Maar daarom hoeft men ook niet alles te weten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:49 schreef Hanca het volgende:
Als je bij de PvdD betrokken raakt als bestuurder en zo echt door krijgt hoe het gaat in onze boerderijen en slachthuizen, wordt je denk ik al snel vegetariėr.
Of Fok! is een veganistisch bolwerk gewordenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:53 schreef Hanca het volgende:
Als ik de topics hier vandaag zo volg: als PvdD geen 10 zetels haalt is er fraude gepleegd...
...een (groot) deel van de mensen doet dat nu nog. Ik ben er van overtuigd dat dit eind deze eeuw helemaal niet zo standaard is. Maar goed, ik ben dan zelf ook vegetarisch.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
De mens eet nu eenmaal vlees en doet dat massaal. Dat kan helaas niet op de beste manier.
Ik vermoed dat er inderdaad een aanzienlijk mensen vegetariėr en zelfs veganist wordt maar de meerderheid einde van de eeuw vermoed ik niet. Al kan je hierover natuurlijk eigenlijk helemaal geen voorspell8ngen doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
...een (groot) deel van de mensen doet dat nu nog. Ik ben er van overtuigd dat dit eind deze eeuw helemaal niet zo standaard is. Maar goed, ik ben dan zelf ook vegetarisch.
Dat is nog meer dan 75 jaar. Dan kan er veel gebeurenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er inderdaad een aanzienlijk mensen vegetariėr en zelfs veganist wordt maar de meerderheid einde van de eeuw vermoed ik niet. Al kan je hierover natuurlijk eigenlijk helemaal geen voorspell8ngen doen.
Misschien niet een meerderheid. Maar allerlei producten waar we nu nog dierlijke varianten hebben, zullen plantaardig worden. Zoals niemand meer margarine van een koe heeft, of bakboter. Nee, dat is plantaardig en wat anders kun je nauwelijks meer kopen. En niemand die daar over klaagt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er inderdaad een aanzienlijk mensen vegetariėr en zelfs veganist wordt maar de meerderheid einde van de eeuw vermoed ik niet. Al kan je hierover natuurlijk eigenlijk helemaal geen voorspell8ngen doen.
Ben ik ook van overtuigd. Meteen ook 1 van de weinige zaken voor in de toekomst waar ik hoopvol in/positief over benquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
...een (groot) deel van de mensen doet dat nu nog. Ik ben er van overtuigd dat dit eind deze eeuw helemaal niet zo standaard is. Maar goed, ik ben dan zelf ook vegetarisch.
En niets onnatuurlijker dan de bio-industrie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ben een ultieme carnivoor.![]()
Er bestaat niets natuurlijker dan de voedselketen.
Sorry maar dan ben je echt naļef. Het eten van vlees hoort bij de biologie van de mens. Slavernij niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:06 schreef Forbry het volgende:
Ik heb echt het idee dat we ooit terug gaan kijken op het gebruiken (misbruiken) van dieren zoals we nu terugkijken op (menselijke) slavernij
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Sorry maar dan ben je echt naļef. Het eten van vlees hoort bij de biologie van de mens. Slavernij niet.
Als ik dit topic op Fok! moet geloven gaan PvdD, Volt en GL om de winst strijden, gelukkig is dit topic geen afspiegeling van de Nederlandse bevolkingquote:
Als NL door FOK! bestuurt zou worden dan zouden we afglijden naar een soort Nigeriaquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Als ik dit topic op Fok! moet geloven gaan PvdD, Volt en GL om de winst strijden, gelukkig is dit topic geen afspiegeling van de Nederlandse bevolking
En zo denk ik er dus ook over.quote:We zijn opgegroeid in een tijd waarin het eten van dierlijke producten volkomen geaccepteerd is.
Wetenschappers voorspellen echter dat dit in de nabije toekomst taboe zal worden. Net zoals ooit heksenverbranding, slavernij en homodiscriminatie ineens niet meer konden. Over een aantal decennia zal veganistisch de norm zijn, en vragen onze kleinkinderen ons hoe we ooit dieren hebben kunnen eten.
Met een optimistische blik laat Roanne van Voorst zien hoe we ons op deze toekomst kunnen voorbereiden.
Komt toch mooi uit, de meeste Nigerianen zijn al hier.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als NL door FOK! bestuurt zou worden dan zouden we afglijden naar een soort Nigeria
Zou ook goed kunnen als voedseltechnologie zich verder ontwikkelt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:11 schreef Forbry het volgende:
Deel van de tekst bij dat boek:
[..]
En zo denk ik er dus ook over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |