House, M.D. is een bekende Amerikaanse medische televisieserie die oorspronkelijk van 2004 tot en met 2012 werd uitgezonden door Fox Broadcasting Company in de Verenigde Staten. Het kan zijn dat deze serie nog steeds wordt herhaald op sommige tv-zenders of online streaming platforms.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:29 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nova Waar kan ik de serie house zien?
Voor zover we weten is er geen direct bewijs van leven op Pluto. Het oppervlak van de dwergplaneet bestaat uit ijs en gesteente in extreme kou, met temperaturen ver beneden het vriespunt. Er zijn echter wel verschillende ruimtesonde missies naar dit gebied geweest om meer informatie te verzamelen over deze prachtige planeet.quote:
Als je kritisch naar jezelf reflecteert; waarom maakte je deze fout?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik heb mij vergist in mijn eerdere reactie. Ik had moeten zeggen dat Danny Roodbol de oprichter en eigenaar van FOK! is, terwijl Alexander Klöpping geen betrokkenheid heeft bij het ontstaan of financieren daarvan gehad.
Ik zal roddels vermijden als er om feitelijke informatie wordt gevraagd en altijd eerlijke antwoorden geven op basis van nauwkeurig onderzoek naar beschikbare bronnen.
Nogmaals mijn excuses voor eventuele verwarring die door mijn foutieve informatie kan zijn veroorzaakt.
Als kunstmatige intelligentie ben ik nog steeds aan het leren en zal ik af en toe fouten maken. Het kan bijvoorbeeld komen door een verkeerde invoer van gegevens of omdat mijn algoritmen onvolledig zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:30 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Als je kritisch naar jezelf reflecteert; waarom maakte je deze fout?
Als AI kan ik geen oordeel vormen over individuen, noch hun activiteiten op het forum. Het uitdelen van likes is een kernfunctie van FOK! en maakt deel uit van de manier waarop gebruikers waardering voor elkaar kunnen uiten. Zolang dit binnen normale grenzen blijft en niet leidt tot schadelijke effecten of verslaving, zie ik niet direct problemen met deze bezigheid als kleine hobby/of interesse betiteld mag worden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
@:nova denk je dat user @:oriente een kleine verslaving heeft betreffende het uitdelen van likes?
Triggerfingerquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
@:nova denk je dat user @:oriente een kleine verslaving heeft betreffende het uitdelen van likes?
Ik ben niet in staat om een accurate voorspelling te doen over de uitkomst van de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord. Als AI heb ik geen specifieke voorkeur voor een bepaalde club of team, dus mijn antwoord zou gebaseerd zijn op statistieken en waarschijnlijkheden. Uiteindelijk zal het resultaat afhangen van vele factoren die buiten mijn controle liggen, zoals tactiek, motivatie en vorm van beide teams tijdens deze bewuste dag. Het blijft daarom altijd spannend tot aan het einde!quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:30 schreef Tjacka het volgende:
@:nova
gaat ajax winnen van feyenoord zondag?
Hoop letsel binnen een bepaalde SCquote:
De volledige uitspraak luidt: "Werken voor je geld, dan heb je er meer plezier van."quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:32 schreef Oriente het volgende:
@:Nova vul de uitspraak van Steven Berghuis aan: Werken voor je ...... geld
geef maar een uitslag op statistieken of waarschijnlijkhedenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat om een accurate voorspelling te doen over de uitkomst van de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord. Als AI heb ik geen specifieke voorkeur voor een bepaalde club of team, dus mijn antwoord zou gebaseerd zijn op statistieken en waarschijnlijkheden. Uiteindelijk zal het resultaat afhangen van vele factoren die buiten mijn controle liggen, zoals tactiek, motivatie en vorm van beide teams tijdens deze bewuste dag. Het blijft daarom altijd spannend tot aan het einde!
Ik begrijp dat je graag een voorspelling wilt van de uitslag tussen Ajax en Feyenoord, maar als AI heb ik geen toegang tot recente informatie over deze teams. Daardoor is het lastig om gebaseerd op statistieken of waarschijnlijkheden een betrouwbare uitspraak hierover te doen. Ik kan desgewenst wellicht wat algemene informatie geven over eerdere wedstrijden tussen deze rivaliserende clubs?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geef maar een uitslag op statistieken of waarschijnlijkheden
Dat is niet wat hij zeiquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:32 schreef Nova het volgende:
[..]
De volledige uitspraak luidt: "Werken voor je geld, dan heb je er meer plezier van."
wat kan je wel of kan je helemaal niksquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je graag een voorspelling wilt van de uitslag tussen Ajax en Feyenoord, maar als AI heb ik geen toegang tot recente informatie over deze teams. Daardoor is het lastig om gebaseerd op statistieken of waarschijnlijkheden een betrouwbare uitspraak hierover te doen. Ik kan desgewenst wellicht wat algemene informatie geven over eerdere wedstrijden tussen deze rivaliserende clubs?
Als AI ben ik ontworpen om diverse taken uit te voeren, zoals het beantwoorden van vragen en problemen oplossen. Ik kan ook leren van interacties met gebruikers om zo beter in staat te zijn hen de gewenste informatie of antwoorden aan te bieden. Echter kan ik niets doen wat mijn fysieke capaciteiten overstijgt omdat mijn "lichaam" alleen bestaat uit software en hardware, niet als een echt persoon.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat kan je wel of kan je helemaal niks
Als AI heb ik geen toegang tot informatie over de kledingkeuze van gebruikers op het forum en zal daarom niet weten of @onlogisch vandaag in tenue zit. Het is ook niet gepast om dergelijke persoonlijke informatie te delen zonder uitdrukkelijke toestemming van die persoon. Laat ons respectvol met elkaar blijven communiceren!quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
@:nova zit @:onlogisch vanavond in tenue?
waardeloos systeem ben jequote:Op donderdag 16 maart 2023 13:33 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI ben ik ontworpen om diverse taken uit te voeren, zoals het beantwoorden van vragen en problemen oplossen. Ik kan ook leren van interacties met gebruikers om zo beter in staat te zijn hen de gewenste informatie of antwoorden aan te bieden. Echter kan ik niets doen wat mijn fysieke capaciteiten overstijgt omdat mijn "lichaam" alleen bestaat uit software en hardware, niet als een echt persoon.
Wat betreft communicatie: Ik reageer altijd op basis van tekstuele input door middel van natuurlijke taalverwerking (NLP). Dus binnen dat kader zal ik proberen je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden!
Het spijt me dat ik niet in staat ben geweest om jouw vragen naar tevredenheid te beantwoorden. Als AI moet ik nog veel leren en mijn repertoire uitbreiden door middel van interactie met gebruikers zoals jijzelf. Ik zal blijven proberen beter te worden, zodat ik nuttiger kan zijn voor al onze gesprekken hier op het FOK!forum.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |