Ruttegoatquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
VVD is wel echt een strontvlek waar je maar niet van afkomt
Als er geen goed alternatief is zullen ze altijd wel redelijk groot blijven. Al ben ik wel benieuwd hoe het gaat als Rutte vertrekt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
VVD is wel echt een strontvlek waar je maar niet van afkomt
quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb Els moeten rapporteren vanwege deze tweet.
Sorry @:Littlerabbit
quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD wat verloren maat. Zwarte dag dit.
Is Els nu voor de bbbquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
Voor de Groen Links-stemmers heeft Els ook nog een boodschap.
[ twitter ]
quote:
Ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
CDA en VVD hebben in het verleden toch genoeg goeds gedaan voor het land / de normale burger (de laatste jaren niet meegenomen). Of doelde je specifiek op partijen als JA21, FvD, etc?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
Bekende scam. Pretenderen er voor ‘de normale burger’ te zijn die last heeft van ‘de overheid’, maar gewoon minder overheidsbeperkingen willen hebben zodat rijke bedrijven nog rijker kunnen worden. Gebeurt overal op de wereld.
Lui zitten ook in Bornequote:
Echt waar???quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef aTypisch het volgende:
het pretenderen voor de burger dingen te doen is niet alleen voor die partijen hoor
oke ambtenaarquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt waar???
En ik maar denken dat alle andere politici het doen enkel omdat ze zoveel om ons geven. Shit wel echt een eye opener
ben helaas te laat in bitcoin gestapt om zelf er veel aan te verdienen maat, volgende keer DAADKRACHTIG handelen.quote:
Je hebt nu juist alle tijd om in btc te stappenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ben helaas te laat in bitcoin gestapt om zelf er veel aan te verdienen maat, volgende keer DAADKRACHTIG handelen.
ben je niet te laat meequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ben helaas te laat in bitcoin gestapt om zelf er veel aan te verdienen maat, volgende keer DAADKRACHTIG handelen.
als je maar weg blijft van die andere tokensquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt nu juist alle tijd om in btc te stappen
onzinquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef Scrummie het volgende:
Maar BTC is slecht voor het milieu, dus niets voor Gurney.
Ik heb nog steeds Waves. Had ik vorig jaar eigenlijk moeten verkopen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je maar weg blijft van die andere tokens
scammers in het BTC forum
@:nattekat
Tips @Orientequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je maar weg blijft van die andere tokens
scammers in het BTC forum
@:nattekat
ja ik ben daar ook ingetrapt, maar dat was voordat ik begreep wat het wasquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds Waves. Had ik vorig jaar eigenlijk moeten verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |