Ja in 1 keerquote:Op woensdag 15 maart 2023 14:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ben je in 1 keer gestopt? Van 10mg naar 0?
Als je boosheid je echt belemmert is het misschien toch verstandig om voorlopig door te gaan met medicatie.quote:
Het is niet heel raar dat dit gebeurd, antidepressieve vlakt je emoties af, dus als je ermee stopt komen ook al die emoties BAM weer naar de voorgrond, en flink hard ook.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:55 schreef Cupfighter het volgende:
Ik slikte al jaren lang 10mg anti depressiva maar in december besloot ik ermee te stoppen, dat vlakke gevoel verdween langzamerhand ik voelde weer veel meer vrolijkheid met afwisselend ook mindere stemmingen.
Boosheid is een gevoel wat ik zelden uit, de laatste weken komt het er veel meer uit en flink ook, ik wil dat wat meer controleerbaar maken en het liefst zonder medicatie
Zijn er mensen die het herkenbaar vinden wat ik schrijf en hoe ga je daar het beste mee om?
Er is bij mijn weten niet echt een middel om boosheid in te perken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:55 schreef Cupfighter het volgende:
Ik slikte al jaren lang 10mg anti depressiva maar in december besloot ik ermee te stoppen, dat vlakke gevoel verdween langzamerhand ik voelde weer veel meer vrolijkheid met afwisselend ook mindere stemmingen.
Boosheid is een gevoel wat ik zelden uit, de laatste weken komt het er veel meer uit en flink ook, ik wil dat wat meer controleerbaar maken en het liefst zonder medicatie
Zijn er mensen die het herkenbaar vinden wat ik schrijf en hoe ga je daar het beste mee om?
Klopt het is erg lang onderdrukt, ik hoop dat ik er wat meer controle over krijgquote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:02 schreef Za het volgende:
[..]
Er is bij mijn weten niet echt een middel om boosheid in te perken.
Zo min mogelijk prikkels en je omgeving laten weten dat je snel boos bent wegens stoppen medicatie. Zodat ze hopelijk wat rekening met je houden.
Hopelijk waait het snel over. Zo niet was die boosheid misschien jaren onderdrukt en komt het er nu uit en wordt het speuren naar de echte oorzaak.
Succes.
Misschien moet het er een keer uit, moet je uitzoeken wat precies je boosheid veroorzaakt, en kijken of je daar met een goede therapeut aan kunt werken, misschien met EMDR icm met een krachtsport.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:35 schreef Cupfighter het volgende:
Klopt het is erg lang onderdrukt, ik hoop dat ik er wat meer controle over krijg
Wat zei die?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga het dinsdag overleggen met mijn behandelaar
Misschien moet het er een keer uit, moet je uitzoeken wat precies je boosheid veroorzaakt, en kijken of je daar met een goede therapeut aan kunt werken, misschien met EMDR icm met een krachtsport.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:35 schreef Cupfighter het volgende:
Klopt het is erg lang onderdrukt, ik hoop dat ik er wat meer controle over krijg
Werd je boos toen je dat hoorde?quote:
Ik krop teveel,op, ik moet sneller zeggen als ik iets niet prettig vind, dat weet ik sowieso van mezelf, meditatie is wel een goed ideequote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:11 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien moet het er een keer uit, moet je uitzoeken wat precies je boosheid veroorzaakt, en kijken of je daar met een goede therapeut aan kunt werken, misschien met EMDR icm met een krachtsport.
Of wanneer iemand je leven ooit verkloot heeft, die persoon eens rustig de waarheid zeggen, ipv je gevoelens nog langer te onderdrukken.
Meditatie kan ook helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |