alle stikstof partijen zijn failiet , er gaan weer woningen gebouwd wordenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef -XOR- het volgende:
Als dit Tweedekamerverkiezingen waren dan was Cawolijn premier.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Erg mooi dit, Brabant heeft redelijk stand gehouden tegen de boerenterreur.
Huizen bouwen is erg anti boer.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alle stikstof partijen zijn failiet , er gaan weer woningen gebouwd worden
[ afbeelding ]
Ik zie ze juist vrij veel voorbij komen, misschien dat we net in een andere targetgroep oid zittenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Volt zonder zichtbare campagne. Overal aan het stijgen. Ik vind dat opvallend.
De verwachtingen waren niet al te best, dan is dit nog een meevallerquote:
zonder stikstof problemen kan je weer bouwen toch >>quote:
Populair onder studenten. Brabant heeft er daar wel wat van natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het zou mogen van de EU wel ja...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alle stikstof partijen zijn failiet , er gaan weer woningen gebouwd worden
[ afbeelding ]
Nee joh, de natuur kan gewoon kapot in plaats van minder weilandenquote:
Wat had je anders gedacht na al het gewap en de hoer van Rusland spelen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
Heerlijk om te zien dat de FvD keihard onderuit gaat.
Kun je zien hoe raar die provinciale verkiezingen zijn. Vier jaar geleden gaf de Fvd hetzelfde beeld. Totdat Thierry ging ratelen. Over vier jaar is die BBB ook nergens meer en is alles hersteld.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
Heerlijk om te zien dat de FvD keihard onderuit gaat.
Teletekst 818quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Tijn het volgende:
Ja leuk, die exitpolls maar ik wil echte uitslagen zien
Ik vraag me nu ineens af of ze wel meededen in Zeeland, zo zichtbaar was de campagne van Volt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
19.5%, koekoek. Wat een weerstand.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig dat de Brabantse steden nog enige weerstand hebben geboden tegen de eigenbelang terreur van boeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |