Het gaat weer vrij kut allemaal.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:57 schreef Chiappucci het volgende:
Een uitstekende 0-3 overwinning tegen @:Aguero dankzij een 13e plek van Burgaudeau in de Cholet - Pays de la Loire
quote:Op maandag 20 maart 2023 09:47 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik geloof je meteen als je zegt dat ik niemand heb. Walgelijke kutteam. Werkweigeraars.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:30 schreef DecoAoreste het volgende:
In ronde 15 tegen @:frozen-assassin heeft hij niemand aan de start volgens mij.In de Italiaanse koersen heb ik ook niemand, maar mijn hele sprintersgilde start in Brugge-De Panne. Dus een top-15 plaats voor McLay, Bonifazio, Taminiaux of Hoole (die laatste is wel onwaarschijnlijk) is in principe voldoende.
Ronde 16 check ik later, maar Carapaz in Catalunya lijkt me de belangrijkste man aan mijn kant.
Pas in Catalunya als in vandaag in Catalunya?quote:Op maandag 20 maart 2023 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik geloof je meteen als je zegt dat ik niemand heb. Walgelijke kutteam. Werkweigeraars.
Vuile klootzak R.EV komt ook pas in Catalunya weer in actie.
Correct! Die jongen heeft een maand niets opgeleverd voor mij. Daar betaal ik hem niet voor. Het is een grof schandaal.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pas in Catalunya als in vandaag in Catalunya?
Brief sturenquote:Op maandag 20 maart 2023 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een renner waarvan ik niet weet waarom ie niet koerstWat moet ik er mee?
Iedereen heeft wel al iets gereden bij jou toch?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een renner waarvan ik niet weet waarom ie niet koerstWat moet ik er mee?
Zambanini heeft 1 koers gedaan en is daarna van o.a. de startlijst van Strade verdwenen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel al iets gereden bij jou toch?
wel al punten gepakt!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zambanini heeft 1 koers gedaan en is daarna van o.a. de startlijst van Strade verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |