quote:
Het volk wil Gert Janquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:08 schreef KingRoland het volgende:
serieus wie stemt er op christenunie wat een achterlijk wijf zeg
niks zinnigs te zeggen
Van die lui die op stations een foldertje in je neus drukken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:08 schreef KingRoland het volgende:
niks zinnigs te zeggen
Ze deed het wel ok, hallo ze doet het voor het eerst hequote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:08 schreef KingRoland het volgende:
niks zinnigs te zeggen
Duurt 10 jaar om te bouwen TE LAATquote:
ja me reetquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze deed het wel ok, hallo ze doet het voor het eerst he
Geen panelen en koeienquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:09 schreef butz0rs het volgende:
geen molens en panelen in de wei, maar koeien
VVD.quote:
4 jaar terug werd die de grootste en sindsdien is alles mis gegaanquote:
Hell noquote:
Omdat mensen anders zeuren dat tijdens PS verkiezingen geen aandacht wordt gegeven aan de provincie.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:12 schreef Confetti het volgende:
Ik snap dat de Staatsomroep inclusief wilt zijn maar niemand luistert naar deze lokale mensen. Waarom dan een podium geven.
Als je het niet doet krijgen ze commentaar dat er alleen maar landelijke politici zijn terwijl ze niet eens verkiesbaar zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:12 schreef Confetti het volgende:
Ik snap dat de Staatsomroep inclusief wilt zijn maar niemand luistert naar deze lokale mensen. Waarom dan een podium geven.
Maar je wordt wel minder afhankelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:12 schreef monkyyy het volgende:
Stroom wordt niet goedkoper door een kerncentrale
Ik stem nsdap lekker sociale partijquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ah ok ik niet ik ben niet rechts en ik ben ook niet links
Poppenkast johquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:12 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als je het niet doet krijgen ze commentaar dat er alleen maar landelijke politici zijn terwijl ze niet eens verkiesbaar zijn.
hij stemt niet ANDERS WAS HIJ IN DEZE TOPIC GEWEESTquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie MexicanoBakker op een partij kiezen die opkomt voor de spaanstaligen in Nederland (of goede band met spanje)
welke partij denken jullie dat hij kiest?
Jezus leeft!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie MexicanoBakker op een partij kiezen die opkomt voor de spaanstaligen in Nederland (of goede band met spanje)
welke partij denken jullie dat hij kiest?
Enige valide punt wat hij nog heeft inderdaad. Geef al die groningers 1000 euro en leegpompen dat veld.quote:
Heb je het nou verdomme nog steeds niet afgeleerd om mij zinloos te mentionen? Laat me toch eens met rust kleuter.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ACTS@:freshfruit @:dotteke @:-shii- @:speedfight @:emmerdeur @:djmo @:laforest @:devzero @:derrabbit
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je het nou verdomme nog steeds niet afgeleerd om mij zinloos te mentionen? Laat me toch eens met rust kleuter.
Precies dat.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:18 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik heb niks met Baudet, maar ik vind die andere twee kwalijker in dit debat eerlijk gezegd.
POMPEDquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:18 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon ff een 200 jaar oud huis aardbevingbestendig maken en dan gewoon weer pompen.
Heel simpel
Hoi fanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ACTS@:freshfruit @:dotteke @:-shii- @:speedfight @:emmerdeur @:djmo @:laforest @:devzero @:derrabbit
Wijf? Dat is Atje Kuiken van de PvdAquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
wie is die blonde wijf trouwens? sgp ofzo
nog nooit gezien of gehoord en woon mien leven al in Amsterdamquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:20 schreef Revanches het volgende:
[..]
Wijf? Dat is Atje Kuiken van de PvdA
Oke mienjongquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nog nooit gezien of gehoord en woon mien leven al in Amsterdam
PvdA.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
wie is die blonde wijf trouwens? sgp ofzo
Goed inhoudelijk sterk puntquote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:20 schreef Zorro het volgende:
Links
Treurig volk. Maakt niet uit wat iederen ervoor moet betalen, wij zijn van het links lullen zakken vullen dus mij boeit het niet.
Walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |