Dat is absoluut niet waar. Wat is je bewijs daarvoor?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is gewoon een luie kutgeneratie.
als je in Rotterdam woont dan ga ik ervan uit dat je pvda hebt gestemdquote:
Samenwerken met BBB is ook een optiequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef capricia het volgende:
Einde coalitie?
Die kan zo niet meer regeren met deze BBB in de EK...
Ik sterf nog liever.quote:
Och, ik vermoed dat 80% van de stemmen voor BBB gewoon mensen zijn die Rutte haten. Het platteland zal ze worst wezen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We willen vooral ons platteland behouden.
Die club was voor het laatst voor de Rotterdammert in de jaren 80.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je in Rotterdam woont dan ga ik ervan uit dat je pvda hebt gestemd
abougod
BBB heeft Rutte uitgesloten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Samenwerken met BBB is ook een optie
Ja leuk maar daarmee hebben ze sowieso niets te maken aangezien hij niet voorkomt in de eerste kamer en provinciequote:
hetzelfde ook in Amsterdamquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die club was voor het laatst voor de Rotterdammert in de jaren 80.
Zeg...we doen hier niet op de avond van de exitpolls meteen aan kiezersbedrog hè.quote:
Tja zo werkt het nou eenmaal hahaquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeg...we doen hier niet op de avond van de exitpolls meteen aan kiezersbedrog hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |