Net als BBB zitten daar best wat geldschieters met directe belangen achter ja. Maar goed, waar niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef RoW_0 het volgende:
Party for the animals!
Effe eerlijk. Dit is toch gewoon een businessplan? Voor de mongolen die zeggen: jaa ik vind knijnen erreg leuuk!
Wtf heeft dit met politiek te maken? Niks
Vijf reetenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik zag laatst een reetje door de wei springen vanuit mijn slaapkamer raam.
Nee Ouwehand visserijquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
haar vader of opa heeft die dierenpark opgericht?
Toch is het zo.quote:
vind ik ook, maar zoals ik net zei als zij asian was dan zou ik haar wel uit eten vragen en daar zou het niet bij blijvenquote:
Van dat dierenpark? Ja dan snap ik wel dat ze bij de Partij voor de Dieren zit.quote:
Met deze verkiezingsuitslag kan ik dat de komende 10 jaar wel vergeten.quote:
Moet je wel een hip vegan restaurantje uitkiezenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vind ik ook, maar zoals ik net zei als zij asian was dan zou ik haar wel uit eten vragen en daar zou het niet bij blijven
Gelukkig hebben we nog wat sport gemeenquote:
Als ik het zou kunnen zou ik het niet laten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom? Ben je zo'n huisjesmelker die tochtige schuren uithuurt aan dertigers tegen woekerprijzen?
even volhouden, je moet er wel wat voor over hebben voor wat je er later in de nacht voor terugkrijgt zo denk ik maar weerquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet je wel een hip vegan restaurantje uitkiezen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen zou ik het niet laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |