CDA met Eurlings en Verhagen was top.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk een soort CDA onder Verhagen, maar dat was idd eigenlijk redelijk vergelijkbaar met VVD (wat conservatiever).
Nederland moet vooruit , met bouwen en wegen en stoppen met 25 miljard in een paar bosvennen te flikkerenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Stoere praat voor de bhne, maar als dit overal de houding wordt gaan we nog heel leuke tijden tegemoet.
Ik zal ze niet missenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Denk serieus 0 zetels trouwens? Hoe is dat eigenlijk mogelijk?
Dus de gesprekspartners moet concessies doen, en zij niet?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Stoere praat voor de bhne, maar als dit overal de houding wordt gaan we nog heel leuke tijden tegemoet.
Tubbergen is gewoon vol Pieter Omtzigt gebied, die stemmen geen CDA meer om wat die 'hun' Omtzigt hebben aangedaan. Dat is allemaal niet zo ingewikkeld en ook niet iets wat het CDA nu makkelijk op kan lossen, dit moet gewoon slijten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het CDA begrijpt haar achterban niet meer
[..]
[..]
je wilt het niet snappen wat er aan de hand isquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tubbergen is gewoon vol Pieter Omtzigt gebied, die stemmen geen CDA meer om wat die 'hun' Omtzigt hebben aangedaan. Dat is allemaal niet zo ingewikkeld en ook niet iets wat het CDA nu makkelijk op kan lossen, dit moet gewoon slijten.
Hoop wel dat Omtzigt met vervroegd pensioen gaat eigenlijk. Weinig zin in dat droge gelul van die man de komende jaren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tubbergen is gewoon vol Pieter Omtzigt gebied, die stemmen geen CDA meer om wat die 'hun' Omtzigt hebben aangedaan. Dat is allemaal niet zo ingewikkeld en ook niet iets wat het CDA nu makkelijk op kan lossen, dit moet gewoon slijten.
En dan huilen als er een bestuur komt zonder BBB?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Ik weet best wat er aan de hand is, maar Tubbergen is gewoon een erg slecht voorbeeld.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je wilt het niet snappen wat er aan de hand is
Jij snapt niet wat een rechter is, blijkbaar...quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nederland moet vooruit , met bouwen en wegen en stoppen met 25 miljard in een paar bosvennen te flikkeren
Ja laten we die marginale discussie ook nog even groot maken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
"In Drenthe en Gelderland is BBB voor het verjagen of afschieten van ‘probleemwolven’."
Bovenstaande uit het NRC artikel. Hoe wil BBB dat voor elkaar krijgen bij een beschermde diersoort?
En dat gaat dus niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja laten we die marginale discussie ook nog even groot maken.![]()
Man man, schiet die beesten af en we gaan weer door.
Dat kan dus niet zomaar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Man man, schiet die beesten af en we gaan weer door.
Niet, hier zou je Europees voor moeten praten. Zou wel een concessie kunnen zijn van het kabinet aan BBB, dat ze hier Europees over in gesprek willen gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
"In Drenthe en Gelderland is BBB voor het verjagen of afschieten van ‘probleemwolven’."
Bovenstaande uit het NRC artikel. Hoe wil BBB dat voor elkaar krijgen bij een beschermde diersoort?
Fixedquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Man man, laat die beesten lekker en we gaan weer door.
Zou voor mij prima zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk een soort CDA onder Verhagen, maar dat was idd eigenlijk redelijk vergelijkbaar met VVD (wat conservatiever).
Verhagen was een held inderdaad.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou voor mij prima zijn.
Verhagen was m.i wel conservatief op sociaal-cultureel, en rechts economisch.
Dat was een chte christendemocraat
Ja met Hillen en Bleker op de achtergrond, dat was wel fantastisch inderdaad.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
CDA met Eurlings en Verhagen was top.Jammer dat het zo hard werd afgestraft toen.
Dat denk je, maar internationale verdragen aan de kant smijten kan echt niet zo maar. En ja, de beschermde diersoortenlijst is internationaal.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er zijn grotere problemen lijkt me.
Laten we het in ieder geval maar eens proberen en kijken hoe heet de soep wordt opgediend.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat denk je, maar internationale verdragen aan de kant smijten kan echt niet zo maar. En ja, de beschermde diersoortenlijst is internationaal.
Had begrepen dat ie bij de formatie in 2007 uit zijn slof was geschoten tegen Samsom omdat ie bij iedere tafels een a4 legde met milieuproblemen en ander activistisch geneuzel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verhagen was een held inderdaad.
Uitspraken van de rechter? Internationale verdragen? Gewoon negeren/herschrijven en door!quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Moet soms wel een paar keer m'n ogen uitwrijven met wat ik hier lees, hoor, jongens toch
De jurisprudentie kan in de prullenbak, want er zijn toch wel belangrijkere zaken?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Moet soms wel een paar keer m'n ogen uitwrijven met wat ik hier lees, hoor, jongens toch
Probleem was wel dat de PVV toch teveel idioten had, hopelijk is dat bij de BBB minder het geval. Maar de koers was inderdaad fantastisch.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja met Hillen en Bleker op de achtergrond, dat was wel fantastisch inderdaad.
Als sommige dingen anders waren gelopen hadden die partijen van mij nog steeds wel kunnen/mogen regeren, en dat had ook gekund denk ik.
En dan nog eens de SGP erbij.
Klopt, laten we hopen dat BBB beter doet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Probleem was wel dat de PVV toch teveel idioten had, hopelijk is dat bij de BBB minder het geval. Maar de koers was inderdaad fantastisch.
Ja mooie tijden. Maar die CDA-tijd komt niet meer terug.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had begrepen dat ie bij de formatie in 2007 uit zijn slof was geschoten tegen Samsom omdat ie bij iedere tafels een a4 legde met milieuproblemen en ander activistisch geneuzel.
Hopelijk komt Verhagen nog eens terug met Bleker en Hillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |