Niet lui. Psychische problematiek. Heb wel met ze te doen. En zeker met die kinderen.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Die mensen zijn gewoon fucking lui
Loop gewoon even naar de glasbak met je kut
Keuze omdat het te duur was iddquote:Op maandag 22 januari 2024 21:33 schreef prunus het volgende:
[..]
Niet lui. Psychische problematiek. Heb wel met ze te doen. En zeker met die kinderen.
Is mij niet duidelijk: kon de verwarming nou niet aan (want kapot) of is het een keuze van ze geweest vanwege de kosten?
Kan die vrouw niet even naar de glasbak lopen?quote:Op maandag 22 januari 2024 21:33 schreef prunus het volgende:
[..]
Niet lui. Psychische problematiek. Heb wel met ze te doen. En zeker met die kinderen.
Is mij niet duidelijk: kon de verwarming nou niet aan (want kapot) of is het een keuze van ze geweest vanwege de kosten?
Je kan je huis isolerenquote:
Te duur, alles vinden ze te duurquote:
Slechte heupenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan die vrouw niet even naar de glasbak lopen?
In ieder geval huisnummer 107 aan het kanaal.quote:
Ik weet wel waar dat is.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
In ieder geval huisnummer 107 aan het kanaal.
En voor mij niet al te ver rijden, die trike gaat er komen!quote:
Echt he. Superlui.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Die mensen zijn gewoon fucking lui
Loop gewoon even naar de glasbak met je kut
Ik ook wel. Op streetview is de brandweerwagen ook te zien.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En voor mij niet al te ver rijden, die trike gaat er komen!
De prioriteiten liggen verkeerd.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar allerlei spullen kopen doen ze dan wel weer. Onbegrijpelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |