Nah dagje Detroit is genoeg. Hoef je zelf niet zoveel aan te veranderenquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom hebben ze niet Salt Lake City een dag afgehuurd, wat bommen gedropt, mos aan de muren geplakt en daar giraffen neer gezet huuuu
Ik zag de schaduw eerst voorbij komen rechts achterin het beeld, en degene waarbij ik aan t kijken was vroeg aan me "Waarom zit jij ineens te glunderen en stuiteren?"quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dacht ook dat de giraffe nep was, maar kwam dus dat de overloop tussen de echte giraffe en de fake achtergrond niet helemaal vlekkeloos was.
Prima scène overigens. Niet magisch zoals het in de game was, maar misschien komt dat omdat ik wist wat er aan zat te komen.
*youngquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je jong bent in een zwaar globalistische wereld. Niet zo zeuren boomer.
Oh hier ook!quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag de schaduw eerst voorbij komen rechts achterin het beeld, en degene waarbij ik aan t kijken was vroeg aan me "Waarom zit jij ineens te glunderen en stuiteren?"
"O die Giraffe? Ja dat had je wel eens verteld ja"
It's all about the moneyzquote:Op maandag 20 maart 2023 10:20 schreef ems. het volgende:
Oh, en 9 afleveringen is belachelijk weinig. Waarom houden ze daar zo naarstig aan vast?
Serie kost een slordig 100 miljoen, nogal logisch dat men ergens moet snijden.quote:
Ja dit dus ook idd.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:20 schreef ems. het volgende:
Een grote zwakte van de serie vond ik de gigantische afwezigheid van de geïnfecteerden. Ik ben bekend met het hele "de mensen zelf zijn het echte gevaar" liedje maar hierin ging het wel heel erg ver. Ik denk dat de kracht van de games de balans was tussen de mensen en de geïnfecteerden en die balans was hier heel ver te zoeken.
Ik denk dat HBO wel snel door wil om over 6-9 maanden te gaan filmen. Daarmee zou het hopelijk eind 2024 wel gelanceerd kunnen worden.quote:
Ik gaf zelf de serie eerder al een 7,5/10 en dat was vooral gebaseerd op vermakelijkheid i.p.v. op kwaliteit. Ik vond Ellie niet vervelend en ik heb op zich heel weinig met die geïnfecteerden. Wel kan ik mij verder heel goed in jouw kritiek vinden. Zelfs waar het die geïnfecteerden betreft, want - gezien de setting - was het gewoon echt heel raar om er zo weinig te zien. Met je eens dat veel zaken (zoals de band tussen Joel en Ellie, hoewel die ik alsnog wel ontroerend vond) te gehaast werden uitgevoerd.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:20 schreef ems. het volgende:
Nou, klaar.
Ironisch genoeg vond ik de sterkste momenten vaak ook juist de scenes die eigenlijk niet veel te maken hadden met de vooruitgang van het main verhaallijn. De flashbacks enzo. Pedro was, zoals eigenlijk in al z'n rollen, competent maar niet per se een uitblinker. Ellie vond ik vaak vervelend (behalve wederom in de scenes die niet zozeer met de main storyline bezig waren) en de dynamiek tussen haar en Joel kwam soms wat geforceerd over tot het eind waarin ze opeens helemaal buddy-buddy zijn. Die omslag was iets te snel en gemakkelijk vond ik. De personages in de game kwamen een stuk menselijker over wat betreft hun interactie en ontwikkeling.
Een grote zwakte van de serie vond ik de gigantische afwezigheid van de geïnfecteerden. Ik ben bekend met het hele "de mensen zelf zijn het echte gevaar" liedje maar hierin ging het wel heel erg ver. Ik denk dat de kracht van de games de balans was tussen de mensen en de geïnfecteerden en die balans was hier heel ver te zoeken.
Al met al een ok serie met hoge pieken en soms diepe dalen die ik best kan omschrijven als 'gehaast'. Een hoop potentie voor de toekomst als ze de zwakheden actief gaan bestrijden in de volgende seizoenen, want de sterke scenes zijn ook echt goed dus ze kunnen het wel degelijk.
6/10
Oh, en 9 afleveringen is belachelijk weinig. Waarom houden ze daar zo naarstig aan vast?
Of course.quote:
FTFYquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Of course.![]()
Want ons lichaam kan letterlijk zelf niks meer.
Nee, maar even serieus, wel typisch weer voor de media om zo clickers te krijgen.
Zeg, mijn broer en zijn hele familie woont daar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom hebben ze niet Salt Lake City een dag afgehuurd, wat bommen gedropt, mos aan de muren geplakt en daar giraffen neer gezet huuuu
Verkapte 'mijn broer is een clicker 😱' postquote:Op donderdag 23 maart 2023 13:07 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zeg, mijn broer en zijn hele familie woont daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |