Toch knap voor een dooie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Was dus maar een matige prestatie van Pim.
https://nos.nl/collectie/(...)e-statenverkiezingenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een overzicht, kan niks vinden bij de NOS
Ik wens je heel veel succes hiermee. Voorlopig even geen bouwvergunningen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan. Spoedwetjes, nieuwe commissies, andere spreadsheets. Het is allemaal vloeibaar als je het mij vraagt.
Op dit moment wil het kabinet een bepaalde reductie, een nieuw kabinet kan daar anders tegenaan kijken en daarvoor wetten herzien.
Ik denk een lappendeken van verschillende beleidjes die verschillen per provinciequote:Op woensdag 15 maart 2023 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes hiermee. Voorlopig even geen bouwvergunningen.
Die hadden ze daadwerkelijk? Verrassend.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Campagneleider grijpt ook maar in
Was een bedrijf uitje , dus maak ej geen zorgen, anders blijft de zaak leeg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:57 schreef JohnBercow het volgende:
Je wilt toch niet in deze zaal gefilmd worden? Dan kun je je morgen bij je baas melden
Complotje zeker?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:59 schreef Confetti het volgende:
Typisch dat de Staatsomroep dit weer afkapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |