en de winter is nog niet eens begonnenquote:Op woensdag 29 november 2023 06:50 schreef Anne het volgende:
Hallo.
Het jaar is alweer bijna voorbij.
Dit weer hopelijk ook.
Van jou?quote:Op zondag 3 december 2023 10:12 schreef Duvel het volgende:
https://www.ad.nl/kampen/(...)sselmuiden~a23249b7/
Nee gelukkig niet, maar het is een soort gewoonte om branden in elektrische auto's te melden als "zie je wel, onveilig", terwijl brandstofauto's volgens mij relatief vaker aan zelfontbranding doen.quote:
Nee, mobiel werkt het gewoon, als deze post tenminste geplaatst wordtquote:Op vrijdag 8 december 2023 07:28 schreef lipje het volgende:
doet het forum bij jullie het ook niet op mobiel?
Bekende naam ja wel eens op gekeken naar verder niet, zonde van alle series/bedrijfsreportages die verdwijnenquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit post ik vanaf mobiel.
Forum wat wél dood is: buzzybeeforum. RIP voor de nabestaande. Gebeurde nog weinig maar is nu offline
Wat jammer! Een domper of valt het mee?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Forum wat wél dood is: buzzybeeforum. RIP voor de nabestaande. Gebeurde nog weinig maar is nu offline
Zitten toch tienduizenden uren werk in, en was mijn archief. Erg jammer, maar geen ramp.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat jammer! Een domper of valt het mee?
Jammer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hopelijk offline als archief.quote:Op maandag 18 december 2023 09:37 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Jammer.
Niet onlijn houden als archief voor jezelf?
Ik was het niet!quote:Op donderdag 21 december 2023 18:26 schreef loveli het volgende:
Duvel?
https://www.autoblog.nl/n(...)or-nederland-3587512
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |