overheidsbudgetten, de balans van een centrale bank of de pensioenpottenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete pyramidespel?
Vorig jaar op 40 dollar, nu 2. Ik zit te wachten tot er weer een keer een korte opleving is en dan alles naar btc.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja ik ben daar ook ingetrapt, maar dat was voordat ik begreep wat het was
op aanraden van iemand op fok gekocht rond 50 cent per stuk dacht ik, gelukkig kon het toen niet mis gaan qua koersen en dus goed uitgepakt
die russische ceo is een scammert
ja die was hetquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorig jaar op 40 dollar, nu 2. Ik zit te wachten tot er weer een keer een korte opleving is en dan alles naar btc.
Magnet van hier is er schatrijk mee geworden
Mijn favoriete piramidespel is de sportschoolquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
overheidsbudgetten, de balans van een centrale bank of de pensioenpotten
kies maar
bij nader inzien kies ik voor de federal reservequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn favoriete piramidespel is de sportschool
Mijn trein ging plots niet waardoor ik halsoverkop mijn bed uit moest komen om een vroegere trein te halenquote:
Zelfs in Nijmegen gaan ze gelukkig om het kwartierquote:Op donderdag 16 maart 2023 07:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn trein ging plots niet waardoor ik halsoverkop mijn bed uit moest komen om een vroegere trein te halen
En de boerburgerbeweging doet níks
Maar je woont wel nog steeds in Papendrechtquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:10 schreef onlogisch het volgende:
GM.
De VVD is in mijn gemeente gewoon de grootste gebleven
Bij mij ook.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:10 schreef onlogisch het volgende:
GM.
De VVD is in mijn gemeente gewoon de grootste gebleven
Aldus iemand uit Nijmegen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je woont wel nog steeds in Papendrecht
Ik begrijp dat alleen de trein in Den Haag doordendert.quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn trein ging plots niet waardoor ik halsoverkop mijn bed uit moest komen om een vroegere trein te halen
En de boerburgerbeweging doet níks
Ik geef @onlogisch wel gewoon een like.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je woont wel nog steeds in Papendrecht
En bij de Punt? @Zipportalquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik begrijp dat alleen de trein in Den Haag doordendert.
Wat gaan we doen vandaag?quote:
ga jij nog wel eens op datesquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje werken.
Sporten.
Feyenoord kijken.
First dates slaan we over.
Daar?
Jouw liedjes zitten er duidelijk niet meer goed in.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje werken.
Sporten.
Feyenoord kijken.
First dates slaan we over.
Daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |