We komen jouw kant opquote:Op maandag 13 maart 2023 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Er hoeven helemaal geen 900.000 huizen te komen. Ik heb al een huis. Niet mijn probleem.
Dan maken we van de randstad een weiland, kunnen de ganzen daar mooi heen verhuizen.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:38 schreef svann het volgende:
[..]
We komen jouw kant op, ruimte zat daar.
Randstad speaking.
Iedereen die Nederland niet leuk vindt:quote:Op maandag 13 maart 2023 23:39 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk moeten we naar krimpen...
Als nou eens de helft van de Nederlanders OPROT?
Was dat in de "Geen woning, geen Kroning" tijd? Woningproblemen zijn van alle tijdenquote:Op maandag 13 maart 2023 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
Heeft nu niemand meer aandacht voor de situatie van in mijn tijd , dat je een premie A regeling had voor laagbetaalden
IEDEREEN kon toen een nieuwbouwwoning kopen
IEDEREEN met een rente stand van 8,75% en inflatie van 9%
Qua kosten kan het blijkbaar niet meer... Of men wil het niet...quote:Op maandag 13 maart 2023 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
Heeft nu niemand meer aandacht voor de situatie van in mijn tijd , dat je een premie A regeling had voor laagbetaalden
Daar is de hypotheekrenteaftrek van over gebleven.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
De PvdA(GL) wil dat gaan afschaffen...quote:Op maandag 13 maart 2023 23:45 schreef svann het volgende:
Daar is de hypotheekrenteaftrek van over gebleven.
Men bedacht marktwerking, weg met overheidssturing.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:45 schreef Bocaj het volgende:
Qua kosten kan het blijkbaar niet meer... Of men wil het niet...
Dat was de aanleiding tot de nieuwe subsidie regelingen jaquote:Op maandag 13 maart 2023 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Was dat in de "Geen woning, geen Kroning" tijd? Woningproblemen zijn van alle tijden
10 jaar terug stond 1/3 van de huiseigenaren onderwater en zat de woningmarkt ook op slot
De hypotheek rente was er al toen ik een ventje van 2 wasquote:Op maandag 13 maart 2023 23:45 schreef svann het volgende:
[..]
Helaas zonder plafont. Hoe hoger je hypotheek, hoe meer de staat je subsidieert.
men wil woningbezit niet meer de voorlaagstbetaalden , dat was een initiatief van de PVDA, van Den Uyl om prcies te zijnquote:Op maandag 13 maart 2023 23:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Qua kosten kan het blijkbaar niet meer... Of men wil het niet...
subsidies voor woningen die al in bezit zijn hebben geen enkel doelquote:Op maandag 13 maart 2023 23:59 schreef svann het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de HRA (=overheidssubsidie) beperken tot huizen met een bescheiden WOZ-waarde.
De HRA zou iig begrensd moeten worden tot de NHG-grens.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:59 schreef svann het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de HRA (=overheidssubsidie) beperken tot huizen met een bescheiden WOZ-waarde.
Had toevallig vrijdagavond een avondje over wonen. Dit is niet waar. De subsidies van Premie A en B kwamen bij een kleine groep terecht die zwaar gesubsidieerd een huis konden kopen.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
De fout die gemaakt wordt is dat mensen denken dat iedereen het kon omdat zij het konden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Had toevallig vrijdagavond een avondje over wonen. Dit is niet waar. De subsidies van Premie A en B kwamen bij een kleine groep terecht die zwaar gesubsidieerd een huis konden kopen.
Of je nu voor of tegen bent het beleid de laatste 40 jaar is om de koopmarkt zwaar te subsidiëren, sociale huur te verkrappen en de huurmarkt vrij te geven. Dit zijn politieke keuzes geweest.
O dan hoorde ik ook bij die groep kennelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Had toevallig vrijdagavond een avondje over wonen. Dit is niet waar. De subsidies van Premie A en B kwamen bij een kleine groep terecht die zwaar gesubsidieerd een huis konden kopen.
Of je nu voor of tegen bent het beleid de laatste 40 jaar is om de koopmarkt zwaar te subsidiëren, sociale huur te verkrappen en de huurmarkt vrij te geven. Dit zijn politieke keuzes geweest.
plafontquote:Op maandag 13 maart 2023 23:45 schreef svann het volgende:
[..]
Helaas zonder plafont. Hoe hoger je hypotheek, hoe meer de staat je subsidieert.
Ik sla over.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:05 schreef dvdfreak het volgende:
Eppo van Nispen tot Sevenaer neemt beelden mee van opmerkelijke uitslagenavonden
Saskia Belleman over advocaten die kroongetuige Nabil B. niet langer bijstaan
Kees van der Staaij, Esther Ouwehand, Thomas van Groningen en Charlotte Nijs over de Provinciale Statenverkiezingen
Sander de Hosson en Jannie Oskam over patiënten in de laatste levensfase
Zakkenvullerquote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Die Judas werkt nu voor Jinek en co.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |