Dat vond ik zo overdreven. Ook die Olga met haar man, typetjes uit Van Kooten en de Bie of Koefnoen die 2, nu al het meest irritante koppel. Wat een hysterica die Olga, busje stond scheef...nou en!quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:43 schreef praadje het volgende:
Ahh Eva en Hugo met die schildpadjesZelfs ik werd er een beetje emo van.
Bastiaan en zoon, de smaakmakers van het programma
Mee eens, binnen no-time zat je ook al op dag 13, terwijl ze voor je gevoel net 4 dagen bezig zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:34 schreef Harveo het volgende:
Vind het juist mooi hoe rustig en kalm Frank(?) is van Olga. Zo zou ik ook zijn.
Vond het tempo van de reis trouwens wel heel hoog. 5 landen in 1 aflevering en de uitstapjes werden, op die van Hugo en Eva na, heel kort in beeld gebracht.
Dat is wel wat jammer ja, in een poep en een zucht zijn ze deze week even zijdelings door El Salvador, Honduras en volgens mij ook een stukje Nicaragua getrokken. Verder zeker wel een leuke opzet van het programma, met Olga en Frank voor mij als leukste teamquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:34 schreef Harveo het volgende:
Vind het juist mooi hoe rustig en kalm Frank(?) is van Olga. Zo zou ik ook zijn.
Vond het tempo van de reis trouwens wel heel hoog. 5 landen in 1 aflevering en de uitstapjes werden, op die van Hugo en Eva na, heel kort in beeld gebracht.
Van zowel Hugo Kennis als Eva Cleven had ik nog nooit gehoord, dus dat scheelt ook wel. Van Howard en Dré ook niet overigens, van Bastiaan Ragas alleen van naam en van Dominic Seldis ook alleen van naam, dus dat scheelt welquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat een fijn programma, en ook leuk dat er behalve Hugo Kennis en Eva Cleven eens deelnemers meedoen die je niet zo vaak in dit soort programma's ziet. Team Olga
Even gecheckt en inderdaad 8 afleveringen. Race Across The World is vanaf woensdag 15 maart acht weken lang om 20.30 uur te zien bij RTL 4. Kijk alvast op de website van RTL voor de promo: www.rtl.nlquote:Op zondag 26 maart 2023 11:32 schreef Arth_NL het volgende:
Wat een tempo in dit programma, 13 dagen in twee afleveringen. Als het in totaal 56 dagen duurt zijn ze al op een kwart. Gaan er maar acht afleveringen zijn dan?
Had ook wel graag meer van de landen willen zien, heb nu het idee dat de kandidaten van de ene busrit in de andere rollen en ondertussen even een uitje doen. Maar er moet toch veel meer gebeuren in die 13 dagen?
Wat was die Bastiaan onuitstaanbaar. Typisch alfa-mannetje die nu op de tweede plek moet staan. Zelf niet kunnen communiceren met de lokale bevolking, maar ondertussen wel souffleren wat allemaal gezegd moet worden en dan boos worden als niet meteen gezegd wordt wat jij wilt dat gezegd wordt.
Oh ja, absoluut. Hij hoeft er van mij ook zeker niet uit.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Bastiaan is niet mijn type maar door zulke mensen wordt het kijken wel leuker. Alleen maar Olga'tjes en Franken zou voor mij al snel saai worden. Ik vind het een leuke combinatie van mensen.
quote:Op maandag 27 maart 2023 12:51 schreef DjVero het volgende:
- Bastiaan en Sem: mensen met geld, zie je aan alles af, die Sem met dat vreselijk bekakte accent, haartjes elke keer naar achteren strijken
Een race met een flink reis-element.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Het is natuurlijk ook niet echt een race pur sang, als je met die gedachte kijkt (of meedoet) zit je een beetje fout lijkt me
Het is een reis met een flink race-element, gezien al de voor de race verder onnodige leuke uitjes
Mooi dat Olga en Frank de etappe wonnen
Ja ok, maar het wordt meer gebracht als een reisprogramma dan een spannende strijdquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Een race met een flink reis-element.Als je niet racet, eindigt je reis.
Klopt, aan de andere kant wel een smaakmaker voor het programmaquote:Op woensdag 5 april 2023 21:08 schreef Cirilico het volgende:
Wat een nare man is die Bas. Zeer dominant, koppig, arrogant/neerbuigend. Ik weet niet hoe Tooske het met hem uithoudt.
Normaalgesproken vind ik Bas een hele leuke vent. Volgens mij trekt hij het nu heel slecht dat hij in een afhankelijke positie zit omdat Sem Spaans spreekt. Hij laat zich wel flink kennen ja, maar onderschat de vermoeidheid niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:08 schreef Cirilico het volgende:
Wat een nare man is die Bas. Zeer dominant, koppig, arrogant/neerbuigend. Ik weet niet hoe Tooske het met hem uithoudt.
Nog net.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant wel een smaakmaker voor het programma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |