Waarom heb jr t danquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:29 schreef Thaddeus het volgende:
Heb een nachtkastje aan mijn kant met niks erin of erop.
Te danken aan m’n partner. Wilde hem ook al weg doen maar: “ja misschien ben je hem ooit nodig”, “anders is het zo kaal aan jou kant” etcquote:
Slecht voor gebitquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
-Oordopjes
-Boek
-Een verpakte liga.
Dat laatste is echt een tic. Ik kan niet slapen als ik niks te eten naast me heb liggen.
Weet ik. Ik eet het ook niet. Die liga ligt er al 2 maanden ofzo. Maar het is gewoon idee dat ik het niet heb liggen...quote:
Prachtig, nog nooit gehoordquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
-Oordopjes
-Boek
-Een verpakte liga.
Dat laatste is echt een tic. Ik kan niet slapen als ik niks te eten naast me heb liggen.
Ik ook nietquote:
Onzin. Je kan cola, sigaretten, augurken en sinaasappelen op je nachtkastje hebben liggen, maar zo lang ze daar alleen maar liggen is het niet slecht voor je gebit.quote:
Wel als er daardoor geen plaats meer is voor je gebitquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Onzin. Je kan cola, sigaretten, augurken en sinaasappelen op je nachtkastje hebben liggen, maar zo lang ze daar alleen maar liggen is het niet slecht voor je gebit.
Wat is Lube?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:17 schreef roos94 het volgende:
- Airpods
- Lube
- Slaapmaskers
- Mijn bril (snachts)
- Ereader
- Telefoon (snachts)
Glijmiddel voor als ze behoefte heeft aan anaal seksueel genotquote:
Ik doe niet aan anaalquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Glijmiddel voor als ze behoefte heeft aan anaal seksueel genot
Prima! ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:17 schreef Marsenal het volgende:
Een stift, een leeg kopje van de koffie van vanmorgen, en een boek.
Kat op de plank?quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:42 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik heb geen nachtkastje omdat daar geen plek voor is in mijn slaapkamer wat meer een soort van bedstee is maar ik heb een plank (140x30) boven het bed waar het volgende op ligt:
- stapel washandjes
- boeken
- leesbril
- paar ringen
- tijgerbalsem
- powerbank voor lamp
- telefoons
- evt. kat
- envelop met 300 euro
- horloge
Een van onze katten dit graag op die plank. Ze mogen er eigenlijk niet komen maar soms gaat dat mis.quote:Op zondag 19 maart 2023 08:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kat op de plank?
En waar bewaar je die envelop voor?
welke games speel je op gameboy?quote:Op zondag 24 september 2023 22:00 schreef SQ het volgende:
Roostopics
Ik heb heel veel zooi!
Op mijn nachtkastje:
Ereader
Oordoppen
Wake up light
In de la:
Tandenstokers
Nog meer oordoppen
Nagelschaartje
Pen
Gameboy