Schaamt ze zich daarvoor?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
Vera Bergkamp haar echte naam is Vera Chaouqui. Stukje mocro
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gifje?
[..]
Geen idee. Vader zal wel weggelopen zijn. Is vrij normaal in die koeltoer
No excusesquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:14 schreef eudaemonia het volgende:
Maar wie heeft nu gewonnen?
Of zijn het een stelletje falers?
De Staat heeft het oppergezag over het land. Burgers moeten soms hun plek kennen als er een groter belang is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Kaag die expliciet zegt onteigenen. Mag ik zeggen dat ik hoop dat ze haar onver rijden? Mensen hun grond en huis afpakken,wat een volslagen idioot
Volgens mij is Kuiken meer een tussenpaus, zoals ik het begreep. Moorman vind ik persoonlijk wel sterkquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:30 schreef Jojoke het volgende:
Kuiken doet haar best, maar misschien moet de PvdA even verder zoeken naar een nieuwe leider. Ze hadden nog een stemkanon in Amsterdam toch? Breng die binnen als het kabinet valt.
Ah ja, de stemkanon was Moorman inderdaad.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:32 schreef Revanches het volgende:
[..]
Volgens mij is Kuiken meer een tussenpaus, zoals ik het begreep. Moorman vind ik persoonlijk wel sterk
Ja, alleen heeft zij volgens mij eens gezegd dat ze geen landelijke ambities had.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ah ja, de stemkanon was Moorman inderdaad.
Ik vond Attje het juist goed doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:30 schreef Jojoke het volgende:
Kuiken doet haar best, maar misschien moet de PvdA even verder zoeken naar een nieuwe leider. Ze hadden nog een stemkanon in Amsterdam toch? Breng die binnen als het kabinet valt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |