Sterkte.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja. Wel extreem zwaar, fysiek en mentaal. Temperaturen kwamen amper onder de 40 graden. En één iemand waar we de servicetruck en het bivak mee deelden is overleden tijdens de rally.
Oh sorry,. dat bedoelde ik niet met "de moeite waard". Dat is enorm pittig.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja. Wel extreem zwaar, fysiek en mentaal. Temperaturen kwamen amper onder de 40 graden. En één iemand waar we de servicetruck en het bivak mee deelden is overleden tijdens de rally.
Daar is het een slowchat voor. Het was mooi gisteren, alleen een jaar of 35 te vroeg.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:45 schreef Anne het volgende:
Nu voelt het een beetje stom om wat anders te posten, maar ik doe het toch.
Met lichtmetalen velgen, spoiler en een kek kleurtje?quote:En morgenvroeg halen we een ander soort wagen op; de kinderwagen.
Dat is een bijzonder moment!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:45 schreef Anne het volgende:
En morgenvroeg halen we een ander soort wagen op; de kinderwagen.
Mijn vrouw wil de hele kraam nog bewarenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder moment!
Die van ons gaat op MP binnenkort, dat voelt ook gek.
De jongste is drie en blijft de jongste, die past er niet meer in. Mooie Bugaboo, maar wel tien jaar oud, we zullen zien wat het nog oplevert, staat nu alleen maar in de weg.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil de hele kraam nog bewarenTerwijl het in mijn ogen nu nog wat waard is
(buggy onderstel met ligbedje, buggystoel dus, autozitje wat tevens op het onderstel past en de base. Alles past bij elkaar).
Vergeet de tweede niet, anders kon je nog weleens voor verrassingen komen te staan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Over kinderen gesproken, ik laat de leiding doorsnijden, mijn genen eindigen hier.
Dat kunnen we niet hebben inderdaad.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vergeet de tweede niet, anders kon je nog weleens voor verrassingen komen te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas wel een probleem met de koppeling, slijpend geluid bij intrappen. Heb het nu open liggen maar kan niet vinden wat het is.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
En, ging je halfdood of viel het mee?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Twee rondjes om de Rosmalense Plas gerend. 👌
Ik ging halfdood, maar merk duidelijk progressie. Ook keurig elke week paar uur naar de sportschool tegenwoordig.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:53 schreef daNpy het volgende:
Druklager vervangen (na 200km), alles gecontroleerd. Zitten puntjes in de bak en op de drukgroep, dus er is iets rond gegaan in de bak. Echter geen slijpsporen oid te zien van iets dat echt aan is gelopen. Alles een beetje gevet en terug gebouwd. Nu geen slijpend geluid maar gebonk bij intrappen van de koppelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas wel een probleem met de koppeling, slijpend geluid bij intrappen. Heb het nu open liggen maar kan niet vinden wat het is.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |