Ik denk dat dat 'nee, vroeger wel' is.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:10 schreef Donna het volgende:
De optie dat je kinderen hebt en 'klaar' bent ontbreekt.
Hmm die lees ik als vroeger wel en nu niet meer zonder kinderen. Maar dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 'nee, vroeger wel' is.
Katjingquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 'nee, vroeger wel' is.
Hey dat heb ik gemist? Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:48 schreef arvensis het volgende:
Ik heb mijn kinderwens al vervuld en ben momenteel weer zwanger.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:10 schreef appelsap het volgende:
Ik heb nog een kinderwens maar door omstandigheden besloten dat deze wens niet in vervulling gaat.
Damnquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:45 schreef Cupfighter het volgende:
Nee, ik heb in principe een kind gehad maar die is vlak na de geboorte overleden
Pijnlijk! Sterktequote:Op donderdag 16 maart 2023 19:10 schreef appelsap het volgende:
Ik heb nog een kinderwens maar door omstandigheden besloten dat deze wens niet in vervulling gaat.
Veel succes en hopelijk lukt het!quote:Op zondag 26 maart 2023 19:37 schreef Ivo1985 het volgende:
Ja, ik heb een kinderwens. Al heel lang. Mijn partner heeft ook een kinderwens.
Maar onze kinderwens is niet zo eenvoudig te vervullen. De natuur heeft nu eenmaal bepaald dat twee mannen niet samen een kind kunnen verwekken en baren.
Als we onze kinderwens willen vervullen, dan zijn we dus afhankelijk van een draagmoeder. En dat traject is nog niet zo eenvoudig, zowel in praktische zin als juridisch. Toch hebben we onlangs besloten om serieus aan de slag te gaan met onze kinderwens.
Wie weet. Wonderen bestaan vast nog wel!
Dankjewel!quote:Op zondag 26 maart 2023 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Veel succes en hopelijk lukt het!
Dit dus. Vind ook dat je alleen kinderen moet nemen als je ze echt wil. Teveel mensen denken dat het moet of erbij hoort ofzo. Onzin natuurlijk. En veel mensen denken er niet goed over na, over wat het betekent en ook de langere termijn. Nee geef mijn portie maar aan fikkie.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:35 schreef hoechst het volgende:
Vroeger wel ja.
maar dat was toen ik jonger was en het vooruitzichten des aarde nog positief waren.
ik en vele anderen zijn van mening dat het super zielig is voor het kind om nu nog geboren te worden.
verpeste wereld.......... ik hoop dat ik genoeg uitleg gegeven heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:28 schreef Icegiant het volgende:
Nee, niet echt op dit moment. Ik wil ooit wel kinderen. Maar ik zie nu vooral veel ellende als ik denk aan kinderen. Een aanslag op mijn lichaam tijdens en na zwangerschap, de verantwoordelijkheid, de opoffering. Ik vind het leven nu al een uitdaging soms met werk, sociaal leven, sport, hobby/tijd voor jezelf, die combi.Mijn ervaring is dat wat je wilt en wat je belangrijk vindt veranderen naarmate je ouder wordt en je omstandigheden veranderen. Het krijgen van kinderen is voor velen zo'n moment. Als je alles wilt blijven doen wat je zonder kinderen deed, dan kan ik me voorstellen dat het ouderschap als een opoffering voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nooit een kinderwens gehad, tot ik een jaar of 26 was en dat ineens veranderde. Ik vind dat het leven leuker en makkelijker is geworden door het krijgen van kinderen. Vroeger was ik wat melancholiek en vond ik veel van wat ik deed betekenisloos. Sinds ik kinderen heb, heb ik een reden om uit bed te stappen. De vroege kindertijd vond ik wel zwaar, maar dat had ik pas door toen ik er niet meer in zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Okee.. en wat vind je partner?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Het was altijd een dikke vette nee, maar nu op mijn 35e is het nu-of-nooit-principe recentelijk toch in mijn hoofd geslopen, maar dat zal ik mij wel hebben laten aanpraten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |