quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Jawel hoor, veel gays kunnen best normaal zijn. Deze niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]vind jij gays niet normaal? Niet zo openminded van je
Apart. Nooit opgevallen. Hoor je het vandaag ook?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Ik hoor heel vaak bij dit programme een hoge piep op de achtergrond, alsof de glazen resoneren of zo. Hebben ,eer mensen dit? Ik vind het heel vreemd en het valt me niet altijd op.
Misschien vond ze hem echt erg leukquote:
Als ze duidelijk opzoek is naar een papa in plaats van een partner dan tsja,quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
80% van mannen wijst d'r af zodra ze zegt al een kind te hebben. Dus goed dat ze 'm vast waarschuwt.
Niet opgevallenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik hoor heel vaak bij dit programme een hoge piep op de achtergrond, alsof de glazen resoneren of zo. Hebben ,eer mensen dit? Ik vind het heel vreemd en het valt me niet altijd op.
Krijg sterk de indruk dat ze vooral heel erg een stiefpapa zocht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien vond ze hem echt erg leuk
Ik denk de vaatwasserquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Ja, net even. Maar nu weer niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Apart. Nooit opgevallen. Hoor je het vandaag ook?
Dit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als ze duidelijk opzoek is naar een papa in plaats van een partner dan tsja,
Ah ok, het was meer de "natuurlijk " daardoor leek het alsof gays nooit normaal zijn. Terwijl jij altijd zo'n openminded indruk maaktquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel hoor, veel gays kunnen best normaal zijn. Deze niet.
Jij denkt dat het kind steeds bij opa en oma gaat de komende tien jaar als je iets gaat doen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef wuuht het volgende:
Waarom gaat die gast ervanuit dat hij voor haar kind moet zorgen?
Dankjewel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ok, het was meer de "natuurlijk " daardoor leek het alsof gays nooit normaal zijn. Terwijl jij altijd zo'n openminded indruk maakt
Met een tropenhelm.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Deze Aziaat oogt meer als een trauma arts ofzo
Ik ken een hele leuke arts die in de tropen werktequote:
Zoals alle vrouwen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken een hele leuke arts die in de tropen werkte
Zwak voor dokters sowieso
is nog jong.quote:
Als het positief is? Over de neus klonk lief tochquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Hij zit haar neus en kin op tv te beoordelen
Gelukkig maakte Hein het nog een beetje goedquote:
Ja?quote:
pfff dat is toch al weer zo ver vooruit? Je kan toch eerst gwn daten met iemand??quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij denkt dat het kind steeds bij opa en oma gaat de komende tien jaar als je iets gaat doen?
Nee Sked, de maandag was tergend. Gelukkig zitten we in een opwaartse spiraalquote:
Nee. Heel verstandig om dit meteen helder te hebben. Wat een onzin ook dat je dat soort dingen niet meteen weet trouwens.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef wuuht het volgende:
[..]
pfff dat is toch al weer zo ver vooruit? Je kan toch eerst gwn daten met iemand??
Beetje raar als je weet dat je na 5/6 dates toch echt te maken krijgt met zoontje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef wuuht het volgende:
[..]
pfff dat is toch al weer zo ver vooruit? Je kan toch eerst gwn daten met iemand??
Dat is ook niet zo moeilijk dan hèquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Sked, de maandag was tergend. Gelukkig zitten we in een opwaartse spiraal
Ik ken best wat artsen. Qua uiterlijk zitten er leuke tussen, maar dat karakter héquote:
Die met spiraal werd alsnog zwangerquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Sked, de maandag was tergend. Gelukkig zitten we in een opwaartse spiraal
Oh dat heb ik precies omgekeerd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ken best wat artsen. Qua uiterlijk zitten er leuke tussen, maar dat karakter hé(al zijn jonge artsen wel een stuk beter dan die van de oude stempel)
Vind dat ook altijd zo'n onzin. Is toch meteen een enorme dealbreaker, zou dat zo snel mogelijk willen weten. Mensen die erin gaan met een 'we zien wel' houding floppen ook 9 van de 10 keer.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beetje raar als je weet dat je na 5/6 dates toch echt te maken krijgt met zoontje.
Laat ik het zo zeggen, ik heb in het ziekenhuis gewerkt en je wilt niet weten wat daar wordt afgeneukt door de vrouwelijke studenten die coschappen lopen.quote:
Ik piek op het juiste momentquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent maar zo'n driekwartier te laat gelukkig.
hoe oud ben jijquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb in het ziekenhuis gewerkt en je wilt niet weten wat daar wordt afgeneukt door de vrouwelijke studenten die coschappen lopen.
Bohh.
Allemaal viezerij daar, ken de verhalen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb in het ziekenhuis gewerkt en je wilt niet weten wat daar wordt afgeneukt door de vrouwelijke studenten die coschappen lopen.
Bohh.
Mijn vrienden neuken zich ook suf.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Bohh.
Ik doel op specifiek met de artsen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn vrienden neuken zich ook suf.
Maar verandert dit iets aan de karakters?
Ah ja, komt misschien doordat ik ermee moest samenwerken en ze niet altijd even makkelijk zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik precies omgekeerd.
Intelligent, ambitieus, relaxed, netjes, empatisch. Erg leuk.
Nou, voor mij is daten gewoon kijken hoelang het leuk blijft. Vaak zie ik ook wel meteen dat het maar iets van korte duur zal zijn en dat dat niet iemand is met wie ik ooit zou gaan samen wonen/trouwen o.id. maar dat betekend niet dat ik die persoon niet vaker wil zien. Ik kan mij echter ook prima voorstellen dat de eerste volgende die ik tegen het lijf loop wel iemand is waarmee ik heel mn leven samen zal zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind dat ook altijd zo'n onzin. Is toch meteen een enorme dealbreaker, zou dat zo snel mogelijk willen weten. Mensen die erin gaan met een 'we zien wel' houding floppen ook 9 van de 10 keer.
Ik kan heel goed met ego’s werken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, komt misschien doordat ik ermee moest samenwerken en ze niet altijd even makkelijk zijn
Que?quote:
Al vaak besproken.quote:
Heel erg jammerquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Voetbal vanavond dus afwezig.
Zie graag wat statistieken over het aantal social work kandidaten en strakke broekjes. En of ik moet terugkijken.
@:dkup
Tenzij het zwarte over de lijsten gaat.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Zwart is altijd goed volgens Denies.
De belastingdienst denkt daar vast anders over.
Anka is een powervrouwquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:33 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben nu al een beetje bang van Anka.
Misschien gaan ze wel voor de last night stand.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zou je op je 74e nog de moeite nemen om te gaan daten? Jij of de ander kan zo volgende week het loodje leggen. Zit die paar jaar gewoon even uit.
Cola met een tic?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Wat is een borreltje cola?Cola met drank of gewoon cola? Nooit gehoord van de uitdrukking.
cola met jenever denk ikquote:
Daar liggen kansen dus.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:42 schreef MisChrartin het volgende:
Zweverig en dan vrouwen zoeken in Havana aan de Waal 😅
obsessief noemen we datquote:
We zullen wel saaie voetballers krijgen. SADquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Haai, je bent op tijd, want de haais zijn nog niet binnen.
Beetje op je kut, kont en tieten focussen voor de clicks en likes.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Vast zo'n type die gaat live streamen in de gym in een skin tight broekje en dan klaagt dat mannen naar haar kijken.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind oude mensen vaak minder geduldig. Willen voor bij de kassa enzo.
lekker naar de kletskassaquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind oude mensen vaak minder geduldig. Willen voor bij de kassa enzo.
Lekker in de uitgang op een kluitje de bon studeren.quote:
Liever een warm en inclusief bad inderdaad.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:49 schreef RipCity het volgende:
Kijk liever 4-5x per week naar First Dates
Ook dat is topsport.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:49 schreef RipCity het volgende:
Dat is helemaal etiketquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ze douchen voor ze naar de sportschool gaat
Doe je wel douchen vooraf?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:49 schreef RipCity het volgende:
Zou jij niet klagen als de vrouw met eelthanden als schuurpapier over je heen gaat?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:51 schreef 3rr0r het volgende:
Wel klagen als de man met eelthanden als schuurpapier over haar heen aait
Dit heb ik gezienquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:49 schreef RipCity het volgende:
En natuurlijk keihard afwijzen daarna!quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
'Ik wil wel betalen' Is primaZeg dan dankjewel ipv dat je doet alsof je hem een gunst bewijs door het toe te laten.
Ga lekker Feyenoord kijken. Terugkijken niet waard vandaag. Ajax-fans en alles.quote:
Ted OSM Etiketquote:
toneeltypes zien dat als reclame.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
Je voor lul laten zetten door BNNVara.
Loser.
Typisch een verlepte Amsterdamse.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
'Ik wil wel betalen' Is primaZeg dan dankjewel ipv dat je doet alsof je hem een gunst bewijst door het toe te laten.
Al die onlyfans types bij LLDL zijn ook vermoeiend deze week.quote:
Ja mega schraal wijf met lelijke tattoos. En nog saai ook.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
'Ik wil wel betalen' Is primaZeg dan dankjewel ipv dat je doet alsof je hem een gunst bewijst door het toe te laten.
Vincent wordt toch vanalles ingefluisterd?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Een ketting van een serie en Victor ziet meteen dat het een ketting van een serie is? In welke wereld leven die mensen?
zouden dat soort figuren ook nog kijken overhouden daaraan…?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Al die onlyfans types bij LLDL zijn ook vermoeiend deze week.
Dat is tenminste nog leukquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
Nog 4 maanden dan beginnen ze over Hogwarts Legacy
Maar dat is een transfoob spel toch? Niet echt inclusief.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
Dat kan natuurlijk ja, ik vond het nogal vreemd specifiek.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vincent wordt toch vanalles ingefluisterd?
JK RowlingGODINquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar dat is een transfoob spel toch? Niet echt inclusief.
Mensen uit dit topic moeten eigenlijk verplicht dit spelen:quote:
En dan zit er een activistisch type dat de date even helemaal met de grond gelijk maakt, het wordt glorieus.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
Oh dat ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mensen uit dit topic moeten eigenlijk verplicht dit spelen:
Lekker heel die tafel onder kotsenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Paniekaanvallen, depressies en bang om over te geven……
Overduidelijk Limburgse.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:06 schreef DKUp het volgende:
Hij moet alcohol drinken
Anders niet gezellig
BRABANTED
get vlaaiedquote:
Soms heb je gewoon zinquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Sjordie pakt wat hij pakken kan. Dat wordt een ja.
Als ontwikkeld mens kun je je dierlijke driften toch wel de baas?quote:
Misschien zijn de leuke mensen opquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De hele week eigenlijk. Allemaal van die saaie dates.
Deze nemen we mee.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Is deze aflevering het terugkijken waard???
@:Pisces29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |