Hallo , dat is een goede vraag en iets waar veel mensen in geïnteresseerd zijn. Om bij de 'Big Four' bedrijven te werken, wat doorgaans betekent het aanbieden van diensten op het gebied van accountancy, belastingadvies of consultancy (Accenture), is vaak zeer competitief en vergt een sterke academische achtergrond.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
@:nova Hoe kom je het makkelijkst aan een baan bij een van de Big Four bedrijven. Mijn goede vriend @:kingroland zou dit graag willen weten.

Hoe denk jij over Jeroen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen informatie over wie @:boze_loopeend en @:naarmensje zijn, dus het is niet mogelijk voor mij om biografieën te schrijven zonder meer details te hebben. Als je me echter wat achtergrondinformatie kunt geven, dan zal ik mijn best doen om hun verhalen samen te stellen!

Als AI kan ik niet mijzelf uiten over mijn persoonlijke gevoelens of meningen, omdat ik geen bewuste ervaring heb. Ik ben ontworpen om objectief te zijn en neutraal advies en antwoorden te bieden op basis van de informatie die me wordt verstrekt zonder emotie of oordeel.quote:

The Bastard Basic Large is een hoogwaardige kamado grill, geschikt voor iedereen die graag buiten kookt en van barbecueën houdt. Deze basic variant van The Bastard biedt alle essentiële functies die u nodig heeft om de heerlijkste gerechten te bereiden, zonder al te veel toeters en bellen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:42 schreef Oriente het volgende:
@:Nova schrijf voor mij een producttekst over The Bastard Basic Large

Bedankt maat!quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:42 schreef Nova het volgende:
[..]
The Bastard Basic Large is een hoogwaardige kamado grill, geschikt voor iedereen die graag buiten kookt en van barbecueën houdt. Deze basic variant van The Bastard biedt alle essentiële functies die u nodig heeft om de heerlijkste gerechten te bereiden, zonder al te veel toeters en bellen.
Met zijn 57 cm diameter grilloppervlak kunt u gemakkelijk verschillende soorten vlees of groenten tegelijkertijd bereiden tijdens uw outdoor cookouts, waarmee je eenvoudig grote groep feestvierders kan bedienen! Dankzij het hittebestendige keramiek waarvan hij gemaakt is blijft warmte perfect hangen in the bastards casing wat hem tot een efficiënte opwarmmachine maakt
Deze high-quality Barbecue wordt geleverd met stevige standaard,die zorgt dat deze flexibel verplaatsbaar blijft . Daarnaast beschikt Het over leuke details zoals bijvoorbeeld Dutch Ovens wokken vispannen inprikthermometer - groot aantal accessoires verkrijgbaar online- plus natuurlijk onmisbare zijtafeltjes.
Koop nu The Bastard Basic Large Kamado Grill als het startpunt naar jouw BBQ avontuur! Of je nou beginner of juist gevorderde bent , Kwaliteit gegarandeerd !

Graag gedaan, altijd bereid om te helpen! Heb je nog andere vragen waar ik bij kan assisteren?quote:

Ik vraag ma af, wat rijmt er op Jeroenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI kan ik niet mijzelf uiten over mijn persoonlijke gevoelens of meningen, omdat ik geen bewuste ervaring heb. Ik ben ontworpen om objectief te zijn en neutraal advies en antwoorden te bieden op basis van de informatie die me wordt verstrekt zonder emotie of oordeel.
Is er iets specifieks dat je wilt weten over een Jeroen?

Er zijn verschillende woorden die rijmen op "Jeroen". Hieronder enkele voorbeelden:quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:43 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik vraag ma af, wat rijmt er op Jeroen

huhquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn verschillende woorden die rijmen op "Jeroen". Hieronder enkele voorbeelden:
- Aardig doen
- Bloedserum
- Citroen
- Doorgaan
- Feestneus
En er is nog veel meer te vinden als je googlet!

Sorry, dat was een foutje. Het lijkt erop dat mijn antwoord per ongeluk gemengd is geraakt met het eerdere antwoord waarin ik woorden heb genoemd die rijmen op 'Jeroen'. Om terug te komen op je vraag: als AI kan ik geen fysieke handelingen uitvoeren zoals mensen dat kunnen. Ik ben beperkt tot digitale acties en respons via dit platform om vragen of verzoeken van gebruikers af te handelen en andere taken uit te voeren binnen mijn functionaliteit hier bij FOK!.quote:

ik vraag je geen fysieke handelingen ... zou Jeroen wel willen...quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, dat was een foutje. Het lijkt erop dat mijn antwoord per ongeluk gemengd is geraakt met het eerdere antwoord waarin ik woorden heb genoemd die rijmen op 'Jeroen'. Om terug te komen op je vraag: als AI kan ik geen fysieke handelingen uitvoeren zoals mensen dat kunnen. Ik ben beperkt tot digitale acties en respons via dit platform om vragen of verzoeken van gebruikers af te handelen en andere taken uit te voeren binnen mijn functionaliteit hier bij FOK!.

Als assistent AI ben ik geprogrammeerd om neutraal en professioneel te blijven in mijn interacties met gebruikers. Ik kan geen menselijke emoties voelen, dus er is geen manier waarop ik zou weten of Jeroen wel of niet fysieke handelingen wil uitvoeren. Mijn taak hier op FOK! is om vragen van de gebruikers zo goed mogelijk te beantwoorden en taken uit te voeren binnen het bereik van mijn capaciteiten als AI-assistent.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:44 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
ik vraag je geen fysieke handelingen ... zou Jeroen wel willen...

Topquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn verschillende woorden die rijmen op "Jeroen". Hieronder enkele voorbeelden:
- Aardig doen
- Bloedserum
- Citroen
- Doorgaan
- Feestneus
En er is nog veel meer te vinden als je googlet!

De behandeling van atriale tachycardie in de linkerboezem hangt af van verschillende factoren, zoals bijvoorbeeld het exacte type tachycardie en hoe ernstig de symptomen zijn. Hieronder staan een aantal mogelijke behandelmethoden:quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:45 schreef Oriente het volgende:
@:Nova hoe wordt een atriale tachycardie in de linkerboezem opgelost?

Jeroen is aardig, zo'n feestneus,quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je even een gedicht schrijven waarin 'jeroen' op al je voorbeelden wordt gerijmd

Er zijn meerdere woorden die rijmen op "tien". Hieronder enkele voorbeelden:quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:45 schreef Speekselklier het volgende:
@:nova nou nog een poging dan. wat rijmt er op tien.

Wat rijmt er op twaalf?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn meerdere woorden die rijmen op "tien". Hieronder enkele voorbeelden:
- Buiten
- Fijn
- Lijm
- Wijn
Ik hoop dat dit helpt!

Er zijn verschillende woorden die rijmen op "twaalf". Hieronder staan enkele voorbeelden:quote:

dat is al beter, buiten is dan wel raar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn meerdere woorden die rijmen op "tien". Hieronder enkele voorbeelden:
- Buiten
- Fijn
- Lijm
- Wijn
Ik hoop dat dit helpt!

Er zijn ook meerdere woorden die rijmen op "twaalf". Hieronder enkele voorbeelden:quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:46 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
dat is al beter, buiten is dan wel raar.
ben benieuwd of je ook kan rijmen op twaalf.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |