"Hey schat, die nieuwe dame op werk met die groene jurk, die is wel leuk he?quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Als mijn partner dit niet wil zeggen, vraag ik me af voor wat voor soort relatie partner ik heb gekozen.
Geen zin om te stemmen? Op elke hoek van de straat zat wel een stembureau...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:16 schreef Aiciu het volgende:
We hadden geen zin om te stemmen maar anders zou zij pvv en ik fvd stemmen.
Ach, sommige mensen hebben hun voorkeur met name om zo hard mogelijk allerlei dingen vanuit de marge te roepen, maar willen niet ook daadwerkelijk iets moeten doen. Een beetje zoals Wilders al jarenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen zin om te stemmen? Op elke hoek van de straat zat wel een stembureau...
Praat je niet met elkaar, of over politiek? Ik kan hier gewoon echt niks van begrijpen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:19 schreef Sorella het volgende:
Ik weet dit jaar niet eens wat mijn man gestemd heeft en om eerlijk te zijn interesseert het mij ook niet wat hij gestemd heeft. Wij zitten wel ongeveer op dezelfde lijn dus zal niet veel afwijken van wat ik heb gestemd.
Maar goed dat jullie geen zin hadden, dan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:16 schreef Aiciu het volgende:
We praten wel met elkaar over politiek maar om eerlijk te zijn ik ben deze keer gewoon vergeten wat hij wilde gaan stemmen omdat het mij niet interesseerde deze keerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Praat je niet met elkaar, of over politiek? Ik kan hier gewoon echt niks van begrijpen.
Kijk je dan later samen het nieuws en zit je zwijgend naar het scherm te staren?
Schaamte?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:16 schreef Forbry het volgende:
Nou ja, als iemand mij 1 goede reden kan geven waarom je NIET met je levenspartner (want daar denk ik dan aan) zou willen/kunnen delen waar je op hebt gestemd.... be my guest...
Typische Italiaanse instelling. Liever lui dan moe.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:16 schreef Aiciu het volgende:
Is het echt zo gek te bedenken dat er mensen zijn die niet geïnteresseerd zijn in politiekquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Praat je niet met elkaar, of over politiek? Ik kan hier gewoon echt niks van begrijpen.
Kijk je dan later samen het nieuws en zit je zwijgend naar het scherm te staren?
Sommige mensen interesseert nieuws/politiek geen bal.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit!!quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, verbreken omdat iemand (na jaren) niet gaat stemmen, dat niet, maar begrijpen doe ik het niet en dan probeer ik iemand te motiveren om te gaan.
Verzwijgen wat je stemt. Ik zou me afvragen waarom iemand niet zichzelf bij me durft te zijn.![]()
En dan twijfel ik aan m’n relatie.
Op een date horen dat iemand niet stemt of politiek geïnteresseerd is = geen relatiemateriaal.
Hier ook het geval ja. Ik stem altijd links, hij rechts. Zolang hij niet fanatiek daarin gaat worden vind ik het wel best.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:50 schreef Magica het volgende:
Zag een op de lijst bij het stemmen een partij: zwarte Piet blijft zwart![]()
Als ie daarop zou stemmen zou ik toch serieus gaan twijfelen…
Ik stem overigens altijd links en hij vvd ofzo () heb het niet gevraagd overigens maar weet het bijna zeker
![]()
Dus we zitten zeker niet op dezelfde lijn.
Hier is hij degene die over het algemeen íetsje rechtser stemt, maar zoals ik hierboven al aangaf maakt iemands stemkeuze mij helemaal niet zo veel uit. Maar (binnen een relatie) niet willen zeggen waar je op stemt zou ik echt bizar en vooral ook ontzettend triest/kinderachtig vinden. Dat zou wél een enorme afknapper zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hier ook het geval ja. Ik stem altijd links, hij rechts. Zolang hij niet fanatiek daarin gaat worden vind ik het wel best.
Ja, en dat vind ik (binnen een liefdesrelatie) dus allemaal hele bizarre en vooral ook super kinderachtige/sneue redenen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:44 schreef DjVero het volgende:
[..]
Schaamte?
Bang voor (tegen)reactie?
Geen zin in discussie(s)?
Bij mij niet. En ik kan me ook niet voorstellen dat een bepaalde stem een dealbreaker voor mij zou zijn. Wat wel een dealbreaker is, is als er niet genoeg vertrouwen in een relatie is om het erover te hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet stemmen zou een dealbreaker bij me zijn. Dus ik snap jouw mening helemaal.
Dit sowieso.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hier is hij degene die over het algemeen íetsje rechtser stemt, maar zoals ik hierboven al aangaf maakt iemands stemkeuze mij helemaal niet zo veel uit. Maar (binnen een relatie) niet willen zeggen waar je op stemt zou ik echt bizar en vooral ook ontzettend triest/kinderachtig vinden. Dat zou wél een enorme afknapper zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |