Gelukkig heb jij het allemaal wel door!quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
Ergens is het een bijzonder fenomeen dat een groep (de boeren) die altijd al extreem goed bediend en vertegenwoordigd werd door Den Haag (VVD & CDA), ijzersterke lobby's hebben met miljardenbedrijven als donoren zichzelf als slachtofferpartijtje heeft weten te positioneren en daarmee 'gewone' mensen, niet-boeren, van alle partijen afsnoept, terwijl de belangen van BBB voor een groot deel haaks staan op deze gewone mensen.
Dus naast de VVD waarin de rijkste mensen van Nederland vertegenwoordigd zijn is de BBB, waarin de rijkste groep van NL (boeren) zich hebben geschaard nu ook de grootste. Wat zijn mensen toch makkelijk voor het karretje van de lobbyisten te spannen.
Poetin is woedend. Die zag al die tractoren en dacht dat dat uit solidariteit met Oekraine was.quote:
Ik kan wel betere proteststemmen bedenken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Denk dat ook veel mensen die een proteststem wilden geven, dan maar op BBB stemden zodat ze gigantisch groot zouden worden.
Doelpunt Real Madridquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:11 schreef KingRoland het volgende:
wtf die gozer die 'JAAAAAAAA' schreeuwde
Ditquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel betere proteststemmen bedenken.
Herstel: Burgers en boeren.quote:
Ik ook, daarom heb ik ook niet op ze gestemd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel betere proteststemmen bedenken.
Je had ooit een groepering van lobbyisten voor de 'gemiddelde werknemer' : de vakbond. Men is er in Nederland in geslaagd om die vakkundig af te schaffen en monddood te maken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
Ergens is het een bijzonder fenomeen dat een groep (de boeren) die altijd al extreem goed bediend en vertegenwoordigd werd door Den Haag (VVD & CDA), ijzersterke lobby's hebben met miljardenbedrijven als donoren zichzelf als slachtofferpartijtje heeft weten te positioneren en daarmee 'gewone' mensen, niet-boeren, van alle partijen afsnoept, terwijl de belangen van BBB voor een groot deel haaks staan op deze gewone mensen.
Dus naast de VVD waarin de rijkste mensen van Nederland vertegenwoordigd zijn is de BBB, waarin de rijkste groep van NL (boeren) zich hebben geschaard nu ook de grootste. Wat zijn mensen toch makkelijk voor het karretje van de lobbyisten te spannen.
Hoe zit dat met kiezers van andere partijen? Dat zijn geen idioten die in praatjes trappen? Of als de huidige kiezers van BBB de volgende keer op een partij stemmen waar jij meer mee hebt, zijn het dan nog steeds idioten die in praatjes trappen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, veel te veel idioten die in de praatjes van BBB zijn getrapt,FvD gelukkig gedecimeerd. Volgende x decimeert BBB. Geduld.
ZIEDENDquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:14 schreef Newone82 het volgende:
Slimme mensen bij de NOS.
Flikker op BBB
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe zit dat met kiezers van andere partijen? Dat zijn geen idioten die in praatjes trappen? Of als de huidige kiezers van BBB de volgende keer op een partij stemmen waar jij meer mee hebt, zijn het dan nog steeds idioten die in praatjes trappen?
Boel zure mensen hier weer inderdaad. Net alsof een VVD geen gebakken lucht verkoopt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe zit dat met kiezers van andere partijen? Dat zijn geen idioten die in praatjes trappen? Of als de huidige kiezers van BBB de volgende keer op een partij stemmen waar jij meer mee hebt, zijn het dan nog steeds idioten die in praatjes trappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |