ik ben al bijna op weg, om te stemmen dan hè maar weet nog niet op wat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:19 schreef Caland het volgende:
Mensen die niet stemmen zouden ze eigenlijk allemaal moeten deporteren naar Limburg.
Maar het klinkt alsof je alles buiten links hekelt. Kun je confirmen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je na 12 jaar Rutte nog steeds op de VVD stemt ben je ook wel echt nog minder dan het vuil onder mijn voeten.
@Cocoquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar het klinkt alsof je alles buiten links hekelt. Kun je confirmen?
@Caland is dan wel een lieve jongen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Maar het zijn zwakke figuren als @:Caland die zich klaarblijkelijk laten grijpen door de tentakels van links.
Dat valt wel mee eigenlijk, ik heb ook wel eens op de VVD gestemd. Toen ik nog jong, naïef en onwetend was.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We praten hier Nederlands.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat had ik met de PvdA, toen ik jong en naïef was.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee eigenlijk, ik heb ook wel eens op de VVD gestemd. Toen ik nog jong, naïef en onwetend was.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat had ik met de PvdA, toen ik jong en naïef was.
Ja, er zijn inderdaad ook bijzonder veel mensen die op latere leeftijd pas egoïstisch worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik met de SP, was zelfs lid enzo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer nooit, lid worden van een politieke partij. Of je moet ambities hebben om er echt iets mee te doen carrieretechnisch.quote:
Laat mij en AI met rust.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:38 schreef GGMM het volgende:
Zelfs @:scrummie maakt minder fouten dan ChatGPT
Ik kan me niet vinden in een kratje bier in de voortuin, niet werken en stemmen op LilianGodin.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, er zijn inderdaad ook bijzonder veel mensen die op latere leeftijd pas egoïstisch worden.
Die hebben zoveel kapot gemaakt in mijn stad dus daar zal ik nooit op stemmen, groenlinks is nog net een slagje erger maar er valt weinig meer kapot te maken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja geen idee, het is erg lang geleden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer nooit, lid worden van een politieke partij. Of je moet ambities hebben om er echt iets mee te doen carrieretechnisch.
Wel benieuwd wat jou lokaal dan irriteert.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me niet vinden in een kratje bier in de voortuin, niet werken en stemmen op LilianGodin.
Verder draait het om zoveel meer dan geld.
Ik heb vandaag echt voor wat dingen gekozen die niet over geld gaan, maar wat me lokaal irriteert.
heb niks met de overkoepelende partijquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja geen idee, het is erg lang geleden.
JA21 een optie?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben zoveel kapot gemaakt in mijn stad dus daar zal ik nooit op stemmen, groenlinks is nog net een slagje erger maar er valt weinig meer kapot te maken.
VVD is hier al toegelicht, Rutte waait met alle winden mee als hij maar kan blijven zitten.
Eng rechts zal ik ook nooit stemmen, dus er blijft niet zoveel over.
Vroeger werd je hier kapot gemaakt om je stemkeuze.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
Verder zeik ik normaliter eigenlijk nooit op een partijkeuze van mensen en word ik blij als iemand met stemrecht de moeite neemt om te gaan. Dus dit topic stemt me blij.
Bij haar heb ik wel het idee dat ze oprecht is en dat is al een moeilijk te vinden kwaliteit bij een politicus.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me niet vinden in een kratje bier in de voortuin, niet werken en stemmen op LilianGodin.
Verder draait het om zoveel meer dan geld.
Ik heb vandaag echt voor wat dingen gekozen die niet over geld gaan, maar wat me lokaal irriteert.
Ik ben blijkbaar ook nog lid van de RK kerk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja geen idee, het is erg lang geleden.
doet de libertaire partij niet mee daar in amsterdam?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben zoveel kapot gemaakt in mijn stad dus daar zal ik nooit op stemmen, groenlinks is nog net een slagje erger maar er valt weinig meer kapot te maken.
VVD is hier al toegelicht, Rutte waait met alle winden mee als hij maar kan blijven zitten.
Eng rechts zal ik ook nooit stemmen, dus er blijft niet zoveel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |