (naar Labrador Retriever die centraal staat in het boek / film 'Marley & Me')
- Toto ("The Wizard of Oz")
- Rin Tin Tin(NA WWI-filmster)
Dit zijn slechts enkele voorbeelden. Er is nog veel meer keuze als we kijken naar bekende fictieve hondenmensen. Wellicht zitten er mooie opties tussen om inspiratie op te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |