Hallo Klaas!quote:
Vraag me af of je dan genoeg zou hebben, maar goed dit is al erg speculeren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JA21 misschien?
Wel leuk dat FVD niets meer is.
Ja idd, wel leuk dat er wat leven in de brouwerij is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me af of je dan genoeg zou hebben, maar goed dit is al erg speculeren.
Nee, maar kan mij niet voorstellen dat ze Ja21 willen. Dat is gewoon een Fvd light. Dus moet sowieso wat links bij.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt samen te gaan eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JA21 misschien?
Wel leuk dat FVD niets meer is.
Naja, laten we kijken hoe BBB het gaat doen nu het meer gaat worden dan een eenmansfractie in de tweede kamer. Over Fvd zei iedereen hetzelfde en dat werd heel geleidelijk maar toch wel snel de wappiepartij.quote:
FvD had dus 9 zetels in Noord-Holland kennelijk die nu allemaal naar de bbb zijn overgestapt.quote:
Om het feest compleet te maken hoop ik wel dat ze nog met een verkiezingsfraude-act komen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FvD had dus 9 zetels in Noord-Holland kennelijk die nu allemaal naar de bbb zijn overgestapt.
Ik zie louter winst.
Tel maar vast af want daar is geen hopen voor nodig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om het feest compleet te maken hoop ik wel dat ze nog met een verkiezingsfraude-act komen.
CDA en VVD hebben in het verleden toch genoeg goeds gedaan voor het land / de normale burger (de laatste jaren niet meegenomen). Of doelde je specifiek op partijen als JA21, FvD, etc?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, laten we kijken hoe BBB het gaat doen nu het meer gaat worden dan een eenmansfractie in de tweede kamer. Over Fvd zei iedereen hetzelfde en dat werd heel geleidelijk maar toch wel snel de wappiepartij.
Uiteindelijk kan een BBB ook maar voor zo lang die kneuterige act doen waar ze nu nog sympathie mee winnen, de eerste populistische rechtse partij die er daadwerkelijk voor de ‘normale burger’ was moet nog komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |