Ik ken films die zo beginnen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:01 schreef rival het volgende:
Mn nieuwe overburen vroegen of ik even binnen wilde komen toen ik mn pakketje op kwam halen, toen dacht ik ook.
Omgang
Ben heel benieuwd hoeveel er opdagenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Positieve vermelding voor @:Debsterr natuurlijk die de buren gewoon ff uitnodigt.
Mooi moment om te testen of je inrichting geschikt is voor een kringverjaardagopstelling. Vergeet de blokjes kaas met Nederlandse vlaggetjes niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:06 schreef Debsterr het volgende:
Ben heel benieuwd hoeveel er opdagen. We hebben 1 huis wel overgeslagen want die mensen zie je echt nooit voorbij komen of iets en hebben alle jaloezien altijd op half dicht stand staan. Ongezellig
Je moet wel bij mensen binnen kunnen gluren inderdaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoeveel er opdagen. We hebben 1 huis wel overgeslagen want die mensen zie je echt nooit voorbij komen of iets en hebben alle jaloezien altijd op half dicht stand staan. Ongezellig
En dat natuurlijk. Hoort bij de Nederlandse cultuur.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet wel bij mensen binnen kunnen gluren inderdaad.
Weten we al, hebben al familie bezoek gehadquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi moment om te testen of je inrichting geschikt is voor een kringverjaardagopstelling. Vergeet de blokjes kaas met Nederlandse vlaggetjes niet.
Ik heb wel het gevoel dat er sinds ongeveer een jaar een soort wolk is opgetrokken daar. Heel vreemd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:35 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga mij fysiek en mentaal voorbereiden op een reis naar Utrecht.
In Houten daarentegen... 🤔quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat er sinds ongeveer een jaar een soort wolk is opgetrokken daar. Heel vreemd.
Hey gezellig, daar ben ik ook. Ik zwaai wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:35 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga mij fysiek en mentaal voorbereiden op een reis naar Utrecht.
Klinkt als ongewenste omgangquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey gezellig, daar ben ik ook. Ik zwaai wel.
Ah, nog een heteroman die zichzelf herontdekt heeft onder *hue hue* Ang3l.quote:
Kun je eindelijk werk maken van de opvolging.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:57 schreef Tegan het volgende:
Eindelijk bijgekomen van die dm van AirwiN.
Een DM terug sturen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je eindelijk werk maken van de opvolging.
Ja, lach maar, IK KAN DAT NIET MEER!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, nog een heteroman die zichzelf herontdekt heeft onder *hue hue* Ang3l.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |