abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 16 maart 2023 @ 16:46:52 #1
335263 freaky40
pi_208409047
Elke woensdagavond op RTL, vanaf donderdag op Videoland. https://www.broadcastmaga(...)-the-world-voor-rtl/

Kruising Peking Express meets The Amazing Race US, wat het duurste TV programma ooit gemaakt is. Geproduceerd door een Nederlander overigens, maar dat terzijde...
Erg leuk dat er weer zo'n show is. Genoten van Peking Express al die seizoenen dat het werd uitgezonden maar de laatste jaren was het een beetje karig v.w.b. dit type TV format maar gelukkig is er weer een soortgelijke show te zien. Martijn doet het leuk en er zitten leuke 'BN'er' koppels tussen. Alleen mag die vreselijke tuttebel Olga Commandeur er wel uit. Dat is een potentieel irritant koppeltje die er altijd bij zit bij dit type shows. Eerste aflevering was veel belovend moet ik zeggen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208414659
Heeft niemand gekeken? Ik vind het een leuk programma ^O^
Alius aliud dicit
pi_208415066
Net gezien. Leuk programma!
pi_208420056
Voorstukje van gezien en lijkt me leuk. Dit weekend maar eens kijken :)
pi_208428341
Ik ben nu aan het kijken. The Amazing Race vind ik een heerlijk programma (is dat ergens online te kijken? Na seizoen 22 kon ik het nergens meer vinden, volgens mij) dus ik hoop dat dit dezelfde vibe heeft.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 18 maart 2023 @ 19:20:25 #6
335263 freaky40
pi_208439601
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 21:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben nu aan het kijken. The Amazing Race vind ik een heerlijk programma (is dat ergens online te kijken? Na seizoen 22 kon ik het nergens meer vinden, volgens mij) dus ik hoop dat dit dezelfde vibe heeft.
Heeft het wel, maar dit is niet de hele wereld rond zoals de naam wel doet vermoeden. Dit is enkel zuid Amerika van Mexico City naar het zuiden 14.000 km. Maar het bekt wel lekker en mogelijk voor vervolg seizoenen die wel de hele wereld over gaan of in andere continenten worden gedraaid.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208445248
Ja gezien. Leuk programma. Was alweer een tijd geleden dat er iets in de categorie 'entertainment' zat wat ik de moeite waard vond.
pi_208447619
Ik zal het van de week eens terugkijken. Ik vond Peking Express altijd wel leuk. :Y En zelfs Race Om De Ringen vond ik amusant. :@

Ben hier wel benieuwd naar dus.
Hotapnyc
pi_208451020
Ik kijk het ook, leuk programma! Zelfs de BN'ers zijn prima te nassen.

Wat ik wel irritant vind, is dat de statistieken (bijv. hoeveel geld er nog over is) érg snel weer uit beeld verdwijnen.
  Moderator woensdag 22 maart 2023 @ 12:23:35 #10
382129 crew  Donna
pi_208492896
Staat het ook op Videoland? Weet iemand dat zo uit zijn/haar hoofd? Ik kan het nu niet checken.
pi_208493051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 12:23 schreef Donna het volgende:
Staat het ook op Videoland? Weet iemand dat zo uit zijn/haar hoofd? Ik kan het nu niet checken.
Ja :)
  Moderator woensdag 22 maart 2023 @ 12:55:22 #12
382129 crew  Donna
pi_208493243
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 12:38 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Ja :)
Tnx!
pi_208500061
Wat een fijn programma, en ook leuk dat er behalve Hugo Kennis en Eva Cleven eens deelnemers meedoen die je niet zo vaak in dit soort programma's ziet. Team Olga O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208500089
Ik heb het vanmiddag teruggekeken (ik start zo de live-uitzending op) en het beviel prima. Dit voelt aan als ouderwets zeer ontspannen vermaak. :) Minder gehaast en gestrest dan Peking Expres. Prettige kandidaten al kreeg ik het idee dat bij zoon Ragas oud zeer/wrok aanwezig is. Zijn vader lijkt ook niet bepaald de makkelijkste in de omgang. :P Martijn is een verademing. Het is erg fijn dat het budget voor ons steeds in beeld komt. Team Ragas gaat er wel hard doorheen zo. :D

Ik verwacht dat de Britten uiteindelijk afvallen.
Hotapnyc
pi_208500170
Waar komen Sem en Bastiaan nu toch weer terecht _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208500207
Qua productie lijkt me dit wel een hel om te maken, waar slapen al die productieteams in hemelsnaam _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208500330
Die hebben waarschijnlijk geen budget om te overnachten :P. Denk dat er ook maar 2 man per koppel mee reist onderweg naar de checkpoints.

Wel leuk programma!
pi_208500621
Team Olga _O_
pi_208500860
Valt er nu al een koppel af :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208500884
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Valt er nu al een koppel af :?
Dat zou wel erg snel zijn qua aantal afleveringen. :o
Hotapnyc
pi_208500930
Oudjes de berg op rennen, kunnen ze weer terug :D
pi_208500946
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2023 22:10 schreef Harveo het volgende:
Oudjes de berg op rennen, kunnen ze weer terug :D
Dure fout ja. Ook grote verschillen tussen de teams....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208500996
Ik vond die Hugo in ER echt een enorme lul met vingers, in dit programma vind ik hem gek genoeg prima te nassen.

Ik vind team Ragas juist erg leuk, en team Komproe iets minder.
Alius aliud dicit
pi_208501542
Die Dré trouwens, heeft hij nou een bepaald accent of is zijn stem gewoon apart?
Hotapnyc
pi_208504798
Ahh Eva en Hugo met die schildpadjes O+ Zelfs ik werd er een beetje emo van.
Bastiaan en zoon, de smaakmakers van het programma _O_
pi_208505310
Leuk,programma inderdaad
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 24 maart 2023 @ 00:13:33 #27
335263 freaky40
pi_208513034
quote:
99s.gif Op donderdag 23 maart 2023 11:43 schreef praadje het volgende:
Ahh Eva en Hugo met die schildpadjes O+ Zelfs ik werd er een beetje emo van.
Bastiaan en zoon, de smaakmakers van het programma _O_
Dat vond ik zo overdreven. Ook die Olga met haar man, typetjes uit Van Kooten en de Bie of Koefnoen die 2, nu al het meest irritante koppel. Wat een hysterica die Olga, busje stond scheef...nou en!
Allemaal cabaretteketet!
pi_208520058
Vind het juist mooi hoe rustig en kalm Frank(?) is van Olga. Zo zou ik ook zijn.

Vond het tempo van de reis trouwens wel heel hoog. 5 landen in 1 aflevering en de uitstapjes werden, op die van Hugo en Eva na, heel kort in beeld gebracht.
pi_208520151
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:34 schreef Harveo het volgende:
Vind het juist mooi hoe rustig en kalm Frank(?) is van Olga. Zo zou ik ook zijn.

Vond het tempo van de reis trouwens wel heel hoog. 5 landen in 1 aflevering en de uitstapjes werden, op die van Hugo en Eva na, heel kort in beeld gebracht.
Mee eens, binnen no-time zat je ook al op dag 13, terwijl ze voor je gevoel net 4 dagen bezig zijn
pi_208520590
Met BN'ers? :Z
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 maart 2023 @ 19:44:45 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208534632
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:34 schreef Harveo het volgende:
Vind het juist mooi hoe rustig en kalm Frank(?) is van Olga. Zo zou ik ook zijn.

Vond het tempo van de reis trouwens wel heel hoog. 5 landen in 1 aflevering en de uitstapjes werden, op die van Hugo en Eva na, heel kort in beeld gebracht.
Dat is wel wat jammer ja, in een poep en een zucht zijn ze deze week even zijdelings door El Salvador, Honduras en volgens mij ook een stukje Nicaragua getrokken. Verder zeker wel een leuke opzet van het programma, met Olga en Frank voor mij als leukste team ^O^ (en walgelijke kwal Bastiaan als enige échte minpunt, ook je gaan verontschuldigen bij je zoon op een manier waarmee je alsnog de schuld vooral bij je zoon legt, wiens enige 'fout' was dat hij na afloop een keertje tering en verdomme zei terwijl hij alles regelde :r )

Klein beetje Peking Express-vibes, hoewel je daar natuurlijk juist wel veel meer van de lokale omgeving te zien kreeg.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 maart 2023 @ 19:46:12 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208534652
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat een fijn programma, en ook leuk dat er behalve Hugo Kennis en Eva Cleven eens deelnemers meedoen die je niet zo vaak in dit soort programma's ziet. Team Olga O+
Van zowel Hugo Kennis als Eva Cleven had ik nog nooit gehoord, dus dat scheelt ook wel. Van Howard en Dré ook niet overigens, van Bastiaan Ragas alleen van naam en van Dominic Seldis ook alleen van naam, dus dat scheelt wel :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208535759
Ik vind Olga zo aandoenlijk lief
pi_208541452
Wat een tempo in dit programma, 13 dagen in twee afleveringen. Als het in totaal 56 dagen duurt zijn ze al op een kwart. Gaan er maar acht afleveringen zijn dan?
Had ook wel graag meer van de landen willen zien, heb nu het idee dat de kandidaten van de ene busrit in de andere rollen en ondertussen even een uitje doen. Maar er moet toch veel meer gebeuren in die 13 dagen?

Wat was die Bastiaan onuitstaanbaar. Typisch alfa-mannetje die nu op de tweede plek moet staan. Zelf niet kunnen communiceren met de lokale bevolking, maar ondertussen wel souffleren wat allemaal gezegd moet worden en dan boos worden als niet meteen gezegd wordt wat jij wilt dat gezegd wordt.
pi_208541684
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 11:32 schreef Arth_NL het volgende:
Wat een tempo in dit programma, 13 dagen in twee afleveringen. Als het in totaal 56 dagen duurt zijn ze al op een kwart. Gaan er maar acht afleveringen zijn dan?
Had ook wel graag meer van de landen willen zien, heb nu het idee dat de kandidaten van de ene busrit in de andere rollen en ondertussen even een uitje doen. Maar er moet toch veel meer gebeuren in die 13 dagen?

Wat was die Bastiaan onuitstaanbaar. Typisch alfa-mannetje die nu op de tweede plek moet staan. Zelf niet kunnen communiceren met de lokale bevolking, maar ondertussen wel souffleren wat allemaal gezegd moet worden en dan boos worden als niet meteen gezegd wordt wat jij wilt dat gezegd wordt.
Even gecheckt en inderdaad 8 afleveringen. Race Across The World is vanaf woensdag 15 maart acht weken lang om 20.30 uur te zien bij RTL 4. Kijk alvast op de website van RTL voor de promo: www.rtl.nl

Bastiaan is niet mijn type maar door zulke mensen wordt het kijken wel leuker. Alleen maar Olga'tjes en Franken zou voor mij al snel saai worden. Ik vind het een leuke combinatie van mensen.
pi_208541691
quote:
99s.gif Op zondag 26 maart 2023 11:53 schreef praadje het volgende:

[..]

Bastiaan is niet mijn type maar door zulke mensen wordt het kijken wel leuker. Alleen maar Olga'tjes en Franken zou voor mij al snel saai worden. Ik vind het een leuke combinatie van mensen.
Oh ja, absoluut. Hij hoeft er van mij ook zeker niet uit. :)
pi_208547260
Dit was net ook op de BBC, herhaling van aflevering 1 afgelopen woensdag. Zij zitten in seizoen 3.
Hotapnyc
pi_208554011
- Olga en Frank: leuk, lief stel, maar hoog geiten-wollen-sokken-gehalte, hoewel ik me best kan voorstellen dat een van de weg geraakte bus je van je leg doet brengen. Zijn (nog altijd) gek op elkaar en stralen dat uit O+
- Bastiaan en Sem: mensen met geld, zie je aan alles af, die Sem met dat vreselijk bekakte accent, haartjes elke keer naar achteren strijken :r Ze hebben beiden wel een hoog fuck-it-gehalte, dat spreekt me dan wel weer aan, maken daardoor een beetje het programma :D
- Hugo en Eva: leuk, joviaal en enthousiast duo, genieten van alles.
- Neger en tattoo-man: kleurloos duo, zegt me niks.
- Brits stel: die vent is volgens mij nog nooit buiten Nederland en Engeland geweest, of zo; verwondert zich over werkelijk alles. Dochter hobbelt er maar een beetje achteraan. Verder prima.

Nog altijd een leuk programma, maar ik heb het idee dat ik enkel naar wat busreisjes kijk. Zonde.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 maart 2023 @ 13:22:19 #39
335263 freaky40
pi_208554347
Dacht dat het een afvalrace zou worden of komt dit nog? Er is nog geen koppel uit.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 29 maart 2023 @ 20:36:07 #40
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208585804
Team Ragas is toch juist laatste geworden vanwege die dag werken :D

Nvm, het is natuurlijk een uitje of werken

[ Bericht 18% gewijzigd door AgnesGru op 29-03-2023 20:43:44 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_208585869
Neee, Funny Face naar huis ;( Ik vond hen juist zo leuk.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_208596338
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 12:51 schreef DjVero het volgende:
- Bastiaan en Sem: mensen met geld, zie je aan alles af, die Sem met dat vreselijk bekakte accent, haartjes elke keer naar achteren strijken :r
_O-
De moeder van Sem (Laura Vlasbom) is van Frizzle Sizzle. :D Die vier zijn begonnen ooit bij Kinderen voor Kinderen; kakkers uit omgeving 't Gooi dus. :P

Bastiaan maakte trouwens een opmerking nog over de Britten die ik niet echt kon waarderen. Namelijk dat ze "niet sterk genoeg" waren voor de race. Ze konden het inderdaad niet aan, maar om dan te gaan doen alsof je beter bent terwijl je als allerlaatste aankomt... :')

Maar goed. Die Britten konden er niks van dus alleen maar goed dat ze er nu uit zijn. :)
Hotapnyc
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 19:52:22 #43
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208618865
Het is natuurlijk ook niet echt een race pur sang, als je met die gedachte kijkt (of meedoet) zit je een beetje fout lijkt me :P

Het is een reis met een flink race-element, gezien al de voor de race verder onnodige leuke uitjes :+

Mooi dat Olga en Frank de etappe wonnen *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208619564
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Het is natuurlijk ook niet echt een race pur sang, als je met die gedachte kijkt (of meedoet) zit je een beetje fout lijkt me :P

Het is een reis met een flink race-element, gezien al de voor de race verder onnodige leuke uitjes :+

Mooi dat Olga en Frank de etappe wonnen *O*
Een race met een flink reis-element. ;) Als je niet racet, eindigt je reis. :P
Hotapnyc
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 20:34:06 #45
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208619580
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Een race met een flink reis-element. ;) Als je niet racet, eindigt je reis. :P
Ja ok, maar het wordt meer gebracht als een reisprogramma dan een spannende strijd :+

Wat verder niet negatief bedoeld is hoor, ik vermaak me prima :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 20:36:12 #46
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208619606
Oh ja: van Colombia naar Ecuador, "de 8e grens van de reis, waarin 17 landen aangedaan worden!". De achtste grens, dat is dus het negende land (Ecuador). Dus nog acht landen te gaan.

Maar....met wat voor bizarre omweg gaan ze naar Ushuaia dan? Want met een hele kronkelige rare route kun je wel door Brazilië, Bolivia, Peru, Paraguay, Uruguay, Chili en Argentinië, maar dan mis ik toch echt nog één land, dus moeten ze nog even helemaal terug naar het noorden van Zuid-Amerika om Suriname of Guyana mee te pakken ofzo?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208673947
Wat een nare man is die Bas. Zeer dominant, koppig, arrogant/neerbuigend. Ik weet niet hoe Tooske het met hem uithoudt.
Hotapnyc
pi_208674064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 21:08 schreef Cirilico het volgende:
Wat een nare man is die Bas. Zeer dominant, koppig, arrogant/neerbuigend. Ik weet niet hoe Tooske het met hem uithoudt.
Klopt, aan de andere kant wel een smaakmaker voor het programma :)
pi_208674126
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 21:08 schreef Cirilico het volgende:
Wat een nare man is die Bas. Zeer dominant, koppig, arrogant/neerbuigend. Ik weet niet hoe Tooske het met hem uithoudt.
Normaalgesproken vind ik Bas een hele leuke vent. Volgens mij trekt hij het nu heel slecht dat hij in een afhankelijke positie zit omdat Sem Spaans spreekt. Hij laat zich wel flink kennen ja, maar onderschat de vermoeidheid niet.
Die Sem is een relaxt en slim joch volgens mij.
Alius aliud dicit
pi_208674235
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 21:14 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Klopt, aan de andere kant wel een smaakmaker voor het programma :)
Nog net. :P

Hugo zijn fanatisme komt weer naar boven drijven hoor. Die wil gewoon plaatselijke, arme, hardwerkende bewoners oplichten met nepgeld.
Laten we niet vergeten dat zij de taxichauffeur 2 afleveringen terug al 50 dollar ofzo te weinig hadden betaald.
Hotapnyc
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')