Je moet niet alles op social media geloven.quote:
When Advance Wars Tetris99 theme?quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan niet wachten om daar weer mee te starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ben jij dan de eindbaas?quote:
Welke error code?quote:Op maandag 10 april 2023 16:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
Valt er iets aan te doen als een spel opeens niet meer opstart? Krijg bij NFS hot pursuit de melding ‘could not start the software’, had m eerst fysiek dus dacht dat t daaraan lag, maar heb m nu digitaal gekocht en het werkt nog steeds niet
Cross play uitzetten?quote:Op maandag 10 april 2023 16:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
Valt er iets aan te doen als een spel opeens niet meer opstart? Krijg bij NFS hot pursuit de melding ‘could not start the software’, had m eerst fysiek dus dacht dat t daaraan lag, maar heb m nu digitaal gekocht en het werkt nog steeds niet
Mijn vriend heeft 'm echt NET gedownload.quote:Op maandag 10 april 2023 17:32 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hij werkt weer nadat ik t helemaal gedelete heb, dat werkte voorheen niet. Iemand een fysieke versie van NFS kopen?
8 euro is ook geen geld. Best uitziende racer op de switch wmbt.quote:Op maandag 10 april 2023 17:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 'm echt NET gedownload.
Same. Geweldige racer. Een van de leukste zonder bananenschil.quote:Op maandag 10 april 2023 18:02 schreef DKUp het volgende:
NFS Hot Pursuit is een geweldige racer. Zoveel uur gestopt in de PS3-versie.
Die had ik wel ja, ik weet niet wat jij hebt daarin, maar daar zit wel echt één hele goede tussen.quote:Op maandag 10 april 2023 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Hallo @:ggmm
Welk level had je bij de normale end boss, en had je die secret jobs?
Wat is je geheim?
Mn equipment is volgens mij wel prima, heb +HP, en +SP, en de juiste + bij de juiste characters. Ze sterven echter wel te snel, zeker als er Ruinous Light wordt gecast op één persoon a 4k damage. Dan heeft de auto revive ook weinig nut.quote:Op maandag 10 april 2023 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had ik wel ja, ik weet niet wat jij hebt daarin, maar daar zit wel echt één hele goede tussen.
Geen idee welk level ik had, maar ik eindigde het hele spel met een team tussen level 62-66, dus dan zal die baas rond de 60 geweest zijn.
Maar levels zijn niet zo rullevant, ik zou eerder naar je equipment kijken.
Het gaat je lukken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 05:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mn equipment is volgens mij wel prima, heb +HP, en +SP, en de juiste + bij de juiste characters. Ze sterven echter wel te snel, zeker als er Ruinous Light wordt gecast op één persoon a 4k damage. Dan heeft de auto revive ook weinig nut.
Kwam gister ook nog een boss tegen die Zeven calamiteiten cast. 9999 damage is nooit leuk
Zal toch eens kijken naar die extra jobs dan. Vind het op dit moment echt even minder leuk, en ik heb wel Elden Ring uitgespeeld he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |