Nee, Volt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent landelijk toch ook zo'n smerige GroenLinks stemmer?
Lekker, dan zorg je wel voor de dood van Nederland!quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Op school moet je wel GL stemmen, anders krijg je een verbod.
Els snapt niet hoe deze verkiezingen werken (goh)quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
Dit zal hard aankomen bij Rutte.
[ twitter ]
Els is een beetje boos. Vermakelijk account wel. Die Kaag heeft ook geen greintje humor hé. Die Tweet is zo haar style. Zelfs in bed lijkt mij die ontzettend saai.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, dan zorg je wel voor de dood van Nederland!
[ twitter ]
Els begrijpt het nog niet zo goedquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Daar denk ik liever niet over na.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Els is een beetje boos. Vermakelijk account wel. Die Kaag heeft ook geen greintje humor hé. Die Tweet is zo haar style. Zelfs in bed lijkt mij die ontzettend saai.
Wat is je mening over Partij voor de Dieren stemmers?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Els snapt niet hoe deze verkiezingen werken (goh)
Zou het wel grappig vinden als Rutte gewoon op Partij van de Dieren of zo’n lokaal jezuspartijtje stemt.
Partij voor de Dierenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Els zit tussen twee banen inquote:
Wanbeleidquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Els zit tussen twee banen in
Ze heeft gesolliciteerd bij Ongehoord Nederland maar onterecht afgewezen.
quote:
Nadat ze er bij een bejaardenhuis uitgeschopt was of zoiets. @Littlerabbit weet hier het fijne van.quote:Op woensdag 15 maart 2023 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Els zit tussen twee banen in
Ze heeft gesolliciteerd bij Ongehoord Nederland maar onterecht afgewezen.
Als iedereen wegblijft en alleen Mark gaat stemmen dan zit hij er nog steedsquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:10 schreef PicoMMP het volgende:
Eigenlijk is de democratie ten dode opgeschreven als je ziet wat voor mensen er allemaal mogen stemmen.
Iemand op Twitter: ik stem niet zolang Rutte er nog zit
Al sla je me dood nielsiequote:Op woensdag 15 maart 2023 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
Op wie zal ik gaan stemmen @:KingRoland ?
Ze moeten altijd Els hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nadat ze er bij een bejaardenhuis uitgeschopt was of zoiets. @:Littlerabbit weet hier het fijne van.
Nee dat was ik, Femke Merel genot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die met de grootste tieten deed je toch altijd?
SOWquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI heb ik geen persoonlijke mening en kan dus niet oordelen over mensen die boven een snackbar wonen. Ik probeer altijd zo objectief mogelijk te zijn en niemand te veroordelen op basis van waar of hoe ze wonen. Iedereen heeft recht op hun eigen leefomgeving, ongeacht de locatie ervan!
Ik heb het net aan de chatbot gevraagd! Al was die druk bezig met een rollenspel met @GGMM en @DombohetOlifantje1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |