Klopt, ik heb de PvdA vaarwel gezegd vanwege deze fusie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Échte PvdA'ers haten GL.
Daar gaat vroeg of laat interne ruzie ontstaan! Yuppen GL past niet bij PvdA.
Op Yasser Feras stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef BlackLining het volgende:
Even verhuizen naar dit topic. Die in POL beperkt zich tot "GL is eng". Is dat hier beter?
Geen negers, geen vrouwenrechten, spruitjeslucht en de achterlijke periferie van Europa.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mensen verlangen weer naar het ‘ouderwetse’ Nederland.
Onzin argument want in Nederland moet je sowieso een coalitie aanquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Échte PvdA'ers haten GL.
Daar gaat vroeg of laat interne ruzie ontstaan! Yuppen GL past niet bij PvdA.
PvdA prima. Handje aan GL onacceptabel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de PvdA vaarwel gezegd vanwege deze fusie.
En ik D66 vanwege deze fusie. Denk dat het onder de streep niet zoveel uitmaakt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de PvdA vaarwel gezegd vanwege deze fusie.
Denk dat het in Friesland en Groningen wel mee gaat vallen. Daar heb je ook grote studentensteden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef Paul het volgende:
Gaat lachen worden straks met Drenthe/Groningen/Friesland
Groenlinks naar de klotequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een genot. Heel D66, Forum en GL naar de klote![]()
Amsterdam moet een eigen land wordenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een genot. Heel D66, Forum en GL naar de klote![]()
IJzersterk punt.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mensen verlangen weer naar het ‘ouderwetse’ Nederland.
Al die teringstallen anno 2023. Hautain idd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:12 schreef Ronald het volgende:
Mooi man al die hautaine jank reacties op de BBB winst, ook in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |