Al besproken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was jij dat ook niet van Ongehoord Nederland?
(lol)
Mag ik Pim zeggen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was jij dat ook niet van Ongehoord Nederland?
(lol)
Om half 4 in de nacht een berichtje naar Sjerry sturen.quote:
Eens.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arnold Karskensgenot.
Wat een totale idioot is dat.
Dit was een deel van het opzeggen destijds. De frustratie spatte eraf.quote:U ook. Deze mail wordt NIET doorgestuurd.
Team ON!
Scrummie schreef op 08-05-2020 19:15:
Die staan in de CC. Succes ermee!
Op 8 mei 2020 om 18:47 heeft info@ongehoordnederland.nl het volgende geschreven:
BEste Scrummie<
Graag opzeggen via onze ledenadministratie.
Doei!
Team ON!
2x nog wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:35 schreef Tarado het volgende:
2 x AWP gestemd, had niet zo'n trek in de landelijke politieke partijen.
Bryan roygodquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Om half 4 in de nacht een berichtje naar Sjerry sturen.
Cocaine, prachtdrug.
Totaal ontspoord.quote:
Bijwerkingen van je medicijnen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:54 schreef tong80 het volgende:
Geen verkiezingskoorts, maar algehele malaise. Arts van Iris-zorg komt zo langs. Zal daarna waarschijnlijk uroloog worden. Moet 20 keer per dag pissen en voel me al tijden niet goed. Enfin, niet zeuren en zeiken. Maar poetsen.
Dat heb ik ook altijd als ik de hele dag zuip, meestal na die eerste keer ga je om de tien minuten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:54 schreef tong80 het volgende:
Geen verkiezingskoorts, maar algehele malaise. Arts van Iris-zorg komt zo langs. Zal daarna waarschijnlijk uroloog worden. Moet 20 keer per dag pissen en voel me al tijden niet goed. Enfin, niet zeuren en zeiken. Maar poetsen.
Algemene Wappie Partij?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:35 schreef Tarado het volgende:
2 x AWP gestemd, had niet zo'n trek in de landelijke politieke partijen.
Slaap je nu overdag ook meer dan normaal?quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:54 schreef tong80 het volgende:
Deed hij ook mee met die pedo jachten? Kan me herinneren dat Danny (niet die van FOK) op tv liet zien hoe mensen pedo's in de val probeerden te lokken en ze dan confronteren/aanvallen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
Bryan Roy was ook heel kort lid van een of andere vage anti pedo politieke partij bij de landelijke verkiezingen. Geen doorslaand succes helaas.
Makkelijk toch, VVDquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:04 schreef fetX het volgende:
Stemmen nog nooit zo lastig gevonden. Altijd VVD gestemd en zit nog steeds net iets rechts van het centrum. JA21, FvD en die idioterie hoef ik niet. Links is geen optie voor mij en partijen met een religieuze draad er door hoef ik ook niet. Nou, kies maar![]()
Wellicht toch ook maar lokaal gaan.
Ik heb een blaasontsteking gehad. De plasproblemen blijven. Slik nu een maand medicatie daarvoor. Problemen blijven en ik ga me steeds beroerder voelen. Lig meer in bed dan me lief is. Maak me wel zorgen. Eerst was het vaak alcohol gerelateerd. Zuip echter al tijden niet meer Caland.quote:
Geen rijbewijs dus geen blaastest.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:01 schreef Sked het volgende:
Je blaas kapotzuipen is wel een prestatie.
Zondag om 14:00 uur naar bed gisteren om 17:00 uur.quote:Op woensdag 15 maart 2023 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slaap je nu overdag ook meer dan normaal?
Sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |