Over twee jaar zijn de volgende verkiezingen, mokerdom teringvarken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En mogen we je de komende 4 jaar een linkse rat noemen?????
Alsof je van het predicaat 'linkse rat' afkomt als je over 2 jaar je verstand wel weer hebt gevondenquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Over twee jaar zijn de volgende verkiezingen, mokerdom teringvarken.
Volgend jaar al, stomme idioot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Over twee jaar zijn de volgende verkiezingen, mokerdom teringvarken.
Ik heb op PvdA en AWP gestemdquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof je van het predicaat 'linkse rat' afkomt als je over 2 jaar je verstand wel weer hebt gevonden
Maar het niet glashard weerspreken zegt genoeg, linkse rat.
Die moet ik nog zien maar ik schrok van het lage cijfer dat je deze aflevering gaf.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je mening over de laatste aflevering van The Last of Us
Ik zit middenin een hoestbui.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef Coco het volgende:
Ik zit middenin Stranger Things seizoen 3.
Waar ga jij op stemmen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof je van het predicaat 'linkse rat' afkomt als je over 2 jaar je verstand wel weer hebt gevonden
Maar het niet glashard weerspreken zegt genoeg, linkse rat.
Ja sorry maat. Maar ik nam je al op geen enkel vlak serieus, maar na deze opmerkingquote:
ben je ook op politiek gebied wel echt af.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De SGP heeft eigenlijk een heel goed programma.
Het is dat het geloof als een rode leidraad door het partijprogramma loopt, dat weerhoudt me ervan op ze te stemmen. Maar ze hebben echt wel een goed geluid op rechts.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry maat. Maar ik nam je al op geen enkel vlak serieus, maar na deze opmerking
[..]
ben je ook op politiek gebied wel echt af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |