Viel Spaß. Waar gaat de reis naartoe?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Kamer in Kottenborn geboekt, mooi begin van mijn vakantie
Nienhagen en Rügen staan op de planning. En misschien de truck met Ford Granada als cabine op de foto zetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 06:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Viel Spaß. Waar gaat de reis naartoe?
Ik ben in september op pad geweest, Sächsische Schweiz, vanuit daar de grens over en naar de Poolse Oostzee kust. Begonnen nabij de Duitse grens in Schweinemünde (de Poolse naam vergeet ik steeds) dan naar Gdansk en vanuit daar naar Litouwen en Letland. Vanuit Letland met de boot naar Lübeck. 3700km in 2 weken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nienhagen en Rügen staan op de planning. En misschien de truck met Ford Granada als cabine op de foto zetten.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Kamer in Kottenborn geboekt, mooi begin van mijn vakantie
Tijdelijk gestopt omdat mijn vriendin opgenomen is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Veel plezier!
En hoe gaat het met het sporten trouwens? Hou je het nog vol?
Het is een wel extra avontuurlijk, met een Lada. Hoewel dat kun je ook zeggen van met een Renault naar Letlandquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooi ritje Ludolf. Ik ga wel aanmerkelijk korter. En niks mis met met je Lada op vakantie
Dat is minder, sterkte!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tijdelijk gestopt omdat mijn vriendin opgenomen is.
Dat is zeker lastig, en ik gok niet alleen voor haar.. door Corona ook verergerd toevallig?quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Opname wordt voortijdig afgebroken. 🥲 vertrek morgen en ga maar paar dagen, zodat ik haar op kan halen en thuis brengen. Hopelijk wordt er goede alternatieve therapie gevonden. Smetvrees is lastig om mee te leven.
Klopt helemaal, is anderhalf jaar niet buiten geweest.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is zeker lastig, en ik gok niet alleen voor haar.. door Corona ook verergerd toevallig?
Sterkte iig! Ik weet hoe rot een angststoornis kan zijn.
het zit je ook niet meequote:Op dinsdag 7 november 2023 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt helemaal, is anderhalf jaar niet buiten geweest.
Mijn vakantie duurde een uur, slk in de vangrail geparkeerd. Huilen met de pet op.
En toch weet je het tot iets positiefs te draaienquote:Op dinsdag 7 november 2023 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt helemaal, is anderhalf jaar niet buiten geweest.
Mijn vakantie duurde een uur, slk in de vangrail geparkeerd. Huilen met de pet op.
Hoe bedoel je tot iets positiefs draaien?quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
En toch weet je het tot iets positiefs te draaien.
Verder ben je zelf wel ok?
Je blogpost Geluk bij een ongelukquote:Op woensdag 8 november 2023 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe bedoel je tot iets positiefs draaien?
Fysiek ben ik helemaal ok, mentaal… niet.
Ah jaquote:Op woensdag 8 november 2023 08:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Je blogpost Geluk bij een ongeluk.
Heb je iemand (professioneel) om mee te praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |