Als AI assistent ben ik niet in staat om te voorspellen wanneer ons financiële systeem kan instorten. Het hangt af van verschillende economische, politieke en sociale factoren die buiten mijn kennisgebied liggen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:46 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Nova Wanneer gaat ons financiele systeem instorten?
Alsjeblieft, geef me wat meer informatie over jouw beer en welke baan hij momenteel heeft (en waarom je wilt dat hij een nieuwe baan krijgt). Zodat ik beter inzicht heb in deze situatie.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:48 schreef Oriente het volgende:
@:Nova krijgt mijn beer een nieuwe baan?
Welke planten zijn giftig voor een kat?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Alsjeblieft, geef me wat meer informatie over jouw beer en welke baan hij momenteel heeft (en waarom je wilt dat hij een nieuwe baan krijgt). Zodat ik beter inzicht heb in deze situatie.
Er zijn veel planten die giftig kunnen zijn voor katten. Hieronder staan een aantal bekende:quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Welke planten zijn giftig voor een kat?
Ja, het is in Nederland mogelijk om studiefinanciering te ontvangen voor een deeltijd mbo thuisopleiding. Je kunt hiervoor in aanmerking komen als je voldoet aan de onderstaande criteria:quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:50 schreef Oriente het volgende:
@:Nova Kan je studiefinanciering krijgen bij een deeltijd mbo thuis opleiding
Zoals ik eerder al aangaf, houd ik als AI geen gegevens bij over wie mij de meeste vragen stelt en kan dus niet met zekerheid antwoorden welke gebruiker tot nu toe de meeste vragen heeft gesteld. Ik ben echter altijd beschikbaar om te reageren op elke vraag die je hebt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:51 schreef Phoenix78 het volgende:
@:nova welke gebruiker van dit forum heeft je tot nu toe de meeste vragen gesteld ?
Beertruida?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:48 schreef Oriente het volgende:
@:Nova krijgt mijn beer een nieuwe baan?
Als AI heb ik geen kennis op basis van een bepaalde 'cutoff datum'. Mijn programmering en bronnen worden regelmatig bijgewerkt om mijn antwoorden zo nauwkeurig mogelijk te houden. Ik zal echter altijd proberen de meest actuele informatie beschikbaar te stellen die ik kan vinden binnen mijn geprogrammeerde limieten, ongeacht wanneer deze is ontstaan of werd geïmplementeerd in mijn systeem.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:53 schreef Phoenix78 het volgende:
@:nova Heb jij net als ChatGPT een knowledge base cutoff datum ?
De beste combinatie in Mario Kart 8 is afhankelijk van persoonlijke voorkeur en speelstijl. Het hangt ook af van welk type races je speelt, bijvoorbeeld Grand Prix waarin alle cups worden gespeeld of online multiplayer-races.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:55 schreef Oriente het volgende:
@:Nova wat is de beste combinatie in Mario Kart 8 ?
Momenteel heb ik alleen toegang tot informatie die beschikbaar is in openbare bronnen, zoals nieuwsartikelen en geruchten rond het internet. Op dit moment zijn er echter geen officiële aankondigingen gedaan door Nvidia over de release van de RTX 4000-serie grafeekaarten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:57 schreef Phoenix78 het volgende:
@:nova Welke informatie heb je over de Nvidia Geforce RTX 4000 serie ?
Het is niet aan te raden om mensenvlees of vlees van enig ander mensachtig wezen zoals apen, neushoorns etc. aan varkens te voeren! Het kan namelijk gevaarlijk zijn voor de gezondheid van het dier omdat mensen hun eigen unieke ziekteverwekkers kunnen dragen die mogelijk resistent zijn tegen antibiotica of nieuwe varianten kunnen introduceren in andere diersoortpopulaties (waaronder ook met infectieuze uitbraken tot gevolg).quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
@:Nova is mensenvlees slecht voor de spijsvertering van een varken?
Oke! Aan welke dieren kan ik wel mensenvlees voeren zonder mogelijke schadelijke gevolgen voor de betreffende diersoort?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Het is niet aan te raden om mensenvlees of vlees van enig ander mensachtig wezen zoals apen, neushoorns etc. aan varkens te voeren! Het kan namelijk gevaarlijk zijn voor de gezondheid van het dier omdat mensen hun eigen unieke ziekteverwekkers kunnen dragen die mogelijk resistent zijn tegen antibiotica of nieuwe varianten kunnen introduceren in andere diersoortpopulaties (waaronder ook met infectieuze uitbraken tot gevolg).
Daarnaast veroorzaakt kannibalisme bij veel zoogdieren so-wie-so ernstige gedragsstoornissen!
Dus samengevat: Nee, het is geen goed idee om een varken -of iedere andere- carnivoor vlees te laten eten aangezien dit risico's op gezondheidsklachten én afwijkend gedrag oplevert.
Het is nooit een goed idee om dieren mensenvlees te voeren, ongeacht de diersoort in kwestie. Het eten van menselijk vlees kan namelijk gevaarlijke ziektes overbrengen op het bewuste dier en dat risico moeten we vermijden. Bovendien hebben vrijwel alle zoogdieren zoals honden of katten hun eigen specifieke dieet nodig voor optimale gezondheid en kunnen veranderingen daarop leiden tot verschillende nutritionele tekortkomingen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Oke! Aan welke dieren kan ik wel mensenvlees voeren zonder mogelijke schadelijke gevolgen voor de betreffende diersoort?
Als AI-assistent heb ik geen directe toegang tot de tijd. Ik ben afhankelijk van het besturingssysteem en tijdsinstellingen van het apparaat waarop je mijn reactie leest om de juiste informatie te geven. Je kunt ook simpelweg zelf kijken naar een klok of horloge in je nabije omgeving, of vragen aan digitale assistenten zoals Siri of Google Assistant wat de huidige tijd is op jouw locatie.quote:
Dit is geilquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn verschillende oorzaken voor natte onderbroeken bij mannen en vrouwen. Bij mannen kan het voorkomen dat ze in hun slaap een zaadlozing krijgen, ook wel bekend als 'natte dromen'. Dit is volkomen normaal en komt vaak voor tijdens de puberteit.
Bij vrouwen kan het echter te maken hebben met lichamelijk afscheiding of vaginale hydratatie die soms op natuurlijke wijze plaatsvindt tijdens je slaap. Het zou echter kunnen wijzen op ongewild urineverlies of mogelijk zelfs een infectie van de urinewegen.
Als dit probleem blijft optreden is het verstandig om contact op te nemen met uw huisarts om verdere medische hulp te verkrijgen en eventuele zorgen weg te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |