Die zetels zijn naar salonfahige partijen gegaanquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
FvD is weggevaagdSamen met griezel van Haga
Ze hopen dat BBB enigzins hun programma zal doorvoeren of ze hadden een nog grotere fall-down verwacht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gezien hun wereldbeeld is dat wel verklaarbaar.
Ik zou het niet weten, je zal best gelijk hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij kon je op BVNL stemmen toch?
BVNL deed mee in alle provinciesquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:19 schreef Olga het volgende:
[..]
Deed Haga wel mee met deze verkiezingen ?
Uh nee zo werkt het niet. Een meerderheid is een meerderheid. Met of zonder de grootste partij. Niks ondemocratisch aan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men kan niet om de grootste partij heen, dat zou tegen democratie zijn
Zeker, staat hier in Friesland zelf ook op de lijst, ook al weken radioreclamequote:Op woensdag 15 maart 2023 22:19 schreef Olga het volgende:
[..]
Deed Haga wel mee met deze verkiezingen ?
Naar BBB, toch vooruitgangquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die zetels zijn naar salonfahige partijen gegaan
Hier waren de stembiljetten opquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Drenthe zal de grootste uitslag OOIT worden voor provinciale staten
Tuurlijk gaan ze praten met BBB. Over heel veel onderwerpen weten we hun standpunt nog nauwelijks of zijn ze heel beïnvloedbaar. Daar gaan ze echt wel mee praten. Maar daar hoeft het kabinet niet door te vallen, als ze om met name D66 een plezier te doen ook maar dingen linksom doen. En dat kan perfect met deze exitpoll.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ah de flirt met BBB. Ja dit kabinet gaat klappen.
BBB zal ongetwijfeld veel opportunisten en andere randfiguren aangetrokken hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
De geschiedenis leert ons dat de BBB het maar moet volhouden de eerste jaren. Er kan van alles gebeuren; de partijleider kan worden omgelegd door een links gekkie of de partijleider kan voor de Russen zijn.
Weer hysterisch links nog wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zou het er maar eens op gokken. Weer hysterisch links beleid terwijl 65 procent van Nederland rechts beleid wil is eigenlijk niet te verkopen.
Overijssel is het BBBolwerk he?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Drenthe zal de grootste uitslag OOIT worden voor een partij tijdens provinciale staten
Dat is het orgel waar ze nu vol op hengsten. Het is alleen wat lachwekkend om te miepen over fraude als enerzijds je ongeveer 1% van de stemmen haalt en anderzijds de "gevestigde orde" er ook bepaald niet gunstig vanaf komt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:18 schreef Olga het volgende:
FVD snapt serieus niet het fikse verlies ?
ik heb eigenlijk niet eens gekeken op welke partijen ik hier kon stemmen. Gewoon gelijk gestemd op mijn keuzequote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeker, staat hier in Friesland zelf ook op de lijst, ook al weken radioreclame
dacht ik ook maar volgens mij zei caroline dat Drenthe wat hoger zou zijn ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |