Och heden, laten we díe discussie al he-le-maal maar niet beginnenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:54 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is prima maar noem een vega schnitzel dan geen schnitzel want dat is het niet. Net als een Burger.
Vleesopvolgers zijn er vooral voor mensen die plantaardiger willen gaan eten, maar die niet van de een op de andere dag helemaal van hun avg af zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom je het vlees zou vervangen door zaken als groente burgers en/of producten als de vegetarische Slager.
Volgens mij kan je prima lekkere vegetarische gerechten koken zonder een hap zetmeel/zout/kruiden die zich vervolgens in een pan volzuigen met boter/olie.
Die van de ah bestaat uit 23% wortel, kook dan gewoon een portie wortelen zou je denken.
Denk naast een AZCquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:56 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Je woont in een gebied zonder boeren en veganisten?
Ach, ik ben nu wel weer een rood potlood rijker.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:56 schreef etuiedelapiel het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet dat het op een jaar 1900 niveau moet met potlood en papier
moet bij dit liedje steeds aan feyenoord denkenquote:
Noord-Holland: meer linksquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je kunt veel over Thierry zeggen, maar dit vond ik toch echt grappig
ben benieuwd op wie je hebt gestemdquote:
had thierry laatst nog bij de uva gezienquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je kunt veel over Thierry zeggen, maar dit vond ik toch echt grappig
Jij en @Starhopper waren toen zo'n beetje de grootste FVD-supporters op Fok!quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit had zo'n mooie beweging kunnen worden
daar wonen geen woningzoekendenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:56 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Je woont in een gebied zonder boeren en veganisten?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Jij en @:Starhopper waren toen zo'n beetje de grootste FVD-supporters op Fok!
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Jij en @:Starhopper waren toen zo'n beetje de grootste FVD-supporters op Fok!
Ik vind het nog steeds interessant hoe dat zo gigantisch is omgeslagen naar puur wappieisme.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef hollandia02 het volgende:
Thierry maart 2020: gooi de grenzen dicht en ga voor die volledige lockdown!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |