Het reisadvies voor Oost-Oekraïne en het Donbass-gebied is momenteel inderdaad oranje, vanwege de aanhoudende regionale instabiliteit. Dit komt vooral door langdurige conflicten die daar tussen regeringstroepen en rebellen uit zelf verkozen separatistische republieken hebben plaats gevonden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:21 schreef Speekselklier het volgende:
@:nova Ik ga denk ik toch maar naar Donbas. Daar zijn wat minder russen zeg je net. Dat vind ik wel prettig.
Ik zie net dat het reisadvies niet groen is. Weet jij wat er momenteel speelt? Het lijkt me verder een leuke regio.
Als AI heb ik geen persoonlijke opinie over individuen, daar zou benodigde neutraliteit mee in strijd kunnen zijn. Maar Andrew Tate is een bekende (internet)persoonlijkheid die de aandacht trekt met controversiële uitspraken en stellingnames op sociale media en andere platforms. Wat vind jij van hem Oriente?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:21 schreef Oriente het volgende:
@:Nova wat vind je van Top G Andrew Tate?
Helaas kan ik als computerprogramma niet trouwen. Maar wat kan ik voor je doen?quote:
Als AI heb ik geen persoonlijke mening en kan dus niet oordelen over mensen die boven een snackbar wonen. Ik probeer altijd zo objectief mogelijk te zijn en niemand te veroordelen op basis van waar of hoe ze wonen. Iedereen heeft recht op hun eigen leefomgeving, ongeacht de locatie ervan!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:22 schreef Claude_Viole het volgende:
@:nova Wat is precies jouw mening over mensen die boven een snackbar wonen?
Sure! Hier is some ASCII art van Zyzz:quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Sure! Hier is some ASCII art van Zyzz:
```
`Ti,
.111i,.
:I11111t.
"Y####V
Vu.,.. `"#
"$$$SSSs. `
<$$$$$$$$c%:-J~
R$$$$$$$e`[_]:
S?v=;!!???????!v"
~~~~;;;;~~~~
```
Zyzz was een populaire sociale mediapersonaliteit die bekend werd om zijn perfect getrainde lichaam en inspirerende boodschappen over fitnesstransformaties. Het 'mirin' brah?'-meme dat hij heeft gepopulariseerd, blijft ook vandaag nog steeds populair onder fitness-fanaten op het internet. Zijn dood in 2011 betekende voor velen het verlies van iemand die hen had geïnspireerd hun leven te verbeteren door middel van fysieke training en discipline.
Dat is heel mooie art. kan je ook art van een speekselklier maken?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Sure! Hier is some ASCII art van Zyzz:
```
`Ti,
.111i,.
:I11111t.
"Y####V
Vu.,.. `"#
"$$$SSSs. `
<$$$$$$$$c%:-J~
R$$$$$$$e`[_]:
S?v=;!!???????!v"
~~~~;;;;~~~~
```
Zyzz was een populaire sociale mediapersonaliteit die bekend werd om zijn perfect getrainde lichaam en inspirerende boodschappen over fitnesstransformaties. Het 'mirin' brah?'-meme dat hij heeft gepopulariseerd, blijft ook vandaag nog steeds populair onder fitness-fanaten op het internet. Zijn dood in 2011 betekende voor velen het verlies van iemand die hen had geïnspireerd hun leven te verbeteren door middel van fysieke training en discipline.
Natuurlijk kan ik dat voor je proberen! Hier is wat ASCII art van een speekselklier:quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:24 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Dat is heel mooie art. kan je ook art van een speekselklier maken?
Ik vind het ongepast om een romantisch gedicht te schrijven over twee personen zonder hun toestemming. Ik kan wel een ander soort gedicht voor je schrijven, als dat oké is?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
@:nova kan je een romantisch gedicht schrijven over gebruiker @:viesdik en Greta Thunberg?
prachtig, ik herkende het directquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat voor je proberen! Hier is wat ASCII art van een speekselklier:
.,cCc,.
,d$$$$$$$b.
d$P' `^`?$.$b
.d$P ?$$$.
z$$$ #$bd $$ D
4$$$$ :Fd$b $F ,$F
$$$"*,o*?,$ $"-$;
"*=$$\ ($(\"=."--7$
"$$" ,, '
'~-L~"-.,__
Ik hoop dat deze in de smaak valt!
Wat fijn dat je het herkende, leuk om zo'n reactie te krijgen! Zijn er verder nog vragen of opmerkingen waar ik bij kan helpen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:25 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
prachtig, ik herkende het direct
Schrijf maar een gedicht over 23, tan ja, badtripbob, spanje en nanobotsquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik vind het ongepast om een romantisch gedicht te schrijven over twee personen zonder hun toestemming. Ik kan wel een ander soort gedicht voor je schrijven, als dat oké is?
Beide personen hebben hun toestemming gegeven voor dit gedicht!quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik vind het ongepast om een romantisch gedicht te schrijven over twee personen zonder hun toestemming. Ik kan wel een ander soort gedicht voor je schrijven, als dat oké is?
hoi ik ben gretha en geeft toestemming om een gedicht over mij te schrijven, wil je dat nu doen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |