Ik dacht dat we niet gingen happen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Juist niet, met BBB is het geen bouwen, bouwen, bouwen. Met BBB komen er 0 huizen bij.
Dat kan. In de steden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zal nochtans fors gebouwd moeten worden.
Ho! We halen dan natuurlijk ook Utrecht weg uit Utrecht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Man je weet niet wat je zegt. Als NH geen stedelijke provincie is dan zijn de enige stedelijke provincies Utrecht en zuid-holland
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Juist niet, met BBB is het geen bouwen, bouwen, bouwen. Met BBB komen er 0 huizen bij.
Ohh nouja, heb een huisquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met BBB juist geen betonfetisjisme.
Enige reden dat ik die winst wel kan pruimen.
Jahquote:
Maar dat stikstofbeleid moet je uitvoeren, anders gaat de rechter je gewoon een vergunningenstop opleggen. Gelukkig gaat het kabinet over stikstofbeleid, de provincie moet alleen uitvoeren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
De stemmen voor BBB zijn stemmen tegen het stikstofbeleid. Dat beperkt zich niet alleen tot de last die boeren ervan hebben.
Precies, met BBB sponsor je enkel een paar gigantische, bizar rijke milieuvervuilers (de agroreuzen) en hun personeel (de boeren).quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nou dat sluit ik niet uit…quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga met pas zorgen maken als Brabant, Utrecht of Zuid-Holland zo'n grote BBB heeft.
NH is serieus even stedelijk als Noord-Brabant, en dat is met Amsterdam. Ik snap echt niet hoe het een verrassing is dat de BBB daar groot is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:09 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Man je weet niet wat je zegt. Als NH geen stedelijke provincie is dan zijn de enige stedelijke provincies Utrecht en zuid-holland
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef koos_vriendloos het volgende:
Groenlinks en Pvda samen wel veel groter dan BBB
Échte PvdA'ers haten GL.quote:
Mensen verlangen weer naar het ‘ouderwetse’ Nederland.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:07 schreef Jojoke het volgende:
Ik dacht dat BBB een tweestrijd met GL/PvdA had, maar als ze in het westen deze cijfers al haalt dan kan het een historische winst worden.
De stemmen voor de staten werken door in de onderverdeling van de 1e kamer. Daar zal het kabinet toch rekening mee moeten houden met haar beleid.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar dat stikstofbeleid moet je uitvoeren, anders gaat de rechter je gewoon een vergunningenstop opleggen. Gelukkig gaat het kabinet over stikstofbeleid, de provincie moet alleen uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |