Goed gezien, Leclerc ontbreektquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:04 schreef DeTolk het volgende:
Zin in t weekend
Foutje in de OP trouwens, 2x nico.
Nou ja, wat scheelt 't?quote:
Verbeterdquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:04 schreef DeTolk het volgende:
Zin in t weekend
Foutje in de OP trouwens, 2x nico.
Dat klopt, is geen fout. Als je uitvalt en dus 0 punten scoort en niet x rondes/ x procent van de race hebt uitgereden kom je niet in de stand na de eerste racequote:
Wist ik niet maar zijn er meer gevallen dan want F1.com heeft maar 17 rijders in de ranglijst, ok ik zie nu dat je dat al veranderd hebtquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat klopt, is geen fout. Als je uitvalt en dus 0 punten scoort en niet x rondes/ x procent van de race hebt uitgereden kom je niet in de stand na de eerste raceBen even vergeten hoeveel maar dit kwam een keer eerder voor ergens de afgelopen jaren.
Piastri niet idd en Oconquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wist ik niet maar zijn er meer gevallen dan want F1.com heeft maar 17 rijders in de ranglijst, ok ik zie nu dat je dat al veranderd hebt![]()
https://www.formula1.com/en/results.html/2023/drivers.html
Alhamdulilah! Mafi mushkila. Veel plezier maat!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 05:37 schreef Sodemieters het volgende:
Inmiddels sinds woensdagavond in Jeddah. Fok werkt niet helemaal lekker hier. Ik kan het forum alleen met een kleine omweg bereiken.
Vanmiddag voor het eerst naar het circuit. Ook daar is bereiken het toverwoord. Volgens de organisatie gaan er shuttlebussen rijden vanuit centrale locaties in de stad, naar het circuit. Er is echter nog steeds nergens te vinden wat die centrale locaties dan zijn.
En Jeddah is een gigantische stad; het circuit ligt zo'n 15 km van m'n hotel. Er is ook geen OV in Jeddah. De Saudi's die ik ernaar vraag raden aan om een Uber te nemen.
Lekker tripje! Veel plezier. Ik weet niet wie je favoriete coureur is, maar ik hoop dat hij goed scoort in een spannende race.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 05:37 schreef Sodemieters het volgende:
Inmiddels sinds woensdagavond in Jeddah. Fok werkt niet helemaal lekker hier. Ik kan het forum alleen met een kleine omweg bereiken.
Vanmiddag voor het eerst naar het circuit. Ook daar is bereiken het toverwoord. Volgens de organisatie gaan er shuttlebussen rijden vanuit centrale locaties in de stad, naar het circuit. Er is echter nog steeds nergens te vinden wat die centrale locaties dan zijn.
En Jeddah is een gigantische stad; het circuit ligt zo'n 15 km van m'n hotel. Er is ook geen OV in Jeddah. De Saudi's die ik ernaar vraag raden aan om een Uber te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |