Winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw liedjes zitten er duidelijk niet meer goed in.![]()
Opnieuw:
Wat Feyenoord gaat doen?
je bent niet mijn typequote:Op donderdag 16 maart 2023 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen best een keer naar de bioscoop gaan
@:johannes_vermeer
@:GGMM
'boerin'quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geef @:onlogisch wel gewoon een like.
Verder eens dat je boos bent. Had het jouw partij ook meer gegund dan boerin Caroline. Maar helaas.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Nederland is nog dommer dan verwacht.quote:
Eens maat. Schrikbarend hoeveel mensen nog steeds op die linkse troep stemmen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Nederland is nog dommer dan verwacht.
Leuk. maat Maar weer misgeschoten brother.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens maat. Schrikbarend hoeveel mensen nog steeds op die linkse troep stemmen.
Gebbetje brother. Voel je je al beter?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. maat Maar weer misgeschoten brother.
Ik werd alleen maar geroepen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Users @:scrummie en @:oriente lijken een nieuwe hobby te hebben gevonden. Hopelijk biedt vriendin @:Nova fijn gezelschap.
Benieuwd of ze het al een dickpic of rituals pakketje gestuurd hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Users @:scrummie en @:oriente lijken een nieuwe hobby te hebben gevonden. Hopelijk biedt vriendin @:Nova fijn gezelschap.
Ja tijdens het werk zie ik mijn echte vriendin nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is allemaal erg 2022.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Benieuwd of ze het al een dickpic of rituals pakketje gestuurd hebben.
User @Coco en ik heb inmiddels al vernomen dat Nova een loopje neemt met je gevoelens.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Niet echt. Net bij huisarts geweest. Urine ingeleverd en bloed laten prikken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Gebbetje brother. Voel je je al beter?
Heb jij al gebruik gemaakt van @Nova ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds bot Nova is geworden nog niet. Daarvoor had het helaas een beetje moeite mijn vragen te beantwoorden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij al gebruik gemaakt van @:Nova ?
Fijn dat je bot Nova genderneutraal benadertquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds bot Nova is geworden nog niet. Daarvoor had het helaas een beetje moeite mijn vragen te beantwoorden.
Ik zet graag m’n filantropische been voor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat je bot Nova genderneutraal benadert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |